Қауіпсіздік неге бұзылады?

Жаңалықтар
18.02.2020, 16:25
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Ірілендірілген Астана жол дистанциясында 21 қаңтар мен 21 ақпан аралығында «Жолдағы адам» айлығы өткізілуде.

Магистральдық желі дирекциясы басшылығынан аталған айлықты өткізу туралы жеделхат негізінде алдымен аншлаг жасалып, шаралар жоспары, жолдарды тексеру кестесі бекітілді. Жолдарды аралап қарау кестесіне сай қаңтар айында 3 және ақпан айында 5 тексеру жоспарланып, бәрі де кестеге сай өтуде.

Айлық өткізу ақпаратымен барлық жұмысшылар таныстырылған. Жол дистанциясы диспетчерлерінен станция, бекеттер мен перегондардағы жұмысшыларды диспетчерлік бақылаудың тұрақты жүргізілуін күшейту талап етілді. Сонымен қатар жұмысшыларды арнайы киім, аяқ киім, жеке қорғаныш құралдары, үсіп кетуден сақтайтын майлармен қамтамасыз ету жайы тексерілді. ДУ-46 формалы журналға жазбайынша перегондарда жол жұмыстарын, соның ішінде жоспардан тыс жұмыстар жүргізуге рұқсат бермеу туралы айтылды.

– Жұмысшылар арасында Қауіпсіз емес жұмысты тоқтату құқығын қолдану туралы түсіндіру жұмыстары тұрақты жүргізілуде. Оларға қауіпсіз жұмыс тәсілдері, қауіптер мен қатерлер туралы тұрақты ақпарат беріледі. Барлық деңгейдегі басқару жүйесінде қауіпсіздіктің ісқимыл диалогын өткіземіз. Бұл диалог теміржолшының жұмыс істеу кезіндегі әрекеттерін бақылау арқылы олардың іс-әрекеттерінің дұрыстығына көз жеткізу, жарақат алуға әкелетін қауіпті іс-қимылдар мен жағдайларды анықтауға бағытталған, – дейді дистанцияның еңбек қорғау және қауіпсіздік техникасы бойынша инженері Жанна Мажитова.

Айлық барысында қауіпсіздік пен еңбек қорғау бойынша өндірістік кеңестер жұмысын күшейтуге көңіл бөлінген. Жұмысшылардан еңбек және технологиялық тәртіпті сақтау талап етіліп, оны бұзғандар Еңбек кодексіне сай тәртіптік жауапкершілікке тартылатыны ескертіледі.

Маманның айтуынша, «Жолдағы адам» жүйесі бойынша қауіпсіздік техникасының бұзылуы бірнеше түрге бөлінеді. Атап айтқанда, олар жол бойында жұмысшының пойыз келе жатқанда қауіпсіз жерге дер кезінде шығып үлгермеуі.

Екіншіден, жүрдек жолаушылар пойызының өтуіне бес минут қалғанда жұмысшының жолдан дер кезінде шетке кетпеуі. Үшіншіден, персоналдың жарық түсіретін белгі беру жолағы бар жилет кимей жұмыс істеуі. Сондай-ақ локомотив бригадасына белгіні жиі беру және айрықша мұқият болу туралы ескерту бермей жол жұмыстарын бастау, айнала нашар көрінетін кездегі жұмыс істеу барысында жұмыс орнын қоршамау немесе толықтай емес, дұрыс емес қоршау, белгі берушілердің болмауы, келесі жолда пойыз өтіп бара жатқанда жұмысты тоқтатпау, аралық жолдарда пойыз өтіп бара жатқанда персоналды жол техникасымен қамтамасыз етушінің және пойыз құрастырушының жолдар арасында болуы сынды бұзушылықтар бар.

Оған қоса маневрлік жұмыстар жетекшісінің белгіленбеген жерде жылжымалы құраммен өтуі, жылжымалы құрам жүріп бара жатқанда одан түсіп қалу, вагондар астымен темір жолды кесіп өту, маневрлік құрам қозғалып бара жатқанда вагондар арасындағы кеңістікте болу, тұрақты маневрлік жұмыстар жүргізілмейтін жерлерден басқа орындарда бір ғана жұмысшының бағыттама бұрманы тазалауы, станцияда жолды, бұрмаларды, белгі беру, орталықтандыру, блокировкалау және байланыс құрылғыларын қарау журналындағы жазба болмаса да жұмыс істеу, ДУ-46 журналында бар, станция бойынша барлық жылжымалы құрамның қозғалысы туралы станция кезекшілерін дер кезінде құлағдар етпеу сынды қатаң ережелердің бұзылуына жол берілмеуі керек.

Осындай талаптардың орындалмауы салдарынан былтыр «Жолдағы адам» жүйесі бойынша бұзушылықтар саны артқан. Жол берілген қателіктердің себептері – пойызға уақытылы дер кезінде ескерту берілмеу, пойыз жақындап келе жатқанда жұмысшылардың жолдан дер кезінде кетпеуі, белгі беру жилетінсіз жолда жұмыс істеу, ДУ-46 журналында жүргізіліп жатқан жұмыс туралы жазбаның жоқтығы және белгі берушінің болмауы. 

Жаңалықтар
29.11.2024
Олжас Бектенов локомотив құрастыру зауытына барды
Инфрақұрылым
29.11.2024
Мойынты паркін қалпына келтіру жұмыстары жүргізілуде
Жаңалықтар
29.11.2024
ҚТЖ-да жолдың материалдарын ұрлау жиілеп кетті
Әлеумет
29.11.2024
«Саламатты Қазақстан» пойызы Жамбыл облысында
Әлеумет
29.11.2024
Өз тіліңді құрметте...
Жүк тасымалы
29.11.2024
ҚТЖ: транзиттік әлеуетті дамытуға мүдделі
ҚТЖ келбеті
29.11.2024
Білікті маманның жетістігі мол
Инфрақұрылым
29.11.2024
Атырауда жетпіс шақырым жол жаңартылды
Жаңалықтар / Мұрағат
29.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №101 29 қараша 2024 жыл
Жаңалықтар
28.11.2024
ҚР, ҚХР және РФ e-commerce саласындағы байланыстарды нығайтуда
Жүк тасымалы
28.11.2024
Қарашада ҚТЖ желісі бойынша 1 млн тоннадан астам астық жөнелтілді
Аймақтар
28.11.2024
Кәсіподақ төрағасы түбекке келді
Аймақтар
28.11.2024
Пойыз құрастырушы құрметті демалысына шықты
Аймақтар
28.11.2024
Көлік полицейлері вокзалда ұсақ бұзақылық жасаған төрт адамды ұстады
Жаңалықтар
28.11.2024
Елден тысқары жерлерде «құрғақ порттар» желісін құруға басымдық береміз – Тоқаев
Жаңалықтар
28.11.2024
ҚТЖ мен ФинИнвест ынтымақтастық туралы меморандумға қол қойды
Жаңалықтар
28.11.2024
ҚР, РФ және ҚХР терминал салып, бірыңғай цифрлық платформаны пайдаланатын болады
Жаңалықтар
28.11.2024
ҚТЖ мен Ресей темір жолдары бірқатар келісімге қол қойды
Аймақтар
27.11.2024
Кырағы күзет қызметінің сарбаздары
Жүк тасымалы
27.11.2024
Транзиттік вагондар ағыны артты