Алматы-2 станциясының бастығы «Құрметті теміржолшы» белгісімен марапатталды

ҚТЖ келбеті
11.09.2019, 11:42
Елена Колдасбаева

Собственный корреспондент по Алматинской области

Темір жол көлігі жүйесінде жұмыс істеген жылдары Бақытжан Садықов өзін сауатты маман ретінде көрсете білгені болар, оның Алматы-2 станциясының бастығы болып тағайындалуы және бір мезгілде «Құрметті теміржолшы» белгісімен марапатталуы ешкімді таң қалдырған жоқ.

Алматы-2 станциясының бастығы лауазымына Бақытжан Асылбайұлы жақында ғана тағайындалды. Бұған дейін түрлі қызметтерде, көп жылдар бойы Алматы-1 станциясының бас инженері болып жұмыс істеді. Бас инженер қай кезде болмасын «өндіріс құлы» болып саналады, оған тасымалдау процесін жетілдіру, техникалық құралдарды тиімді пайдалану, еңбекті қорғау, пойыздар қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз ету сияқты функциялар жүктелген. Ал Алматы-1 станциясының жұмыс ауқымы айтарлықтай көлемді де күрделі екені белгілі.

Жалпы, Бақытжан Садықов еңбек жолын Арыс станциясында пойыз құрастырушы болып бастаған. Оған бұл қарапайым, бірақ жауапты мамандық өте ұнады, ол өзін құрамдарға «жолдама» беретін командирдей сезінетін, өз міндеттерін нақты және адал орындады. Оның еңбек жолы әрі қарай станция кезекшісі, пойыз диспетчері, Арыс станциясының бас инженері болып жалғасып, Достық станциясы бастығының жедел жұмыс жөніндегі орынбасары болып та жұмыс істеді. 2000 жылдың мамыр айында оны Алматы-1 станциясының бас инженері етіп тағайындады, онда ол 18 жыл үздіксіз еңбек етті. Бақытжан Асылбайұлы станцияның күнделікті жұмысын жаттап алды десек болғандай, сөйлесу регламенті, селекторлы байланыс бойынша дауыстар... оның өмірінің ажырамас бөлігіне айналғандай еді. Теміржолшы мамандығын таңдағанда Бақытжан өз-өзіне қиындықтан қашпауға, оларды жеңе білуге уәде берген болатын. Шын мәнінде, станцияда жұмыс істеген жылдары пойыздардың шексіз ағынына, селекторлық байланыс сигналдарына үйренгені сонша, онсыз өмірін елестете алмайтын. Тұтас жұмыс істейтін үздіксіз және бірыңғай механизм әлеміне еніп, өзін бірі істен шықса, нәтижесінде барлық тізбек тоқтайтын саланың бір бөлшегі сезінетін.

Алматы-2 станциясы жұмысына да тез төселді. Апта сайын Бақытжан Асылбайұлы барлық жұмыс орындарында пойыздарды қабылдау, өткізу және жөнелту, станция ауданындағы нақты жұмыс жағдайларын ескере отырып маневрлер жасау ережелері бойынша нұсқаулық өткізеді. Аралас құрылымдармен байланысты барлық мәселелерге конструктивті түрде, оңтайлы және дұрыс шешімдер таба отырып, жедел шешеді. Оның ойынша, жұмыстың тиімділігі қол астындағылардан, ең алдымен өзіне деген құрметті талап ететін басшының ұстанымына байланысты. Ол өзіне сеніп тапсырылған ұжым қызметінің нәтижелеріне ғана жауапты емес, қызметкерлердің әлеуметтік жағдайын жақсартуға да жауапты сезінеді.

2016 жылы «Адал еңбегі үшін» белгісімен марапатталған Бақытжан Асылбайұлы, міне, төсіне «Құрметті теміржолшы» белгісін тағып, өзінің теміржолшы деген қастерлі мамандыққа лайық екенін сөзімен емес, ісімен дәлелдей білді.

Аймақтар
18.09.2025
Көкшетауда Құрметті теміржолшы Мұратбек Тілеуленовпен кездесу өтті
Жаңалықтар
18.09.2025
Теміржолшылар экологиялық акцияны белсенді қолдады
Жүк тасымалы
18.09.2025
Қазақстаннан Қытайға өсімдік майының пилоттық партиясы жеткізілді
Цифрландыру
18.09.2025
Германия теміржолға 5G желісін енгізуде
Жаңалықтар
18.09.2025
Қарағандыда жүк пойызынан дизель ұрлаған қылмыстық топ ұсталды
Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл