«Болашақ» түлегі серверлік инфрақұрылымды дамыта түсуді көздейді

ҚТЖ келбеті
15.04.2022, 09:48
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«Болашақ» бағдарламасының тағы бір түлегі теміржолда жемісті еңбек етіп жүр. Ол – «ҚТЖ» ҰК» АҚ «Автоматтандыру және цифрландыру дирекциясы» филиалы директорының орынбасары Айзек Жұпанхан.

Отыз екі жастағы Айзек 2008-2013 жылдар аралығында Джордж Вашингтон университетінде электроника/электр технологиясы мамандығына оқыған. Еңбек жолын Назарбаев университетінде бастаған. Ал Қазақстан темір жолында 2019 жылдан бері еңбек етіп келеді. Қазір ол инфрақұрылымды дамыту блогын басқарады.

– Нақтырақ айтқанда, телекоммуникация және байланыстың, серверлік инфрақұрылымның дамуына жауап беремін. Бүгінгі таңда цифрландыру саласы қарқынды дамып жатыр. Біздің АСОУП, АС ИОММ, АСУ ДКР сияқты негізгі ақпараттық жүйелеріміз жаңғыртуды қажет етеді және сапалы инфрақұрылыммен қамтамасыз ету үшін желілер мен есептеу ресурсын жетілдіру қажет. Сонымен қатар бізде қазір АСУ ЭДТ, АСУ Магистраль жүйелері бар, ал Trip Optimizer жүйесі әлі енгізіліп жатыр, – дейді өзінің бүгінгі жұмысымен таныстырған Айзек.

Оның айтуынша, филиал қазіргі уақытта аталған жүйелерді одан әрі дамыту бағытында жұмыс жүргізеді, себебі олардың әлеуетін толық пайдаланып жатқан жоқ. Мәселен, локомотивтерді қадағалауға арналған GPS модулі есебімен олар жолаушылар пойыздарын қадағалау сервисін енгізуді жоспарлап отыр, яғни құрамның нақты келу және кету уақытын бақылайды.

– Жалпы алғанда «Болашақ» бағдарламасы менің алдымнан үлкен мүмкіндіктер ашты. АҚШ-та өткізген бес жылда мен тек кәсіби білім алып қана қоймай, сонымен бірге тиімді жұмыс жүргізуге қажет басқа да машықтарды меңгердім. Ал ҚТЖ-да командамен бірге еңбек өнімділігін арттыру және шығындарды қысқарту бағытында қызмет етуге жұмылып, сол салада тәжірибе жинақтап жатырмын, – дейді ол.

Серверлік инфрақұрылымды дамытуға байланысты Айзектің алға қойған арман- мақсаты аз емес. Бүгінгі таңда оның командасы қолға алып отырған жоба – компанияның ішкі және сыртқы, яғни батыс Қытай-батыс Еуропа бағытында транзиттік жүк жіберетін клиенттер үшін жүктерді қадағалау сервисін жасап шығару. Қос құрлықтың арасында өсіп келе жатқан контейнерлік тасымалды сапалы сервиспен қамтамасыз етуді басқа емес, Қазақстан темір жолы ұсынса деп армандайды.

Жаңалықтар
26.11.2024
Жаңа темір жолдардың құрылысы кезінде 157 көпір салынады
Жаңалықтар
26.11.2024
ҚТЖ 2027 жылға дейін 9 терминал салады
Жаңалықтар
26.11.2024
2029 жылға дейін 5 мың км жол салынады
Жаңалықтар
26.11.2024
Оқушылар мен колледж студенттері теміржолшы мамандығымен етене танысты
Жаңалықтар
26.11.2024
Биыл отандық өндірушілермен 1 637 келісімшарт жасалды
Жүк тасымалы
26.11.2024
Достық станциясынан ҚХР-ға тасымалдау жоспары мерзімінен бұрын орындалды
Жолаушылар тасымалы
26.11.2024
Жолаушылар вагондарындағы стоп-кранды пайдалану ережелері
Жаңалықтар
26.11.2024
Ыстамбұлда ТХКБ дамуы талқыланды
Инфрақұрылым
26.11.2024
Павлодар магистральдық желі бөлімшесінің инфрақұрылымын дамыту жалғасуда
Аймақтар
26.11.2024
Күзет мамандары үш тілді қатар меңгеруде
Аймақтар
26.11.2024
Станция басшылары біліктілігін арттырды
Станция тынысы
26.11.2024
Аймақтың бағын ашқан алып құрылыс
Инфрақұрылым
26.11.2024
Жолдарды жаңғырту – жауапты мәселе
Жаңалықтар / Мұрағат
26.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №100 26 қараша 2024 жыл
Жаңалықтар
25.11.2024
ҚТЖ Хорватия серіктестерімен байланысты нығайтады
Жаңалықтар
25.11.2024
Белгісіз біреулер Көкпекті – Нұра аралығындағы жолдан бекітпе болттарды ұрлап кеткен
Аймақтар
25.11.2024
Ардагерлер алғысқа бөленді
Әлемде
25.11.2024
Alstom Израильге электровоздарды жеткізуді аяқтады
Спорт
25.11.2024
ҚТЖ құрамасы – чемпион!
Жаңалықтар
25.11.2024
Транскаспий дәлізі: Бакуден Сианға алғашқы контейнерлік пойыз жөнелтілді