ҚТЖ өндірістік емес жарақаттанудың алдын алу шараларын талқылады

Қауіпсіздік
23.11.2023, 10:20

«ҚТЖ» ҰК» АҚ-да бөгде адамдардың жолға шығуы, мал басу, теміржол өткелдеріндегі ЖКО-лары және жеке кірме жолдардағы рельстен шығып кету жағдайларын азайту мәселелері бойынша кеңейтілген кеңес өтті.

Кеңеске ҚР Бас көлік прокуратурасының, ҚР Көлік министрлігі Көлік комитетінің, ҚР ІІМ, ҚР ІІМ көліктегі полиция департаментінің, «KAZLOGISTICS» Қазақстан көлікшілер одағының өкілдері және жеке жүк тасымалдаушылар қатысты.

Кеңеске қатысушылар теміржол көлігіндегі қауіпсіздіктің жай-күйін жақсарту үшін алдын алу шараларын қарастырды. Кездесуде теміржолшылар үшін нағыз өткір мәселе – темір жолды рұқсат етілмеген жерден кесіп өтушілер екендігі атап өтілді. Адамдардың жарақат алу жағдайлары жоғары станцияларда теміржолшылар мен көлік полициясының қызметкерлері ӘТЖК рейдтер, түсіндірме әңгімелер жүргізеді, ақпараттық материалдар таратады. Алайда теміржолдағы тәртіп бұзушылардың саны азаймай тұр. Адамдар өз өмірлеріне қауіп төндіретін тәуекелдерге барып, теміржол арқылы өз жолдарын қысқартып жатады. Сонымен қатар, сапарда адам мен мал басу, көлікті соғуда локомотив бригадалары ауыр психологиялық жарақат алады.

Теміржолшылар өткелдерді кесіп өту кезінде қауіпсіздікке ерекше назар аудара отырып, жол қозғалысы ережелерін мүлтіксіз сақтау қажеттігін еске салады. Биыл теміржол өткелдеріндегі ЖКО саны 27% төмендеді. Оқиғалардың басты себебі–автокөлік жүргізушілерінің жол қозғалысы ережелерін өрескел сақтамауы, олардың асығыстық таңытуы және абайсыздығы. Көбінесе бұзушылықтар қорғалмаған өткелдерде тіркеледі. Өткелдердегі ЖКО саны бойынша антилидерлер қатарында Алматы, Қостанай, Атырау және Жамбыл облыстары.

Темір жолдың жанында қараусыз жайылып жүрген мал көбінесе теміржол көлігінің істен шығуына және пойыздардың жүру кестесінің бұзылуына себеп болады. Қараусыз жайылып жүрген мал басуды болдырмау үшін пойыз машинистері биыл 2 мыңнан астам шұғыл тежеуқолданды.

Сондай-ақ, кеңесте жылдан жылға нашарлап бара жатқан жеке тармақ иелері мен өнеркәсіп кәсіпорындары кірме жолдарының жай-күйіне назар аударылды. Осы жылдың 10 айында жеке кірме жолдарда жылжымалы құрамның 190 астам рельстен шығуы орын алып, 321 вагон мен 46 локомотив зақымданды. Оқиғалардың 70% тармақ иелерінің кірме жолдарды сапасыз ұстауынан, қалғаны - маневрлік жұмыстарды жүргізу тәртібін, вагондарды тиеу және түсіру мен оларды бекіту ережелерін сақтамауынан болады. Жолдан шығып кету оқиғаларының ең көп саны Қостанай және Қарағанды жол бөлімшелерінің жеке кірме жолдарында тіркелді.

Осы мәселе бойынша теміржолшылар бірнеше рет уәкілетті органға хат жолдады. Жеке кірме жолдардағы қозғалыс қауіпсіздігіне қатер төндіретін барлық ақаулар «Пойыздар құрастырушының ескертулер кітабында» тіркеледі, содан кейін деректер уәкілетті органға жіберіледі.

