Келеңсіздіктің алдын алуға кеңес
Новости
31.10.2017, 17:17
Бас ауырып, балтыр сыздамайтын адам кемде кем болса керек. Алайда қаншама халықтың тағдырына жауапты жандар денсаулығы көптің аман-саулығының кепілі. Соның бірі – машинистер десек артық айтпаспыз.
Тепловоз тізгіндеген жанның жағдайы жол үстінде күрт төмендесе не болмақ? Осындай жағдайдың алдын алу мақсатында Маңғыстау локомотив пайдалану депосындағы машинистер мен көмекшілеріне, депо кезекшілеріне маман кеңесі берілді.
Жиынға негізінен жоғары қан қысымы бойынша тіркеуде тұратындар шақырылды. Қазір мұндай есепте аталған санаттағы 56 машинист пен көмекшілері бар көрінеді. Сол азаматтар жолға шықпас бұрын, жолда, жалпы өмірде нені ескеруі тиіс? Мұны мекеменің өндірістік дәрігері Амангелді Сейтбимбетов бүге-шүгесіне дейін әңгімелеп, бейнероликте көрсетті. Цехтық кәсіподақ комитеті төрағасы Әбілсейіт Нәбиханов қан қысымының деңгейі 140-тан жоғарыласы тепловоз жүргізуге жіберілмейтінін атап, себебін тәптіштей түсіндірді.
- Қан қысымының жоғарылауына бірнеше фактор әсер етеді. Кейбіреулер соған немқұрайдылықпен қарайды. Бұл дұрыс емес. Нәтижесінде оны машинистен басқа жеңіл жұмыстарға ауыстыруға тура келеді. Мұны көбі түсіне бермейді, ал ертең ол орны толмас өкінішке ұрындырса кім жауапты болмақ? - дейді ол.
Қатысушылар дәрігерге міндетті медициналық сақтандыруға байланысты және тақырыпқа сай сұрақтарын қойып, тиісті жауап алды. 30 жылдық тәжірибесі бар машинист Манас Тілеулиев өзге өңірдегі деполар сияқты бізде де психолог маманы болса жұмысқа бара жатқанда, шаршап- шалдығып келгенде көп көмегі тиер еді дегенді алға тартты. Оған себеп, машинистер мен көмекшілерінің психологиялық тұрғыдан үш топқа бөлініп, жолға сол топтардың үйлесімділігі бойынша жіберілетіні екен. Бұған жауап берген депоның еңбек қауіпсіздігін қорғау жөніндегі жетекші инженері Айбат Дауылбаевтың айтуынша, психолог штатын ашуға сұраныс әлдеқашан беріліп, оның жұмыс жасауына қажет құрал-жабдықтар да сатып алынып қойғанмен әлі шешімген жоқ. Қазірге бұл маманға қажеттілікті өңірлерден іссапарлатып келетін психологпен, ол келгенше машинист нұсқаушысының көмегімен өтеп отырған көрінеді.
Шахида Жұман,
Маңғыстау
Регионы
24.10.2025
Условный пожар потушили на станции Оскемен-1
Новости
24.10.2025
Искусственный интеллект в КТЖ — новый уровень управления железной дорогой
Регионы
24.10.2025
Работники локомотивного хозяйства приступили к обучению в рамках Корпоративной программы развития
Регионы
24.10.2025
Алматинское отделение магистральной сети завершает подготовку к зиме
Новости
24.10.2025
Около 60 студентов колледжа побывали на экскурсии в Центральном музее КТЖ
Новости / Архив
24.10.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №88-89 от 24 октября 2025 года
Интервью
23.10.2025
Жамбул Байдельдинов: внедряется система видеожетонов
Новости
23.10.2025
КТЖ разрабатывает цифровую платформу нового поколения
Новости
23.10.2025
Нурлан Сауранбаев: развитие ТМТМ — стратегический приоритет Казахстана
Грузовые перевозки
23.10.2025
Казахстан экспортировал 1,6 млн тонн зерна нового урожая
Регионы
23.10.2025
Почетный железнодорожник Султан Буромбаев отмечает 60-летний юбилей
Безопасность
23.10.2025
Машинист пассажирского поезда сумел избежать ДТП на участке Астана – Ерейментау
Пассажирские перевозки
23.10.2025
В АО «Пассажирские перевозки» напомнили о правилах и ответственности за провоз запрещённых вещей
Новости
23.10.2025
Простаивающие частные вагоны на сети КТЖ снижают эффективность перевозок
Новости
22.10.2025
Встреча со школьниками - авторами инновационных ж/д решений состоялась в КТЖ
Новости
22.10.2025
В Казахстане отмечают 120-летие профсоюзного движения железнодорожников
Новости
22.10.2025
Казахстан и Германия обсудили развитие Транскаспийского транспортного маршрута
Новости
22.10.2025
Железнодорожники вместе с первоклассниками высадили 250 деревьев у школы №117 в Астане
Новости
22.10.2025
Пакет поправок в Таможенный кодекс ЕАЭС вышел на финальную стадию подготовки
Грузовые перевозки
21.10.2025
Экспорт казахстанского зерна вырос до 7,3 млн тонн