Келеңсіздіктің алдын алуға кеңес
Жаңалықтар
31.10.2017, 17:17
Бас ауырып, балтыр сыздамайтын адам кемде кем болса керек. Алайда қаншама халықтың тағдырына жауапты жандар денсаулығы көптің аман-саулығының кепілі. Соның бірі – машинистер десек артық айтпаспыз.
Тепловоз тізгіндеген жанның жағдайы жол үстінде күрт төмендесе не болмақ? Осындай жағдайдың алдын алу мақсатында Маңғыстау локомотив пайдалану депосындағы машинистер мен көмекшілеріне, депо кезекшілеріне маман кеңесі берілді.
Жиынға негізінен жоғары қан қысымы бойынша тіркеуде тұратындар шақырылды. Қазір мұндай есепте аталған санаттағы 56 машинист пен көмекшілері бар көрінеді. Сол азаматтар жолға шықпас бұрын, жолда, жалпы өмірде нені ескеруі тиіс? Мұны мекеменің өндірістік дәрігері Амангелді Сейтбимбетов бүге-шүгесіне дейін әңгімелеп, бейнероликте көрсетті. Цехтық кәсіподақ комитеті төрағасы Әбілсейіт Нәбиханов қан қысымының деңгейі 140-тан жоғарыласы тепловоз жүргізуге жіберілмейтінін атап, себебін тәптіштей түсіндірді.
- Қан қысымының жоғарылауына бірнеше фактор әсер етеді. Кейбіреулер соған немқұрайдылықпен қарайды. Бұл дұрыс емес. Нәтижесінде оны машинистен басқа жеңіл жұмыстарға ауыстыруға тура келеді. Мұны көбі түсіне бермейді, ал ертең ол орны толмас өкінішке ұрындырса кім жауапты болмақ? - дейді ол.
Қатысушылар дәрігерге міндетті медициналық сақтандыруға байланысты және тақырыпқа сай сұрақтарын қойып, тиісті жауап алды. 30 жылдық тәжірибесі бар машинист Манас Тілеулиев өзге өңірдегі деполар сияқты бізде де психолог маманы болса жұмысқа бара жатқанда, шаршап- шалдығып келгенде көп көмегі тиер еді дегенді алға тартты. Оған себеп, машинистер мен көмекшілерінің психологиялық тұрғыдан үш топқа бөлініп, жолға сол топтардың үйлесімділігі бойынша жіберілетіні екен. Бұған жауап берген депоның еңбек қауіпсіздігін қорғау жөніндегі жетекші инженері Айбат Дауылбаевтың айтуынша, психолог штатын ашуға сұраныс әлдеқашан беріліп, оның жұмыс жасауына қажет құрал-жабдықтар да сатып алынып қойғанмен әлі шешімген жоқ. Қазірге бұл маманға қажеттілікті өңірлерден іссапарлатып келетін психологпен, ол келгенше машинист нұсқаушысының көмегімен өтеп отырған көрінеді.
Шахида Жұман,
Маңғыстау
Жүк тасымалы
02.12.2025
ҚТЖ желісі бойынша жүк тасымалдау 287,8 млн тоннаға жетті
Жаңалықтар
02.12.2025
Өзара сенім мен ынтымақтастық жолында
Сұхбат
02.12.2025
Басты міндет – қауіпсіз еңбек жағдайын қалыптастыру
Жүк тасымалы
02.12.2025
Аустрия әлеуетті әріптеске айналады
Қауіпсіздік
02.12.2025
Айыппұлмен шектелу жеткіліксіз
Жаңалықтар
02.12.2025
Ақтау порты Еуропалық Одақтың қаржылық қолдауына ие болды
Қауіпсіздік
02.12.2025
«Өртке оранған» тепловоз
Жаңалықтар / Мұрағат
02.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №100 02 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
01.12.2025
«Жыл машинисі» байқауы мәреге жетті
Жаңалықтар
01.12.2025
Теміржолшылар еңбекті қорғауды бизнес-процестерге интеграциялау мәселелерін талқылады
Әлеумет
01.12.2025
Жастардың жанды бастамасы
Аймақтар
01.12.2025
Болашақ теміржолшылармен кездесті
Жаңалықтар
01.12.2025
ҚТЖ-да «е-Өтініш» жүйесінде азаматтардың өтініштерімен жұмыс бойынша оқыту өтті
Жолаушылар тасымалы
30.11.2025
ҚТЖ «Алматы – Новосибирск» бағытына жаңа вагондарды жолға шығарды
Жүк тасымалы / Апта саны
28.11.2025
Достық - Мойынты екінші жолдарымен 1,2 мыңнан астам пойыз өтті
Жаңалықтар
28.11.2025
Қазақстан–Швейцария іскерлік кеңесіне 25-тен аса швейцариялық компания қатысты
Жүк тасымалы
28.11.2025
Қостанайда астықты теміржол көлігімен тасымалдау 20% өсті
Жаңалықтар
28.11.2025
Достық және Алтынкөл станцияларының қызметкерлері ҚХР-да өткен семинарға қатысты
Сұхбат
28.11.2025
Қауіпсіздікті күшейтуге күш салудамыз
Аймақтар
28.11.2025
Қостанай өңірінде контейнерлік пойыздарды ресімдеудің ашық тәртібі енгізілді