Қарт теміржолшыға құрмет көрсетілді

ҚТЖ келбеті
27.09.2022, 11:49

Құсмұрын жол дистанциясында қырық жылға жуық уақыт еңбек еткен ардагер Нұрпейісов Сабырхан бүгінде Державинск станциясында тұрады. Ардагер әлі де тың, қоғамдық жұмыстарға белсене қатысады.

 Станциядағы ардагерлер ұйымын басқарып отырғанына 22 жыл, сонша жыл теміржолшы зейнеткерлердің мұң-мұқтажын түгендеп жүрген қария 85 жасқа толып отыр. Биылғы теміржолшылар күні Құсмұрын жол дистанциясының арнайы шақыруымен торапта өткен салтанатты жиынға қатысқан қарт жолшыны дистанция ұжымы мен кәсіподақ ұйымы кәсіби мерекемен және мерейтойымен құттықтап, иығына шапан жапты.  

Қостанай облысының Әулиекөл ауданында туып-өскен Сабырхан атаның балалық шағы соғыспен тұспа-тұс келгендіктен сұрапыл жылдардың сұмдығын әлі күнге айтып отырады.  

– Әкемді інісімен бірден соғысқа алды, анам одан бұрын қайтыс болған, біз кәрі әжемнің қолында өлместің күнін кештік. Өзім сияқты балаларға қосылып аштан өлмес үшін колхоздың картобын жинасып, масақ тердік. Қой баққан шал-кемпірлерге көмектестік. Соғыстан кейін де тұрмыс түзеліп кеткен жоқ, Құсмұрындағы мектепке 5 км жерден қатынап оқып, онжылдықты бітірдім, – дейді қарт өткен өмірінен сыр шертіп.  

1957 жылы Құсмұрын жол дистанциясына жұмысқа тұрған Сабырхан Уалиұлының өмірлік серігі Балғалым Төлепбергенқызы да ерімен бірге қатардағы жолшы болып, ерлі-зайыптылар отыз жылға жуық еңбек еткен. Елу жыл үйде де, түзде де қатар жүріп тер төккен ерлі-зайыпты теміржолшылар бес бала тәрбиелеп өсірген.  

–Құсмұрын жол дистанциясының бастығы Николай Иванович Пивницский мені Жамбылға оқуға жіберді. 11 ай оқып, жол шаруашылығының маманы болып оралдым, ол кезде оқу деген қиын, инемен құдық қазғандай, бірақ бәрін үйреніп, сауатты маман болып шығасың, – дейді ардагер.  

1971 жылы Державинск жол дистанциясының бастығы Оразбай Айтбаевтың шақыруымен Есіл-Державинск-Арқалық жаңа теміржол теліміне жол шебері болып ауысқан Сабырхан ақсақал зейнетке шыққанша еңбек еткен.  

 

Лаура ТАЛҒАТҚЫЗЫ, Қостанай

 

Жүк тасымалы
26.11.2022
Биыл Ақтау және Құрық теңіз порты арқылы 1,5 млн тонна жүк тасымалданды
Жаңалықтар
25.11.2022
Теміржолшы Құттыбек Шархатбаевқа әріптестері ескерткіш тақта орнатты
Темір жол тарихы
25.11.2022
Оқушылар теміржолшылар мұражайындағы жәдігерлермен танысты
Қауіпсіздік
25.11.2022
Келер жылы локомотивтерге бейнетіркегіш құрылғысы орнатылады
Жүк тасымалы
25.11.2022
ТХКБ – жүк тасымалдаудың тиімді дәлізі
Инфрақұрылым
25.11.2022
Биыл 943 км жол жөндеуден өтті
Әлеумет
25.11.2022
Кадр саясатына жаңаша көзқарас
Жаңалықтар
25.11.2022
Алматыда ҚТЖ қолдауымен 5G байланыс жүйелерін дамыту бойынша құзыреттілік орталығы ашылды
Мұрағат
25.11.2022
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №92 25 қараша 2022 жыл
Жаңалықтар
24.11.2022
7 мыңнан астам жүк вагоны жөндеуден өтті
Аймақтар
24.11.2022
Ерен еңбек еленді
Әлемде
24.11.2022
Әзербайжан ел бойынша ең үлкен теміржол көпірін салып жатыр
Жүк тасымалы
24.11.2022
Алматы бөлімшесі бойынша құрылыс жүктері мен кендерді тиеу артты
Әлемде
24.11.2022
Жоғарғы орындағы жолаушыларға төменгі орында тамақтануға ресми рұқсат берілді
ҚТЖ келбеті
23.11.2022
Баба ізін басқан шөбере
Әлемде
23.11.2022
Моңғолия 2030 жылға қарай жүк тасымалын 41 млн тоннаға жеткізбек
Жаңалықтар
23.11.2022
«Тальго» пойызына отырған ресейлік блогер сапары жайлы шолу жасады
Жолаушылар тасымалы
23.11.2022
"Бригадир конверті" қызметін 150 мыңнан астам адам пайдаланған
Темір жол тарихы
23.11.2022
95 жыл бұрын Луговой станциясында Түркістан-Сібір магистралінің алғашқы рельсі төселді
ҚТЖ келбеті
22.11.2022
Дөңес кезекшісі