Келеңсіздіктің алдын алуға кеңес   

Новости
31.10.2017, 17:17
 Бас ауырып, балтыр сыздамайтын адам кемде кем болса керек. Алайда қаншама халықтың тағдырына жауапты жандар денсаулығы көптің аман-саулығының кепілі. Соның бірі – машинистер десек артық айтпаспыз.  Тепловоз тізгіндеген жанның жағдайы жол үстінде  күрт төмендесе не болмақ? Осындай жағдайдың  алдын алу мақсатында Маңғыстау локомотив пайдалану депосындағы машинистер мен көмекшілеріне, депо кезекшілеріне маман кеңесі берілді.    Жиынға негізінен жоғары қан қысымы бойынша тіркеуде тұратындар шақырылды. Қазір мұндай есепте аталған санаттағы  56 машинист пен көмекшілері  бар көрінеді. Сол азаматтар жолға шықпас бұрын, жолда, жалпы өмірде нені ескеруі тиіс? Мұны мекеменің өндірістік дәрігері Амангелді Сейтбимбетов бүге-шүгесіне дейін әңгімелеп, бейнероликте көрсетті. Цехтық кәсіподақ комитеті төрағасы Әбілсейіт Нәбиханов қан қысымының деңгейі 140-тан жоғарыласы тепловоз жүргізуге жіберілмейтінін атап, себебін тәптіштей түсіндірді.    - Қан қысымының жоғарылауына бірнеше фактор әсер етеді. Кейбіреулер соған немқұрайдылықпен қарайды. Бұл дұрыс емес. Нәтижесінде оны машинистен басқа жеңіл жұмыстарға ауыстыруға тура келеді. Мұны көбі түсіне бермейді, ал ертең ол орны толмас өкінішке ұрындырса кім жауапты болмақ? - дейді ол.    Қатысушылар дәрігерге міндетті медициналық сақтандыруға байланысты және тақырыпқа сай сұрақтарын қойып, тиісті  жауап алды. 30 жылдық тәжірибесі бар машинист Манас Тілеулиев өзге өңірдегі деполар сияқты бізде де психолог маманы болса жұмысқа бара жатқанда, шаршап- шалдығып келгенде көп көмегі тиер еді дегенді алға тартты. Оған себеп, машинистер мен көмекшілерінің психологиялық тұрғыдан үш топқа бөлініп, жолға сол топтардың үйлесімділігі бойынша жіберілетіні екен. Бұған жауап берген депоның еңбек қауіпсіздігін қорғау жөніндегі жетекші инженері Айбат Дауылбаевтың айтуынша, психолог штатын ашуға сұраныс әлдеқашан беріліп, оның жұмыс жасауына қажет құрал-жабдықтар да сатып алынып қойғанмен әлі шешімген жоқ. Қазірге бұл маманға қажеттілікті өңірлерден іссапарлатып келетін психологпен, ол келгенше машинист нұсқаушысының көмегімен өтеп отырған көрінеді.      

 Шахида Жұман,

Маңғыстау

Новости
15.09.2025
КТЖ и РЖД определили приоритетные направления стратегического сотрудничества
Грузовые перевозки
15.09.2025
Почти 24 млн тонн угля перевезли к отопительному сезону в Казахстане
Регионы
15.09.2025
Месячник по предупреждению несчастных случаев на железной дороге проходит в Уральске
Регионы
15.09.2025
Машинист электропоезда Иван Смоляк предотвратил сход поезда
Регионы
15.09.2025
Железнодорожники и полиция усилили профилактику травматизма на путях в Павлодаре
Новости
15.09.2025
Систему Express International для международных пассажирских перевозок представили в Санкт-Петербурге
Спорт
15.09.2025
Машинист Асылхан Какимов завоевал золото на международном турнире в Бишкеке
Регионы
15.09.2025
Костанайские железнодорожники более 18 миллионов тонн грузов
Пассажирские перевозки
12.09.2025
Поддержка отечественного производства, долгосрочные контракты и внедрение ИИ: что изменилось в системе закупок КТЖ в 2025 году
Регионы
12.09.2025
Месячник «Автосцепному устройству локомотивов – надежную работу!» проходит в ТЧЭ-22
Новости
12.09.2025
Журналистов ознакомили с производством подвижного состава на предприятиях Трансмашхолдинга (ФОТО)
Регионы
12.09.2025
Грузооборот по станции Алтынколь вырос на 18%
Новости
12.09.2025
Более 1 400 работников КТЖ отмечены государственными и отраслевыми наградами
Новости / Архив
12.09.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №74 от 12 сентября 2025 года
Пассажирские перевозки
11.09.2025
Более 70 тысяч пассажиров воспользовались спутниковым интернетом в поездах
Новости
11.09.2025
Более 63 тысяч нарушителей наказаны на объектах транспорта
Новости
11.09.2025
ТЭ26 заменит сразу четыре серии тепловозов
Новости
11.09.2025
Транспортная полиция определила задачи на предстоящий период
КТЖ в лицах
11.09.2025
Дежурная Лариса Коломынцева посвятила станции Жайык более 40 лет
Грузовые перевозки
11.09.2025
Перевозку зерна обсудили в КТЖ