Бұл атақты ПМС Шу...
Жаңалықтар
19.08.2016, 16:45
Қазақстанда ең ірі темір жол торабының бірінен саналатын Шу станциясында шоғырланған кәсіпорындар мен мекемелердің қатарында Жол машиналары станциясының жөні бөлек.
Жол салудың шебері атанған отандық компания «Теміржол жөндеу» ЖШС-нің филиалы – «ЖМС Бірлік» кәсіпорны былайғы жұртқа «ПМС Шу» деген атаумен кеңінен таныс. Тарихқа үңілсек, бұл байырғы темір жол кәсіпорынының негізі 1944 жылы қаланып, әу баста Украинаның Дарцина қаласында өз жұмысын бастаған екен. 1972 жылы Шуға қоныс аударып, Бірлік ауылынан тұрақ тапқан. Басты міндеті – күрделі және орташа жол жөндеу, жаңа жол құрылысын салу. Содан бергі жарты ғасырға жуық уақыт ішінде Қазақстан темір жолында ПМС Шу жұмысшыларының қолы тимеген, техникасы бармаған түкпір қалмаған десек артық болмас.
Бүгінгі күні кәсіпорынды «Теміржол жөндеу» ЖШС құрамында батыс айақтағы жолдарды салуда тамаша тәжірибе жинаған маман Сәкен Маратұлы Рахметов басқарып отыр. Ірі кәсіпорында бес цех: механикалық, құрылыс, буын құрастыру базасы, ауыр жүк машиналар цехы және әкімшілік басқарушы қызметкерлер бөлімі бар. Ауыр жүк машиналарының үлкен паркінде: LW 500F жүк тиегіш, TV 320 шебень-тас кесу, ЭЛБ-4 жол түзеу машиналары, КДКК-10 краны, хоппер-дозаторлық (ХДВ) және автокөліктер мен тракторлар бар, жалпы саны – 75 техника түрі шоғырланған.
Қазіргі таңда олар Шу – Алматы-1 бағытындағы екінші темір жол телімін салуға атсалысуда. Оның арақашықтығы 60 шақырымды құрайды. Тамыз айының алғашқы онкүндігінде жол салу басталып, ағымдағы жылдың желтоқсан айында толықтай аяқтау жоспарлануда. Тамыздың бел ортасы ауса да, ми қайнатар ыстықта бір сәт те тыным алмастан темірдей шыныққан құрыш білекті жігіттер еңбек көрігін қыздырып жатыр.
– Қазір салада жаңалық көп. Бұрындары темір жолдың астына ағаш шпал төселетін болса, бұл күні темір-бетонды шпал жасалуда. Мұның шыдамдылығы 5-6 жылға дейін жетеді. Ол өзіміздің Қазақстанда шығарылатын өнім, ал оны бекітетін құрал Германиядан әкелінеді, – дейді шпалдарды тігіп жатқан жұмысшыларға көмектесіп жатқан өндірістік база жетекшісі Біржан Тұрсымбеков.
Арсен БАЙЗАҚ, Шу
Жолаушылар тасымалы
02.01.2025
«Jibek Joly 2.0» туристік пойызы кезекті саяхатын бастады
Аймақтар
31.12.2024
Адал еңбек иелері марапатталды
Жолаушылар тасымалы
31.12.2024
ҚТЖ пойыздарында шамамен 60 мың жолаушы Жаңа жылды қарсы алады
Жолаушылар тасымалы
30.12.2024
ҚТЖ пойыздарында Аяз ата мен Ақшақар жас жолаушыларды Жаңа жылмен құттықтауда
Жаңалықтар
30.12.2024
«Қазақстан темір жолы» жыл қорытындысын шығарды
Жаңалықтар
30.12.2024
Қанат Шарлапаев Атырау вагондарды жасау зауытының қызметімен танысты
Жаңалықтар
30.12.2024
2025 жылдың 2-тоқсанында «Штадлер Қазақстан» зауытында жолаушылар вагондары шығарыла бастайды
Аймақтар
27.12.2024
Қызылордада "Жыл үздігі" шеруі өтті
Жаңалықтар / Апта саны
27.12.2024
2024 жылы 1400 шақырымнан астам теміржол жөнделді
Жаңалықтар
27.12.2024
Микропроцессорлық диспетчерлік әзірленуде
Сұхбат
27.12.2024
Қозғалыс қауіпсіздігінің негізгі факторы - жұмысшылардың жұмысқа деген санасын өзгерту
Жүк тасымалы
27.12.2024
Желтоқсан айында биылғы астықтың кезекті миллионы жөнелтілді
Аймақтар
26.12.2024
«Еңбекті қорғау жылы» қорытындыланды
Әлемде
26.12.2024
Қытай темір жолдары 11 айда 4 миллиардтан астам жолаушы тасымалдады
Жаңалықтар
25.12.2024
Бейжіңде Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран бағыты бойынша сарапшылар кеңесі өтті
Жаңалықтар
25.12.2024
Ақтөбе жүк тасымалдау бөлімшесінде жүктерді тиеу 9,2%-ға артты
Жаңалықтар
25.12.2024
Биылғы маңызды оқиғалар
Аймақтар
25.12.2024
Жамбыл облысында электровоз жөндеу депосы салынып жатыр
Жүк тасымалы
25.12.2024
Қарағанды жүк тасымалдау бөлімшесінде қара метал тиеу 39%-ға өсті
Жүк тасымалы
24.12.2024
Бейжіңде ТХКБ-ның 2024 жылғы жұмысы қорытындыланды