Пойыздар қозғалысын тиімді басқарып отырған білікті диспетчер

ҚТЖ келбеті
04.08.2023, 10:27
Суретті түсірген автор
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Батыстағы бес облыстың пойыздар қозғалысын ұйымдастырып отырған Ақтөбеде диспетчерлік орталықтың жұмысы өте күрделі де қауырт. Ауысым басшысы Қайрат Қалуов цифрлық трансформация арқылы интернетке тәуелсіз жұмыс жасап тұрған орталық жұмысымен таныстырды.

Ақтөбе, Атырау, Батыс Қазақстан, Маңғыстау және Қызылорда облыстарындағы пойыздар қозғалысын басқаруды бір жерден ұйымдастырып отырған орталық диспетчерлер қазір саны көбейген контейнерлік пойыздарды кідіртпей отыр.  

– Мұнда бүгінде 180 пойыздың қозғалысы ұйымдастырылады. Бір ауысымда 26 пойыз диспетчері, төрт бөлім кезекшісі, төрт локомотив диспетчері және бір ауысым басшысы бар, – дейді ауысым басшысы.  

Айтуынша, биылғы жылы контейнерлік пойыздар ағыны екі есеге артқан. Еуропа-Қытай-Еуропа бағытындағы контейнерлік пойыздар күн сайын өтуде және орташа салмағы мен ұзындығы артып, жылдамдығы да айтарлықтай жақсарған. Қытайдан шыққан пойыздар да Қазақстан арқылы өтеді.  

– Әр пойыз құрамында 70 вагоннан бар. Бұрын тәулігіне он пойыз өтсе, қазір 20-ға жеткен. Соңғы үш жылдықта Қазақстан мен Қытай, Ресей темір жолының арасында байланыс нық орнады. Пойыздар үлкен жылдамдықпен жүреді. Тальго пойызынан кейін контейнерлік пойыздарды өткіземіз. Жүк пойыздарында жылдамдық 70 болса, контейнерлік пойыздарда 100 болады, – деді Қайрат Қалуов.  

«ҚТЖ» ҰК» АҚ «Ақтөбе магистральдық желі бөлімшесі» филиалы пойыздар қозғалысын басқару орталығының ДЦУ ауысым бастығы Қайрат Зейнуллаұлы тәжірибелі маман. 1961 жылы Шалқар өңірінде дүниеге келген ол еңбек жолын Қарашоқат станциясының 77 разъезде станция кезекшісі болып бастапты.  – Қазір мұнда жұмыс қайнап жатыр. Бұрын бес өңір қосылмай тұрғанда Ақтөбенің өзінде қиыншылық болды. Мына тұрған Орал мен Қызылордаға пойыз жіберуде кедергі көп болды. Қазір бәрі орталықтан басқарылып, ұйымдастыру жеңілдеді, – деді Қайрат Қалуов.  

Кейіпкеріміз теміржолшылар әулетінің өкілі, бүгінде өз балалары да династиялық дәстүрді жалғастыруда.  

Жаңалықтар
29.11.2023
Қазақстан мен Түркіменстан «Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран» дәлізін бірлесіп дамытатын болды
Жолаушылар тасымалы
29.11.2023
ҚТЖ желтоқсандағы мереке күндері қосымша пойыздар шығарады
Жаңалықтар
29.11.2023
ҚТЖ паркі жаңа жол техникамен толықты
Жаңалықтар
28.11.2023
KTZ Express халықаралық форумда Қазақстанның логистикалық мүмкіндіктерін көрсетті
Спорт
28.11.2023
Теміржолшылар арасында дәстүрлі спартакиада өтіп жатыр
Жаңалықтар
28.11.2023
100 жас есім: Модульдік оқу жалғасуда
Инфрақұрылым
28.11.2023
Дарбаза – Мақтаарал темір жолы арқылы жүк ағыны 10-14 млн тоннаға артпақ
Апта саны
28.11.2023
Құрық теңіз порты 1,8 млн тоннадан астам жүк өңдеді
Жаңалықтар / Мұрағат
28.11.2023
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 28 қараша 2023 жыл
Аймақтар / ҚТЖ келбеті
27.11.2023
Бейнет түбі – зейнет
Әлеумет
27.11.2023
ҚТЖ филиалдарында «Полиэтиленді пакетсіз күн» акциясы өтті
Жүк тасымалы
27.11.2023
Жамбыл облысында қараша айында 28 мыңнан астам тонна көмір тасымалданды
Инфрақұрылым
27.11.2023
«Бақты-Аягөз» теміржол желісімен жылына 7,8 млн тонна жүк тасымалданбақ
Жолаушылар тасымалы
27.11.2023
Егер сізге пойыз билетін сатып алу қажет, алайда орын жоқ болса ше? ҚТЖ «Күту парағы» қызметін ұсынады
Жаңалықтар
27.11.2023
Салалық жоғары оқу орындары мен колледж оқытушылары ҚТЖ-да біліктіліктерін арттырды
Жаңалықтар
27.11.2023
Маңызды мегажоба: Қазақстан мен Өзбекстанды жаңа темір жол байланыстыратын болады
Жаңалықтар
26.11.2023
ҚТЖ Достық станциясында жоспарды мерзімінен бұрын орындады
Жүк тасымалы
26.11.2023
Транскаспий халықаралық көлік бағыты маңызды өңіраралық сауда жолдарының біріне айналуда – сарапшы
Жаңалықтар
24.11.2023
ҚТЖ экспорттаушыларға қараша жоспарын жөнелту мерзімін ұзартады
Жаңалықтар
24.11.2023
Қазақстан мен Әзірбайжан президенттері ТХКБ дамуының маңыздылығын атап өтті