Жаңа моделдің тиімділігі мол
Новости
10.10.2017, 16:03
«ҚТЖ»ҰК»АҚ басшысы Қанат Алпысбаевтың жетекшілігімен Бизнесті трансформациялау бағдарламасына қатысты өткен жиында «Техникалық қызмет көрсету және жөндеуді басқарудың жаңа моделін енгізу» жобасы талқыланды.
Қазақстан теміржолының Бизнесті трансформациялау бағдарламасын жүзеге асырудың Жол картасына сәйкес осы жылы аталған техникалық қызмет көрсету және жөндеуді басқарудың жаңа моделі «ҚТЖ» ҰК» АҚ «Магистральдық желі дирекциясы» филиалы мен «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ және «Жолаушылар тасымалы» АҚ активтерінде енгізіле бастады. Жоба активтердің құрылуы немесе қолданылуынан бастап пайдаланудан шығып қалғанға дейінгі аралықты қамтитын барлық өмірлік циклдарында тиімді басқару шешімдерін қабылдауға мүмкіндік беретін өндірістік активтерді басқарудың бірыңғай жүйесін құру және енгізуге бағытталған.
–Енгізіліп жатқан жобаның негізгі мақсаты активтерді жөндеу және техникалық қызмет көрсетуді тиімді басқаруды арттыру, өндірістілік, сенімділік және қауіпсіздіктің жоғары деңгейіне жету болып табылады, –деп атап өтті Қанат Алпысбаев.
Кездесу аясында жобаның мақсаттары мен міндеттері, оны жүзеге асыру перспективалары, сонымен бірге оны компанияның әрбір филиалына енгізудің ағымдағы статусы туралы талқыланды. Жобаны тиімді жүзеге асыру үшін мамандар активтерді басқару бойынша үздік әлемдік тәжірибелер, сонымен қатар активтерді басқару жүйесінде құзыретті жетекші әлемдік компаниялардың ұсыныстарын зерттеді. Жоба кеңесшілерінің сөзіне қарағанда, активтердің жағдайы туралы ақпарат жаңа модельде тәуекелдер талданып, қабыл алмаулар болжанатын бірыңғай мониторинг жүйесіне жиналатын болады.
–Алдын ала есептеулер бойынша жоба тиімділігі 2021 жылға дейін 14 млрд теңгеге жетеді. Бұл өндірістік активтер портфелін оңтайландыру, өнімсіз шығындарды азайту, сондай-ақ активтерден бас тарту мен оларды пайдалану кезіндегі компоненттерін азайтудың арқасында мүмкін болады, – деді өзі сөзінде Техникалық саясат және реттеу департаментінің бас менеджері Қанат Іздібаев. Кездесу соңында Қанат Алпысбаев Ұлттық компанияның құрылымдық бөлімшелері басшыларына жобаның жергілікті жерлерде жүзеге асырылуына қажеттіні жасап, жобаны енгізу аясында қойылған міндеттерді жедел шешуге тапсырма берді.
Мадина ТҰРҒҰМБАЕВА
Регионы
08.12.2025
Оскеменская и Кумыстауская дистанции пути завершили летние работы
Пассажирские перевозки
08.12.2025
Новые плацкартные вагоны Stadler: первые изображения и ключевые особенности
Новости
08.12.2025
Казахстан и Узбекистан увеличат обмен поездами до 35 пар в сутки
Новости
08.12.2025
Акимат Астаны и КТЖ обсудили стратегию развития транспортной системы столицы
Новости
05.12.2025
Столичные волонтёры ҚТЖ обеспечили 55 ветеранов углём на зимний период
Регионы
05.12.2025
В Карагандинской области модернизируют 14 объектов железнодорожной инфраструктуры
Грузовые перевозки
05.12.2025
Перевозки через стык «Достык — Алашанькоу» выросли на 6%
Новости
05.12.2025
На линию Курык – Алят в 2026 году выйдут два новых парома
Новости
05.12.2025
Новая компетенция «Управление локомотивом» представлена на чемпионате WorldSkills Kazakhstan
Новости / Архив
05.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №101 от 05 декабря 2025 года
Новости
04.12.2025
Экспортный путь зерна до узбекской границы продемонстрировали журналистам
Новости
04.12.2025
Транзит по ТМТМ из Китая увеличился на 12%
Регионы
04.12.2025
Будни станции Арстансор: малый штат, большой участок ответственности
КТЖ в лицах
04.12.2025
«К каждому нужен подход»: будни проводницы женского вагона
Новости
03.12.2025
Более 1700 раз экстренно тормозили машинисты поездов в этом году
Интервью
03.12.2025
Перевозки, парк и цифровые решения: «Қазтеміртранс» подводит итоги и формирует стратегию развития до 2026 года
Пассажирские перевозки
03.12.2025
Поезд «Астана – Омск» начнет курсировать в декабре
Инфраструктура
03.12.2025
КТЖ перевыполнило план ремонта путей на 2025 год
Новости
02.12.2025
Навигационные пломбы в ЕАЭС начнут применять с февраля 2026 года
Новости
02.12.2025
Программно-аппаратный комплекс установили на автомотрисах Астанинской дистанции электроснабжения