Кеңесте локомотив машинистерін, жолсеріктерді, пойыз бастықтарын теміржол көлігіндегі құқық бұзушылықтарды тіркеу және әлеуметтік желіде бұзушылармен бейнені орналастыру үшін бейнежетондармен жабдықтау ұсынылды. Теріс фактілер негізінде пойыз жолаушыларының «қара тізімін» қалыптастыру керектігі айтылды.

Теміржолшыларға мал иелеріне пойыздарды кешіктіргені, инфрақұрылым мен жылжымалы құрам құрылғыларына зақым келтіргені және т.б. үшін теміржолға келтірілген залалды өтетуге кеңес берілді. Сондай-ақ, пойыз машинистері мен жол қызметкерлеріне теміржолда бөгде адамдар мен малдың жүргендігін дәлелдейтін фото және бейне растамаларды полицияға беру ұсынылды.

Кеңеске қатысушылар ҚР ІІМ мен ИИДМ министрлері қол қойған 2022-2024 жылдарға арналған ҚР темір жолында мүліктің қауіпсіздігі мен сақталу деңгейін арттыру жөніндегі жол картасын іске асырудың аралық қорытындыларын шығарды. 2023 жылға жоспарланған құжаттың негізгі іс-шаралары орындалды. Жемісті өзара іс-қимылдың арқасында қылмысқа қарсы іс-қимыл, қоғамдық тәртіпті қорғауды және теміржол көлігіндегі қауіпсіздікті күшейту бойынша көп жұмыстар атқарылғаны атап өтілді.

Аймақтар
06.11.2025
Маңғыстау станциясында өртті жою жөніндегі командалық-штабтық оқу-жаттығу өтті
Жүк тасымалы
06.11.2025
Қазақстан астығы Әзербайжан арқылы алғаш рет Арменияға жөнелтілді
Жүк тасымалы
06.11.2025
Алтынкөл станциясы арқылы жүк экспорты жоспары ТЖЫҰ-де межеден ерте орындалды
Станция тынысы
06.11.2025
Шиелі станциясы рекорд жаңартты
Аймақтар
06.11.2025
Теміржолшылар әулеті «Мерейлі отбасы» жеңімпазы атанды
Әлемде
06.11.2025
Зангезур дәлізі мен «Солтүстік – Оңтүстік» көлік дәлізі бір-біріне бәсекелес пе?
Аймақтар
06.11.2025
Таразда теміржол күзетшілері 472 түп ағаш отырғызды
Әлемде
05.11.2025
Үндістанда пойыздар соқтығысып, ондаған адам қаза тапты
Қауіпсіздік
05.11.2025
Тоқтап тұған вагонның астынан өту тыйылмай тұр
Жаңалықтар
05.11.2025
ҚТЖ ата-аналарды балалармен теміржол маңында қауіпсіздік ережелері туралы әңгімелесуге шақырады
Жолаушылар тасымалы
05.11.2025
Stadler вагондары Қазақстанның солтүстігіндегі климаттық сынақтардан сәтті өтті
Жаңалықтар
05.11.2025
ҚТЖ делегациясы АҚШ-тың темір жол нысандарын аралады
Жаңалықтар
04.11.2025
Қазақстан мен Қытай шекара маңындағы станциялардың ауысымдық қызметкерлерін өзара орналастыру туралы келісімге келді
Жаңалықтар
04.11.2025
«Самұрық-Қазына» корпоративтік омбудсмендері елорданың негізгі машина жасау кәсіпорындарына барды
Трансформация
04.11.2025
«Qorgau» – күзет қызметіндегі бірегей жоба
Жүк тасымалы
04.11.2025
80 мың вагон тасымалға жегілген
Әлеумет
04.11.2025
Үш жақты меморандумға қол қойылды
Жаңалықтар
04.11.2025
Корпоративтік көшбасшыларға арналған III модульдік оқыту басталды
Аймақтар
04.11.2025
Білікті бас инженерге құрмет
ҚТЖ келбеті
04.11.2025
Жас өнертапқыштар жобасы