Атырау жүк тасымалы бөлімшесі табысты болды

Аймақтар
16.01.2020, 19:35
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Атырау жүк тасымалы бөлімшесі өткен жылды табысты аяқтады деуге болады. Тасымал тасқыны жыл бойына толассыз жүріп, барлық көрсеткіштер жоспарға сай орындалып отырды. Нәтижесінде жылдық жоспар белгіленген межеден жоғары болды. 

Өткен жылда директорлар кеңесі жоспары бойынша пайдаланым жүк айналымы 9735 млн.т-кмнетто болып, жоспар 102,1%-ті, жүк тиеу 10721,6 мың тонна болып, жоспар 105,2 %-ті құрады. Жұмыс вагоны айналымы 104, жүк вагонының өнімділігі 102,8, вагонның тәуліктік орташа жүрісі 101,5, вагонның статистикалық салмағы 100,9, жүк вагонының динамикалық салмағы 100,5, пойыздың орташа салмағы 100,2, локомотив өнімділігі 100,5, локомотив жүрісі 101,1, пойыздар қозғалысының учаскелік жылдамдығы 100,8, пойыздар қозғалысының техникалық жылдамдығы 100,3, бір жүк операциясына вагондардың тұруы 107,6 процентке орындалған. Жалпы ДК жоспары бойынша 15 пайдаланым көрсеткіші жоспардан артық орындалған. Межеге жетпей қалғаны – бір техникалық станцияда вагон тұруының орташа ұзақтығы (99,2%), ол 0,04 сағатқа артқан. Оның себебі, тасталған пойыздардың тұру сағаты артқан (Теңдік станциясына бағытталған транзитті өңделмеген, бос вагондар). Өткен жылдың 12 айында бөлімше учаскелерінде барлығы 3878 вагон (48 пойыз) 188443 вагон/сағатқа тасталған, оның ішінде орташа тұру 47,8 сағатты құрады. Оның себебі Теңдік станциясымен жалғасатын «РТИ-АНПЗ» ЖШСның кірме жолдары бос емес болғандығынан.

Сағыз станциясында да өңделмеген транзитті вагондардың тұрып қалуы көрсеткішке әсер етті. Сағыз бойынша станция жолдарында 3987 вагон (41 пойыз) 19758 вагон/сағатқа тұрып қалған, орташа тұруы 5 сағат. Оның ішінде пойыз диспетчерлерінің вагондарды реттеуін және локомотивтің жоқтығынан 3099 вагон (27 пойыз) 15666 вагон/сағатқа, 888 вагон (14 пойыз) 4092 вагон/сағатқа Мұқыр-Жантерек, Сағыз-236 рзд аралығында жол жөндеу жұмыстарының жасалауынан тұрып қалған. Оның үстіне станциялық маневрлік локомотивтің жоқтығынан жергілікті вагондарды тіркеу-ажырату жұмыстары транзит пойыздардың локомотивтерімен жүзеге асырылады. Ал техникалық жоспарға сай негізгі 14 көрсеткіш 100 пайыздан аса орындалған. Яғни, пайдаланым жүк айналымы жоспардағы 9468 орнына 9735 млн.ткмнетто болып, 100,7 %-ды құрады. Жүк тиеу көлемі 10721,6 мың тонна болып, орындалуы 102,8 процент болды. Пайдаланым жүк айналымымен қоса, жұмыс вагонының айналымы 100, жергілікті вагон айналымы 100, вагонның статистикалық салмағы 101,4%, тиелген вагонның динамикалық салмағы 100,4, вагонның статистикалық салмағы 101,3%, локомотив өнімділігі 101,4, локомотив жүрісі 101, пойыздар қозғалысының учаскелік жылдамдығы 100,4, пойыздар қозғалысының техникалық жылдамдығы 100,3, вагонның бір жүк операциясына тұруы 102,4, вагондардың бір техникалық станцияда тұруы 100, бос вагонның тиелген вагондарға шаққандағы проценті 101,5, жүк пойызының орташа салмағы 3945 тоннбрутто, яғни 100,4%, болып, аймақта жүк тасымалы көлемінің жоғарылағанын көрсетті. Аталған көрсеткіштерден өңірде тасымал тасқыны ойдағыдай болғанын байқауға болады. Техникалық жоспарға вагонның орташа тәуліктік жүрісі (98,8%) мен жүк вагонының өнімділігі (99,7%) сәл төмен болды. Атырау жүк тасымалы бөлімшесінің техникалық бөлім бастығы Темірхан Аманқұловтың айтуынша, жүк вагонының өнімділігі 30 т-кмнеттоға азайған. Себебі тиелген вагондар жүрісінің азаюы, вагондар жұмыс паркінің 1 процентке артуы, бос вагондардың көбеюі әсер еткен. Ал вагондардың орташа тәуліктік жүрісі тасымал қашықтығының қысқаруынан 3,6 км кеміген. Вагон жүгін баяу түсіру, кірме жолдардың алыстығы, локомотивтерді күтіп қалу, жүк түсіретін алқаптың бос болмауы, кедендік рәсімдерді күту, құжат айналымы, келісім-шарт жасақтау сынды себептер де белгілі бір дәрежеде тасымалға әсер етеді. Дей тұрғанмен, бөлімше бойынша өткен жылы мемлекеттік «Нұрлы жол» бағдарламасын жүзеге асыру үшін Атырау-Астрахань, Атырау-Ақтөбе бағыттары бойынша жол-құрылыс жұмыстарына инертті және құрылыс жүктерінің аса көп көлемде келуі жергілікті вагондар саны мен түсірілетін жүк көлемін арттырды. Жамансорда 4430 вагон, Сағызда – 3564, Карабатанда – 1373, Махамбетте – 5464, Ганюшкинода – 4570, Ақжайықта – 2915, Атырау станциясында 767 вагон жүк түсірілді. Жүктердің көптеп келуі өңірдегі тасымал тасқынының артуына себепші болғаны рас.   

Жаңалықтар
14.11.2025
Астанада «Пойыздар қозғалысы қауіпсіздігі бойынша үздік тәжірибелер» байқауының жеңімпаздары марапатталды
Инфрақұрылым
14.11.2025
Биыл 1400 шақырым жол жөнделді
Инфрақұрылым
14.11.2025
Ірі жобалар – игі істер бастауы
Инфрақұрылым
14.11.2025
Манкент вокзалы жаңа келбетке енеді
Инфрақұрылым
14.11.2025
Құрылыс жұмыстары қызу жүруде
Аймақтар
14.11.2025
Теміржолдағы адал еңбек иесіне құрмет көрсетілді
Жаңалықтар
14.11.2025
Заңдағы жаңа нормалар түсіндірілді
Жаңалықтар
14.11.2025
Таразда теміржолды кесіп өтпек болған скутер жүргізушісі оқиға орнынан қашып кетті
Жаңалықтар / Мұрағат
14.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №95 14 қараша 2025 жыл
Жаңалықтар
13.11.2025
Жетісуға тәулігіне орта есеппен 38 вагон көмір жеткізілуде
Аймақтар
13.11.2025
Таразда болашақ теміржолшыларға арналған ашық сабақ өтті
Аймақтар
13.11.2025
Таза Қазақстан: Ерікті жастардың елеулі еңбегі
Қауіпсіздік
13.11.2025
Химиялық төгілу: Атырау станциясында оқу-жаттығу өтті
Аймақтар
13.11.2025
Байланыстың сенімді кепілі
Жаңалықтар
13.11.2025
«ҚТЖ» мен «РЖД» 2030 жылға дейін түйіспе бекеттерін дамыту туралы келісімге қол қойды
Жаңалықтар
13.11.2025
Қазақстан мен Ресей көлік саласындағы әріптестікті дамыту жөнінде келісімдерге қол қойды
Жолаушылар тасымалы
13.11.2025
«Астана – Жезқазған» бағытындағы Тальго пойызы Қызылордаға дейін ұзартылады
Жүк тасымалы
12.11.2025
Қазақстан Арменияға ай сайын 20 мың тоннаға дейін астық жөнелтпек
Жаңалықтар
12.11.2025
ҚТЖ энергия тиімділігі және цифрлық басқару жүйелері бойынша дәріс өткізуде
Әлемде
12.11.2025
Siemens Мысыр елі үшін жасалған жоғары жылдамдықты пойызды таныстырды