Бітпейтін дау – сол баяғы төрт түлік...

Новости
24.10.2017, 11:21
Жыл басынан қазан айының 7-не дейін Маңғыстау жол дистанциясына қарасты темір жол бойында тепловоз машинистері өткен он айда 46 рет жедел тежеу жасауға мәжбүр болған... Себеп, әрине  біреу – бағусыз ауа жайылған малдың жолға шығып кетуі. «Айта –айта Алтайды, Жамал апам  қартайды» демекші, жазыла-жазыла жауыр болған тақырып күн тәртібінен әлі күнге түспей отырғаны, мәселенің шешімін таппай отырғанымен байланысты болса керек.  Мал-жанды басудың алдың алу барлық уақытта мүмкін бола бермейтіні тағы белгілі, мұнда да 3 мал пойызға басылса, бір адам өз абайсыздығы салдарынан қаза болған. Сонымен қатар, теміржол үстіне бөгде зат қойып кеткен бұзақылардың кесірінен 2 рет пойыз тоқтатылған дерек тіркелген. Дегенмен, бұл өткен жылмен салыстырғанда «құдайға шүкір» дегізгендей.  2016 жылдың он айында  машинистер 76 рет шұғыл тежеу беріп,  23 ірі қара малы басып кеткен.  Жыл бойы тынымсыз жүргізілген профилактикалық жұмыстар нәтижесінде дерек былтырғы кезеңнен 30 ретке төмендеген.       –  Малмен байланысты тежеулер былтырғыға қарағанда қысқарғанымен, төрт түліктің иесін табуда қиындықтар әлі де бар. Көп жағдайда Маңғыстау локомотив депосының кезекшілері оқыс тежеу хабарламасын кешіктіріп береді. Мысалы, мал баспау үшін 14 наурызда Тамақ-№16 темір жол бекеті аралығында №2101 жүк пойызының шұғыл тежеуге барғанын – 1 күн, 14 мамырда Шетпе станциясы мен №13 темір жол бекеті аралығында № 2835 жүк пойызының  жедел тежегішті басқанын – 2 күн, 3 қыркүйекте №13 – №12 темір жол бекеттерінің № 8-пикет тұсында  №313 «Атырау – Маңғышлақ» жолаушылар пойызы жасаған тежеуді – 2 күн, 24 мамырда Өзен станциясы 179 км 1-пикетте №3403 жүк пойызының оқыс тоқтағанын – 1 күн кешіктіріп хабарлады. Соңғы мал басу дерегі  29 қыркүйекте жергілікті уақытпен 22.55 сағатта  Қызыләскер – Көкбекті бекеті 1012 км 5-пикет маңында болды. Онда түйе малы № 319 «Душанбе-Москва» жолаушылар пойызының алдына шыққан. Полиция қызметкерлері оқиға орнына барғанша түйенің екі құлағындағы электронды сырға кесіліп алынған екен. Үш күн іздестіруден кейін иесі белгілі болды. Яғни, хабар дер кезінде тәртіп сақшыларына жетпесе, малын темір жол маңына жіберіп, қозғалыс қауіпсіздігіне кедергі келтіретін шаруаларды анықтау, олармен жұмыс жүргізу бізге қиындай береді, – дейді бұл туралы  желілік ішкі істер бөлімінің әкімшілік полиция бөлімшесінің басшысы Серік Оразғалиев өз пікірін білдіріп.    Оның айтуынша,  желілік ішкі істер бөлімі теміржол мекемелеріне  қажетті ұсыныстарын да беріпті. Өйткені теміржолдағы төтенше жағдай болған жерге біріншілерден болып баратын кім?  Әрине – теміржолшылар.       Төрт түліктің теміржолда тайраңдап жүруінің бір себебі, қоршалған бөгеттердің сымдары үзілген немесе мүлдем қоршаулардың жоқтығы көрінеді. Әсіресе, Тамақ – №16 темір жол бекеті, Бейнеу – Оазис, Бейнеу – Үстірт, Үстірт – Сай-Өтес және № 11,12,13 темір жол бекеттері мен Шетпе станциясы аралықтарында қоршау жоқтығы жағдайды қиындатып отыр екен.   

Шахида Жұман        

Регионы
08.12.2025
Двухмесячник по безопасности труда проходит в Павлодарском отделении ГП
Новости
08.12.2025
Делегация ҚТЖ представила молодежные инициативы на форуме в Баку
Новости
08.12.2025
Более 1200 столичных школьников и студентов посетили центральный музей КТЖ
Новости
08.12.2025
Новый парк «Б» введен на станции Алтынколь
Новости
08.12.2025
Машинист поезда избежал ДТП на железнодорожном переезде станции Шортанды
Регионы
08.12.2025
Железнодорожный вокзал станции Аркалык отметил полувековой юбилей
Регионы
08.12.2025
Оскеменская и Кумыстауская дистанции пути завершили летние работы
Пассажирские перевозки
08.12.2025
Новые плацкартные вагоны Stadler: первые изображения и ключевые особенности
Новости
08.12.2025
Казахстан и Узбекистан увеличат обмен поездами до 35 пар в сутки
Новости
08.12.2025
Акимат Астаны и КТЖ обсудили стратегию развития транспортной системы столицы
Новости
05.12.2025
Столичные волонтёры ҚТЖ обеспечили 55 ветеранов углём на зимний период
Регионы
05.12.2025
В Карагандинской области модернизируют 14 объектов железнодорожной инфраструктуры
Грузовые перевозки
05.12.2025
Перевозки через стык «Достык — Алашанькоу» выросли на 6%
Новости
05.12.2025
На линию Курык – Алят в 2026 году выйдут два новых парома
Новости
05.12.2025
Новая компетенция «Управление локомотивом» представлена на чемпионате WorldSkills Kazakhstan
Новости / Архив
05.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №101 от 05 декабря 2025 года
Новости
04.12.2025
Экспортный путь зерна до узбекской границы продемонстрировали журналистам
Новости
04.12.2025
Транзит по ТМТМ из Китая увеличился на 12%
Регионы
04.12.2025
Будни станции Арстансор: малый штат, большой участок ответственности
КТЖ в лицах
04.12.2025
«К каждому нужен подход»: будни проводницы женского вагона