Арыс-2 станциясында техникалық сабақ өтті

Аймақтар
18.12.2024, 11:49
Нұрлыбек Досыбай

Түркістан облысы бойынша меншікті тілші

Арыс вагон пайдалану депосы басшылығының ұйымдастыруымен Арыс-2 станциясындағы техникалық қызмет көрсету пунктінің жолаушылар вагоны тұрақтайтын тұйық жолында техникалық сабақ өтті. Жиынға Шымкент, Қазығұрт, Сарыағаш, Түркістан станцияларының вагон қараушылары қатысты.

Техникалық сабақтың мақсаты – қызметкерлердің нормативтік құжаттарда бекітілген ереже-нұсқаулықтарды білуі мен кәсіби біліктіліктерін шыңдау және тәжірибесін арттыру. Сондай-ақ жылжымалы құрамнан ақау анықталған жағдайда сауатты әрекет ету мен қызмет көрсету сапасын көтеруге баулу.

Қатысушыларға теориялық сабақ пен доңғалақ жұптарын жедел ауыстырудың тетіктері практикалық тұрғыда көрсетіліп, түсіндірілді. Сонымен қатар станцияға аялдаған жолаушылар пойызындағы ақауларды анықтау мен сол мезетте қабылдануы тиіс амал-әрекеттер оқытылып, үйретілді. Сондықтан жылжымалы құрамдағы олқылықтарды мейлінше жедел анықтау мен қауіп-қетердің алдын алу техникалық сабақтың басты тақырыбына айналды. ВЧД-30 мекемесінің нұсқаушысы Олжас Еркінбек вагон қараушыларға доңғалақ жұптарын ауыстыру мен доңғалақ табаны мен жиегінің қалыңдығын өлшеуде қолданылатын шаблон-құрылғыларды тиімді әрі дұрыс пайдалану жолдарын кеңінен түсіндіріп, көрсетті.

Сонымен қатар шара аясында анықталған ақауды жедел қалпына келтірудің жай-күйі де мұқият талқыланды. Әрине, ақау күнде анықтала бермейді. Десек те, вагон қараушылар ондай сәтке қашан да сақадай сай дайын тұруы қажет.

Арыс вагон пайдалану депосының бас инженері Ғалым Байзақовтың айтуынша, Арыс – Орта Азия қақпасы болғандықтан, мұнда жылжымалы құрамдардың қатынауы тәулік бойы толастамайды. Сондықтан мұнда жүк және жолаушылар вагонының жай-күйін қадағалап, сервистік қызмет көрсету қарқыны жоғары. Осы орайда маман біліктілігі мен тәжірибесі, құрал-саймандарды тиімді пайдалануы зор маңызға ие.  

Техникалық сабақ кезінде еңбек қауіпсіздігі қағидаларын қатаң сақтай отырып, өнімді жұмыс істеу тетіктері де жан-жақты түсіндірілді. Мұның бәрі де қатысушылар үшін өндірістік жарақат алуға себеп болатын оқыс жағдайлардың алдын алудың негізгі амалы болып табылады.

 

Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті