Бұл атақты ПМС Шу...
Новости
19.08.2016, 16:45
Қазақстанда ең ірі темір жол торабының бірінен саналатын Шу станциясында шоғырланған кәсіпорындар мен мекемелердің қатарында Жол машиналары станциясының жөні бөлек.
Жол салудың шебері атанған отандық компания «Теміржол жөндеу» ЖШС-нің филиалы – «ЖМС Бірлік» кәсіпорны былайғы жұртқа «ПМС Шу» деген атаумен кеңінен таныс. Тарихқа үңілсек, бұл байырғы темір жол кәсіпорынының негізі 1944 жылы қаланып, әу баста Украинаның Дарцина қаласында өз жұмысын бастаған екен. 1972 жылы Шуға қоныс аударып, Бірлік ауылынан тұрақ тапқан. Басты міндеті – күрделі және орташа жол жөндеу, жаңа жол құрылысын салу. Содан бергі жарты ғасырға жуық уақыт ішінде Қазақстан темір жолында ПМС Шу жұмысшыларының қолы тимеген, техникасы бармаған түкпір қалмаған десек артық болмас.
Бүгінгі күні кәсіпорынды «Теміржол жөндеу» ЖШС құрамында батыс айақтағы жолдарды салуда тамаша тәжірибе жинаған маман Сәкен Маратұлы Рахметов басқарып отыр. Ірі кәсіпорында бес цех: механикалық, құрылыс, буын құрастыру базасы, ауыр жүк машиналар цехы және әкімшілік басқарушы қызметкерлер бөлімі бар. Ауыр жүк машиналарының үлкен паркінде: LW 500F жүк тиегіш, TV 320 шебень-тас кесу, ЭЛБ-4 жол түзеу машиналары, КДКК-10 краны, хоппер-дозаторлық (ХДВ) және автокөліктер мен тракторлар бар, жалпы саны – 75 техника түрі шоғырланған.
Қазіргі таңда олар Шу – Алматы-1 бағытындағы екінші темір жол телімін салуға атсалысуда. Оның арақашықтығы 60 шақырымды құрайды. Тамыз айының алғашқы онкүндігінде жол салу басталып, ағымдағы жылдың желтоқсан айында толықтай аяқтау жоспарлануда. Тамыздың бел ортасы ауса да, ми қайнатар ыстықта бір сәт те тыным алмастан темірдей шыныққан құрыш білекті жігіттер еңбек көрігін қыздырып жатыр.
– Қазір салада жаңалық көп. Бұрындары темір жолдың астына ағаш шпал төселетін болса, бұл күні темір-бетонды шпал жасалуда. Мұның шыдамдылығы 5-6 жылға дейін жетеді. Ол өзіміздің Қазақстанда шығарылатын өнім, ал оны бекітетін құрал Германиядан әкелінеді, – дейді шпалдарды тігіп жатқан жұмысшыларға көмектесіп жатқан өндірістік база жетекшісі Біржан Тұрсымбеков.
Арсен БАЙЗАҚ, Шу
Новости
11.09.2024
KTZ Express поделилось деталями сотрудничества с китайскими партнерами
Грузовые перевозки
11.09.2024
Около 2 млн тонн угля доставлено к отопительному сезону для населения по сети КТЖ
Новости
11.09.2024
КТЖ и Антикор усилят взаимодействие
КТЖ в лицах
11.09.2024
Менеджера департамента соцполитики КТЖ Ольгу Липчанскую проводили на пенсию
Регионы
11.09.2024
О своей работе рассказали в Конструкторско-экспериментальном центре Алматы
Регионы
11.09.2024
Более 2 млн тонн различных грузов отгружено на станциях Костанайского региона
Пассажирские перевозки
11.09.2024
Нацперевозчик напомнил, что делать, если забыли вещи в поезде
Новости
10.09.2024
Проекты ГЧП в сфере железнодорожного транспорта обсуждает Казахстан с IFC
Регионы
10.09.2024
Форум «Казахстан – мост между Европой и Азией» прошел в Алматы
Регионы
10.09.2024
Профсоюз помог железнодорожникам собрать детей в школу в Павлодарском регионе
Новости
10.09.2024
Проект тарифной политики на транзитные перевозки грузов ж/д транспортом в 2025 году разработали в СНГ
Грузовые перевозки
10.09.2024
Более 165 млн тонн грузов перевезли по сети КТЖ
Новости
10.09.2024
Развитие транспортно-логистического сектора поспособствовало увеличению кредитного рейтинга Казахстана по шкале Moody's
Новости / Архив
10.09.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №77 от 10 сентября 2024 года
Регионы
09.09.2024
Осенний комиссионный осмотр стартует в Семейском отделении грузовых перевозок
Новости
09.09.2024
Строительство АЭС в Казахстане обсудили в КТЖ
Регионы
09.09.2024
Многодетным семьям карагандинских железнодорожников помогли собрать детей в школу
Спорт
09.09.2024
Railways athletics club принял участие в соревнованиях по триатлону SAMARKAND CHALLENGE
Регионы
09.09.2024
Новые функции и задачи появились у Капчагайского мостоотряда
Пассажирские перевозки / Цифра недели
09.09.2024
Более 187 тыс. пассажиров перевезено до Борового за восемь месяцев