Жолаушылар тасымалы: ұтымды ұсыныс, ұтқыр идея

Жаңалықтар
29.10.2020, 21:08
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«Жолаушылар тасымалы» АҚ қоғамның өңірлік филиалдары мен еншілес ұйымдары және Орталық аппаратындағы басшылар топменеджментіне арналған семинар өткізді. Семинар мақсаты – компания көрсететін сервис сапасын жақсарту үшін озық білім мен тәжірибелерді енгізу, сенім мәдениетінің артуына ықпал ету.  

Семинар үш тақырыпты қамтыды: өндірістік мәселелер, сервис және ІТ, сонымен қатар маркетинг және сату. «Жолаушы тасымалы» мен «Вагонсервис» және «Қала маңы тасымалы» АҚ-да қызмет ететін басшылық құрам теориялық бөлімінде презентация жасаса, практикалық бөлімде тәжірибеге негізделген тапсырмалар орындады. 

Олар сапаны басқаруды жоспарлау, сапалы қызметпен қамтамасыз ету, клиентке бағдарлану мәселелері бойынша өз ойлары мен идеяларын, ұсыныстарын ортаға салды және сол идеяларын жеке-жеке қорғап шықты. 

«ҚТЖ» ҰК» АҚ Теміржол көлігі персоналын бағалау және дамыту орталығында өткен семинарға «Жолаушылар тасымалы» АҚ бас директоры Питер Штурм да бастанаяқ қатысып, түрлі ұсыныстар мен идеяларға құлақ түрді, сонымен қатар барлық тақырыптарға талдау жүргізді. Бас директор барлық айтылған ұтымды ұсыныстар назарға алынып, қоғам жұмысын жандандыруға ықпал ететін идеялар жоспарға енгізілетінін жеткізді. 

Осындай кездесулер – Deutsche Bahn AG компаниясының қазақстандық әріптестермен тек техникалық құжаттамалық сараптама жүргізу бойынша өзінің көзқарасымен ғана емес, сонымен қатар HR, бизнес-үдерістер және менеджмент саласындағы жинақталған білім, тәжірибесімен де бөлісетіндігінің айғағы. Атап өтерлік жайт, осыған балама жиындар өткен жылы Кортюм мырзаның кезінде де бастама етіп көтерілді және Штурм мырза тарапынан биыл қолдау тауып, бұл ішкі коммуникацияның маңызды шарасына айналды. Штурм бұдан бөлек те жыл соңына дейін Қазақстан бойынша өңірлердегі өзге де әріптестерімен бірнеше кездесу өткізуді жоспарлап отыр. 

– Мен бүгін осы семинарда сіздердің тараптарыңыздан компания жұмысын алға бастыруға қатысты өте мықты ұсыныстар мен идеяларды естіп, ерекше шабыттанып тұрмын. Біздің компания өте білікті мамандардан, басшылардан құралғанына тағы бір көз жеткіздік. Біз үшін ең басты міндет – ұлы мәртебелі Жолаушылардың көңілін табу, – деді Штурм. 

Семинарға қатысушы топтардың бірі сервиске қоса техникалық қызмет көрсету сапасы, баға саясаты, тарифтердің қолайлы болуы, бір терезе жүйесі, жолаушылар үшін бейілділік бағдарламасы, Тальго пойыздары бойынша техникалық тексеруді нақты жүргізу бойынша төлем төлеу, техникалық тексеру жүргізу үшін төбесі жабық ангарлар ашу мәселесін көтерді. Тағы бір топ клиентке бағдарлану, мақсатты индикаторлар, жолаушылардың көңіл толушылығы, тиімділікті арттыру, компания имиджін көтеру тақырыптарын қозғады. Ал соңғы топ корпоративтік құндылықтар, маркетинг, өндіріс, сервис бойынша қауіпсіздікті қамтамасыз ету, пойыздар сапасы, қозғалыс кестесі, экипировка және тағы басқа мәселелерді көтеріп, аталған тақырыптар бойынша оң нәтижеге жету жолдарын көрсетті. 

Жаңалықтар / Мұрағат
12.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №103 12 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
11.12.2025
Ауа райы нашарлаған кезде ҚТЖ пойыздардың қауіпсіз қозғалысын қамтамасыз ету үшін қосымша шаралар енгізеді
ҚТЖ келбеті
11.12.2025
Машинистен профессорға дейін: Ибрай Бисалиевтің еңбек белестері
Аймақтар
11.12.2025
Күзет қырандарына құрмет
Аймақтар
11.12.2025
«TemirSkills – 2025» кәсіби шеберлікті шыңдайды
Жолаушылар тасымалы
10.12.2025
Жаңа жыл қарсаңында қала маңы пойыздары қосымша 3 мыңнан астам жолаушыны тасымалдайды
Жаңалықтар
10.12.2025
ҚТЖ-да Alstom-ның қатысуымен жыл сайынғы техникалық семинар өтті
Сұхбат
10.12.2025
Мүмкіндігі мол мұнайлы аймақ
Жаңалықтар
10.12.2025
ҚТЖ-да XIV республикалық жастар форумы басталды
Әлемде
10.12.2025
Қытай ЖТС бойынша жүкті экспресс-жеткізудің жаңа сервисін іске қосты
Инфрақұрылым
09.12.2025
Президент тапсырмасы бойынша ҚТЖ 4 мың шақырымнан астам темір жолды жөндеді
Жүк тасымалы
09.12.2025
2025 жылдың 10 айында теміржол көлігімен 380 млн тоннадан астам жүк тасымалданды — Көлік министрлігі
Жүк тасымалы
09.12.2025
Қытайға теміржол экспорты 11%-ға өсті
Сұхбат
09.12.2025
Астық экспорты және вагон кептелісі: негізгі себептер мен шешімдер
Қауіпсіздік
09.12.2025
Дайындықтарын шыңдады
Станция тынысы
09.12.2025
Жосалы станциясы жылды табысты қорытындылады
ҚТЖ келбеті
09.12.2025
Маңғыстаулық жас маман Қуандық Боқаев жастар сыйлығының лауреаты атанды
Жолаушылар тасымалы
09.12.2025
ҚТЖ жаңа жылдық мереке кезінде қосымша пойыздар шығарады
Аймақтар
09.12.2025
Аға буынның айтары бар
Жаңалықтар / Мұрағат
09.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №102 09 желтоқсан 2025 жыл