Пойыздар қозғалысын тиімді басқарып отырған білікті диспетчер

ҚТЖ келбеті
04.08.2023, 10:27
Суретті түсірген автор
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Батыстағы бес облыстың пойыздар қозғалысын ұйымдастырып отырған Ақтөбеде диспетчерлік орталықтың жұмысы өте күрделі де қауырт. Ауысым басшысы Қайрат Қалуов цифрлық трансформация арқылы интернетке тәуелсіз жұмыс жасап тұрған орталық жұмысымен таныстырды.

Ақтөбе, Атырау, Батыс Қазақстан, Маңғыстау және Қызылорда облыстарындағы пойыздар қозғалысын басқаруды бір жерден ұйымдастырып отырған орталық диспетчерлер қазір саны көбейген контейнерлік пойыздарды кідіртпей отыр.  

– Мұнда бүгінде 180 пойыздың қозғалысы ұйымдастырылады. Бір ауысымда 26 пойыз диспетчері, төрт бөлім кезекшісі, төрт локомотив диспетчері және бір ауысым басшысы бар, – дейді ауысым басшысы.  

Айтуынша, биылғы жылы контейнерлік пойыздар ағыны екі есеге артқан. Еуропа-Қытай-Еуропа бағытындағы контейнерлік пойыздар күн сайын өтуде және орташа салмағы мен ұзындығы артып, жылдамдығы да айтарлықтай жақсарған. Қытайдан шыққан пойыздар да Қазақстан арқылы өтеді.  

– Әр пойыз құрамында 70 вагоннан бар. Бұрын тәулігіне он пойыз өтсе, қазір 20-ға жеткен. Соңғы үш жылдықта Қазақстан мен Қытай, Ресей темір жолының арасында байланыс нық орнады. Пойыздар үлкен жылдамдықпен жүреді. Тальго пойызынан кейін контейнерлік пойыздарды өткіземіз. Жүк пойыздарында жылдамдық 70 болса, контейнерлік пойыздарда 100 болады, – деді Қайрат Қалуов.  

«ҚТЖ» ҰК» АҚ «Ақтөбе магистральдық желі бөлімшесі» филиалы пойыздар қозғалысын басқару орталығының ДЦУ ауысым бастығы Қайрат Зейнуллаұлы тәжірибелі маман. 1961 жылы Шалқар өңірінде дүниеге келген ол еңбек жолын Қарашоқат станциясының 77 разъезде станция кезекшісі болып бастапты.  – Қазір мұнда жұмыс қайнап жатыр. Бұрын бес өңір қосылмай тұрғанда Ақтөбенің өзінде қиыншылық болды. Мына тұрған Орал мен Қызылордаға пойыз жіберуде кедергі көп болды. Қазір бәрі орталықтан басқарылып, ұйымдастыру жеңілдеді, – деді Қайрат Қалуов.  

Кейіпкеріміз теміржолшылар әулетінің өкілі, бүгінде өз балалары да династиялық дәстүрді жалғастыруда.  

Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты