Апатты жағдайдағы бекет жаңарды

Станция тынысы
24.07.2023, 14:51
Суретті түсірген автор
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Шалқар белгі беру және байланыс дистанциясы Кеңдала бекетіндегі ескі ғимаратты орталықтандырылған модульдік ғимаратқа ауыстырды. Бүкіл жұмыстарды атқарып шығу үшін 36 сағаттық толаскез алынған.    

Кеңдала бекетіндегі ғимараттың іргетасы 1980 жылы қаланған. Күтіп ұстаудың нәтижесінде ескі қондырғылардың өзі 40 жылдан аса уақыт тоқтаусыз жұмыс істеді. Дистанциядағы құрылғыларды кешенді түрде жаңарту жұмыстарының нәтижесінде ғимараттағы  аппараттар модульдік жүйеге ауыстырылды. Бұл биыл атқарылған ауқымды жұмыстың бірі. Дистанция қызметкерлері толаскез кезінде де пойыздар қозғалысын тоқтатпай, барлық қондырғыны көшіріп, тексеріп үлгерген.  

Барлық жұмыс  бір ай 20 күннің ішінде, жоспарға сай жасалып бітті. 45 күн бұрын дайындығымыз хабарланды. Соған орай жұмыс уақыты кестеге салынып,  жоспар бойынша аяқталып, бірде-бір жылжымалы  құрамның кешігуі орын алған жоқ,– деді Шалқар белгі беру және байланыс дистанциясының басшысы Айдар Еңсепов.  

Модульдік жарықтандыру дистанция жұмысына  үлкен тиімділік әкелмек.  Оның үстіне 20 жылдық кепілдігі бар. Қазір жарық беру сапасы жақсарған.  Бұрын жанып кеткен шамдарды алмастыру, көрінісін тексеру жұмыстары жоспармен атқарылса, автоматтандырылған жүйемен ол жұмыстар қажет болмай қалды. Адамның қатысуымен болатын жұмысты жеңілдетумен қоса, пойыздар қауіпсіздігін сақтауға ықпалы өте жоғары.

Шалқар белгі беру және байланыс дистанциясы басшысының айтуынша, бекеттегі жүйені толық жаңарту жұмыстары мамыр айынан басталған. Аралықтағы жұмыстар жүйеленіп, екі айға жуық уақыттың ішінде бекет жұмысы заманауи аппараттармен толықтырылып, орталықтандырылған жүйемен жаңарыпты.  36 сағаттық толаскез кезінде қондырғылар толық көшіріліп қана қоймай, ақаусыз жұмыс жасау жағдайы да тексерілген. Қауіпсіздік қалыпты жағдайда екеніне көз жеткізгеннен кейін ғана іске қосылған.  

Су жаңа модульдік орталықтандырылған ғимаратқа ауысқан Кеңдала бекеті енді радиобайланыс, телефон байланысы, белгі беру мен бағдаршамдардың орталықтандырылған қондырғылармен жабдықталған. Жаңа ғимарат кең әрі жарық. Кезекші отыратын бөлме, байланыс қондырғылары орналасқан  бөлме және орталықтандыру жұмыстары ұйымдастырылған үлкен аудитория бар. Байланыс желілерінің барлығы жертөле арқылы өткізілген. Ыстықта желдеткіш жұмыс істеп тұр. Қыста ғимарат электр қуатымен жылытылады. Қондырғылардың жәшіктерін қымтау жұмыстары да тиянақты аяқталған. Қыста қар, жазда шаң кірмейді. Ғимарат айналасы  жиналып, көгалдандырылып, көне ағаштар кесіліп, тал дарақ егіліп, эстетикалық түрге келтірілген.    

Бүгінде Кеңдала бекетінде дистанцияның үш қызметкері жұмыс істеуде.   Олардың міндетіне қондырғылардың қызметін қадағалаудан бөлек, станция кезекшілігін  де қоса  атқарады.  Ол үшін арнайы қосымша білім алып, емтихан тапсырып, кезекшілік құжат алған. Осылайша дистанция қызметкерлері байланыс желісін бақылаумен қатар станция кезекшілерінің жұмысын да игерген.  Кезекшілікті қоса атқару қызметі тек Кеңдала бекетінде ғана емес, Шалқар – Сексеуіл аралығындағы алты станцияда және Жем – Шалқар аралығында үш станцияда ұйымдастырылған.  

Шалқар белгі беру және байланыс дистанциясының басшысының айтуынша, дистанцияда енді ескірген бекеттер жоқ. Қырық жыл қызмет еткен Кеңдала бекетінің ғимаратын жаңарту секілді жұмыстар өткен жылы Жылан бекетінде де жүзеге асырылған. Шалқар белгі беру және байланыс дистанциясы бүгінде 33 бөлек бекеттерден құралған жалпы ұзындығы 595 шақырымды құрайтын темір жол торабына қызмет көрсетеді. Мекемеде 300-ден аса қызметкер еңбек етеді.   Дені  тәжірибелі электромеханиктер мен электромонтерлер. Дистанция бойынша автоматика, телемеханика және байланыстың жаңа жүйелерін енгізуде соңғы жылдары жұмыс қарқынды жүріп жатыр.  

Аймақтар
18.09.2025
Көкшетауда Құрметті теміржолшы Мұратбек Тілеуленовпен кездесу өтті
Жаңалықтар
18.09.2025
Теміржолшылар экологиялық акцияны белсенді қолдады
Жүк тасымалы
18.09.2025
Қазақстаннан Қытайға өсімдік майының пилоттық партиясы жеткізілді
Цифрландыру
18.09.2025
Германия теміржолға 5G желісін енгізуде
Жаңалықтар
18.09.2025
Қарағандыда жүк пойызынан дизель ұрлаған қылмыстық топ ұсталды
Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл