Алматы-2 станциясының бастығы «Құрметті теміржолшы» белгісімен марапатталды

ҚТЖ келбеті
11.09.2019, 11:42
Елена Колдасбаева

Собственный корреспондент по Алматинской области

Темір жол көлігі жүйесінде жұмыс істеген жылдары Бақытжан Садықов өзін сауатты маман ретінде көрсете білгені болар, оның Алматы-2 станциясының бастығы болып тағайындалуы және бір мезгілде «Құрметті теміржолшы» белгісімен марапатталуы ешкімді таң қалдырған жоқ.

Алматы-2 станциясының бастығы лауазымына Бақытжан Асылбайұлы жақында ғана тағайындалды. Бұған дейін түрлі қызметтерде, көп жылдар бойы Алматы-1 станциясының бас инженері болып жұмыс істеді. Бас инженер қай кезде болмасын «өндіріс құлы» болып саналады, оған тасымалдау процесін жетілдіру, техникалық құралдарды тиімді пайдалану, еңбекті қорғау, пойыздар қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз ету сияқты функциялар жүктелген. Ал Алматы-1 станциясының жұмыс ауқымы айтарлықтай көлемді де күрделі екені белгілі.

Жалпы, Бақытжан Садықов еңбек жолын Арыс станциясында пойыз құрастырушы болып бастаған. Оған бұл қарапайым, бірақ жауапты мамандық өте ұнады, ол өзін құрамдарға «жолдама» беретін командирдей сезінетін, өз міндеттерін нақты және адал орындады. Оның еңбек жолы әрі қарай станция кезекшісі, пойыз диспетчері, Арыс станциясының бас инженері болып жалғасып, Достық станциясы бастығының жедел жұмыс жөніндегі орынбасары болып та жұмыс істеді. 2000 жылдың мамыр айында оны Алматы-1 станциясының бас инженері етіп тағайындады, онда ол 18 жыл үздіксіз еңбек етті. Бақытжан Асылбайұлы станцияның күнделікті жұмысын жаттап алды десек болғандай, сөйлесу регламенті, селекторлы байланыс бойынша дауыстар... оның өмірінің ажырамас бөлігіне айналғандай еді. Теміржолшы мамандығын таңдағанда Бақытжан өз-өзіне қиындықтан қашпауға, оларды жеңе білуге уәде берген болатын. Шын мәнінде, станцияда жұмыс істеген жылдары пойыздардың шексіз ағынына, селекторлық байланыс сигналдарына үйренгені сонша, онсыз өмірін елестете алмайтын. Тұтас жұмыс істейтін үздіксіз және бірыңғай механизм әлеміне еніп, өзін бірі істен шықса, нәтижесінде барлық тізбек тоқтайтын саланың бір бөлшегі сезінетін.

Алматы-2 станциясы жұмысына да тез төселді. Апта сайын Бақытжан Асылбайұлы барлық жұмыс орындарында пойыздарды қабылдау, өткізу және жөнелту, станция ауданындағы нақты жұмыс жағдайларын ескере отырып маневрлер жасау ережелері бойынша нұсқаулық өткізеді. Аралас құрылымдармен байланысты барлық мәселелерге конструктивті түрде, оңтайлы және дұрыс шешімдер таба отырып, жедел шешеді. Оның ойынша, жұмыстың тиімділігі қол астындағылардан, ең алдымен өзіне деген құрметті талап ететін басшының ұстанымына байланысты. Ол өзіне сеніп тапсырылған ұжым қызметінің нәтижелеріне ғана жауапты емес, қызметкерлердің әлеуметтік жағдайын жақсартуға да жауапты сезінеді.

2016 жылы «Адал еңбегі үшін» белгісімен марапатталған Бақытжан Асылбайұлы, міне, төсіне «Құрметті теміржолшы» белгісін тағып, өзінің теміржолшы деген қастерлі мамандыққа лайық екенін сөзімен емес, ісімен дәлелдей білді.

Жаңалықтар
19.04.2024
“БКЛК” АҚ серіктестігі: ынтымақтастықты нығайту, теміржол логистикасын дамыту
Аймақтар
19.04.2024
Маңғыстау вокзалы үлкеюі мүмкін
Жаңалықтар
19.04.2024
ҚТЖ өкілдері ТЖЫҰ басқарушы органының отырысына қатысты
Жаңалықтар
19.04.2024
Қазақстан мен Түркия аралас жүк тасымалын дамыту жөніндегі бірлескен комитет құрады
Аймақтар
19.04.2024
Маңғыстаулық өрт сөндіру пойызы дайындықтарын пысықтады
Әлеумет
19.04.2024
Су тасқынынан зардап шеккен теміржолшылар отбасы назардан тыс қалмайды
Жаңалықтар
19.04.2024
Теміржолшылар мемлекеттік тілден тест тапсыруда
ҚТЖ келбеті
19.04.2024
Мемлекеттік тілге деген сұраныс артып келеді – тренер
Инфрақұрылым
19.04.2024
Қызылордада бағыттамалы бұрма ауыстырылды
Жүк тасымалы
19.04.2024
Елімізде тасымалды контейнерлендіру бағдарламасы әзірленіп жатыр
Аймақтар
19.04.2024
Атырау облысында су тасқынымен күрес жалғасып жатыр
Жаңалықтар / Мұрағат
19.04.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №34 19 сәуір 2024 жыл
Цифрландыру
18.04.2024
Көлік министрлігі мен ҚТЖ цифрлық теміржол платформасын құрмақ
Жаңалықтар
18.04.2024
ҚТЖ Алматы-Атырау бағыты бойынша қосымша пойыз тағайындады
Жаңалықтар
17.04.2024
"Самұрық-Қазына" тобы су тасқынына қарсы күреске 15 млрд теңге бөледі
Әлемде
17.04.2024
Alstom Венгриядағы зауытын модернизацияламақ
Инфрақұрылым
17.04.2024
Теміржолда жоспарлы тексеру жүріп жатыр
Әлемде
17.04.2024
Локомотивтер эволюциясы: паровоз алыптарынан қазіргі жүрдек пойыздарға дейін
Жүк тасымалы
17.04.2024
Теміржол көлігімен жүк тасымалдау көлемі 70,7 млн тоннаны құрады
Жүк тасымалы
17.04.2024
ҚХР-ға теміржол арқылы жүк экспорты өсті