Еңбекпен өрілген өмір

ҚТЖ келбеті
02.09.2023, 09:51

Кезінде кеңестер одағы деген алып елде таңдаулы 100 сұрыптау станциясының бірі болған Арысты кім білмейді?! Теміржолшы кәсібі де бұл өңірге ерте сіңген. Сонау өткен ғасырдың басында Орынбор – Ташкент шойынжолы тартылып, арыстықтар теміржолшы кәсібін меңгере бастады.

Бір ғасырда тоғыз жолдың торабындағы Арыс станциясы теміржолшылар қаласына айналды. Біздің кейіпкеріміз Арысбек Тастанбеков 1953 жылы 2 қыркүйекте Арыс станциясының іргесіндегі Ақпан бекетінде теміржолшы отбасында дүниеге келген сәтте-ақ оның болашақ тағдыры айқындалып қойған секілді, темір жол бойында өскен теміржолшының ұлы әрине теміржолшы болады.  

1972 жылы теміржол техникумын бітіріп келіп, Шымкент белгі беру және байланыс дистанциясына электр монтері болып еңбек жолын бастаған кейіпкеріміз мықты маман болу үшін орта білім жеткіліксіз екенін түсініп, қозғалыс саласы бойынша сырттай оқып, жоғары білім алады.  

1979 жылы Бадам станциясына кезекші болып барып, сосын бөлімшенің қозғалыс бөлімінде пойыз диспетчері, бөлімше бойынша кезекші қызметтеріне сатылай өсіп, алты жыл жемісті еңбек етеді, мол тәжірибе жинайды.  

Әрине, бөлімшенің бүкіл пойыздар қозғалысын ұйымдастыру, негізгі көрсеткіш – пойыздар жылдамдығын арттыру жұмыстарының қорытындысы осы диспетчерлік аппараттың жұмысымен анықталатыны белгілі. Осы жылдар ішінде өзін қозғалыс қызметінің қыр-сырына жетік мықты маман ретінде танытқан Арысбек Тастанбековті басшылық 1984 жылы Арыс станциясының бас инженері етіп тағайындайды.  

– Сол жылдары Арыс станциясында жаңа технологияларды енгізу жұмыстары қызу жүргізіліп жатқан болатын. Осы жұмыстарға жетекшілік жасап, бөлімше бастығы Әуезхан Салықбаевтың тапсырмасымен өндірісті техниканың соңғы жетістіктерімен қайта жарақтандыру жұмыстарына атсалыстық. 1989 жылы Арыс станциясының бастығы болып тағайындалған соң үш жыл тікелей Әуезхан ағамыздың қол астында жұмыс істеп, көп тәрбиесін алдым, – деп еске алады кейіпкеріміз.  

Теміржолшының одан кейінгі қызметі Шымкент бөлімшесінде жалғасады. 1991-1997 жылдары бөлімшеде қозғалыс қауіпсіздігінің бас ревизоры лауазымын атқарады. Ал ҚТЖ құрылған соң «Түркістан темір жолы» басқармасының қозғалыс қызметін басқарды. Сосын Шымкент станциясының бастығы болып тағайындалған Тастанбековті бір күні жоғары басшылық шақырып алып жұмысы шатқаяқтап жатқан Алматы темір жол бөлімшесінің Достық станциясына баруға ұсыныс жасайды. 2000-2007 жылдары қиырдағы шекаралық станцияны басқарып, көршілес қытайлық әріптестерімен тамаша байланыс орната білген Тастанбековтің іскерлігі өз алдына әңгімеге арқау боларлық. Содан кейін солтүстікке қоныс аударып, Көкшетаудың Бурабай курорты станциясын, Жамбыл станциясында Жүк департаментін, ерекше статусы бар Шымкенттің Қазығұрт станциясын басқаруы да өзі үшін ерекше тәжірибе болғанын айтады.  

Саладағы қырық жылға жуық еңбегі туған жерге оралып, «Қазтеміртранс» АҚ Шымкент филиалында бас инженер, директордың орынбасары қызметтерін атқарумен аяқталады. Басқа еңбегін былай қойғанда 5 өңірде станция басқарыпты. Бүгінде зейнет жасында, ұзақ жылғы еңбектің жемісін көріп, жұбайы Гүлнар екеуі ұл-қыздан тараған немерелердің қызығын қызықтап отырған жайы бар. Жетпіс жасқа толып отырған тарлан теміржолшы Арыстан басталып, әр қиырда жалғасқан еңбек жолының осылай өрілгеніне дән риза.  

– Бір ғана Қазақстанның бірнеше өңірінде қызмет атқарып, талай жердің дәм-тұзын таттым. Қырық градус ыстық Арыс станциясы мен қырық градус суық Бурабай станциясында тұрып еңбек етудің қандай болатынын мен ғана білемін, – деп рахаттана күлді кейіпкеріміз.  

Меруерт ЕСЕНБЕКҚЫЗЫ, Шымкент

Жаңалықтар
18.11.2025
ҚТЖ Қазақстанның Қытай мен Еуропа арасындағы негізгі транзиттік хаб ретіндегі ұстанымын күшейтуде
Жаңалықтар
18.11.2025
ҚТЖ мен Эстония ынтымақтастықты дамыту мен Орта дәліздің перспективаларын талқылады
Жүк тасымалы
18.11.2025
Астық тасымалы талқыланды
Аймақтар
18.11.2025
Шуда тәулігіне 6 мыңнан астам вагон тексеріледі
Инфрақұрылым
18.11.2025
Қандыағаш станциясында күрделі жөндеу жоспары толық аяқталды
Қауіпсіздік
18.11.2025
Қауіпті аймақта қатер көп
Аймақтар
18.11.2025
Таразда болашақ мамандарға электр және автоматтандырудың маңызы түсіндірілді
Жаңалықтар / Мұрағат
18.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №96 18 қараша 2025 жыл
Жаңалықтар
17.11.2025
Болашақ машинистер ҚТЖ мұражайында болды
Аймақтар
17.11.2025
Құқықтық сауаттылық артуда
ҚТЖ келбеті
17.11.2025
Өнерге әркімнің-ақ бар таласы
Аймақтар
17.11.2025
Атырауда Абай мұрасы дәріптелді
Аймақтар
17.11.2025
Бөрітескен бекеті жаңа келбетке ие болды
Жүк тасымалы
17.11.2025
Теміржол көлігімен 38 млн тоннадан астам көмір тасымалданды
Жаңалықтар
17.11.2025
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан теміржол жобасын бес жыл ішінде аяқтауды жоспарлап отыр
Жолаушылар тасымалы
17.11.2025
Атырау–Алматы бағыты бойынша енді пойыз күн сайын қатынайды
Спорт
17.11.2025
Астанада ҚТЖ қызметкерлерінің Спартакиадасы өтіп жатыр
Жаңалықтар
15.11.2025
ҚТЖ мен O'ТУ үйлестіруді күшейтеді: жүктемесі жоғары бағыттарда жедел шаралар қабылданды
Жаңалықтар
14.11.2025
Астанада «Пойыздар қозғалысы қауіпсіздігі бойынша үздік тәжірибелер» байқауының жеңімпаздары марапатталды
Инфрақұрылым
14.11.2025
Биыл 1400 шақырым жол жөнделді