Торқалы тоқсан жаста
Новости
22.05.2018, 14:15

Есімі елге танымал теміржолшы ардагер, сұрапыл соғыс жылдары тылда еңбек етіп, ұзақ жылдар теміржол саласында басшылық қызметтерде болған Павел Синица биыл 90 жасқа толып отыр.
Павел Синица қарапайым шаруалар отбасынан. Әке-шешесі Қандыағаш маңындағы Жұрын ауылына қарасты Димитровка совхозында еңбек еткен. Павел де азын-аулақ білім алған соң, ата-анасымен бірге егіс алқабында еңбек етеді. Алайда, Ұлы Отан соғысы жас жігіттің өміріне өзгерістер енгізеді.
«Отбасымызда теміржолшы болмаған. Соғыс жылдары ауыл жастарының тылда еңбек ету керектігі туралы ел басқарған азаматтардың бұйрығы шыққан болатын. Бірақ, теміржолда адам қолы жетіспей жатса керек. Партия мен үкіметтен хатшылар келіп, әскери комиссариат бізге темір жолға жұмысқа тұруымызға тапсырма берді», – дейді Павел алыста қалған балалық шағын еске алып.
Павел теміржолға стрелочник болып жұмысқа тұрады. Бұл кезде ол он төрт-он бес жастар шамасында еді. Сұм соғыс Павел мен оның қатарластарын ерте есейтті. Өз бетімен еңбек ете жүріп ол, теміржол жұмысының қыр-сырын игере бастайды. Тіпті, аз уақытта қызметі де бірте-бірте жоғарылап, мойнына жауапкершілік бұрынғыдан да көбірек артыла түседі.
«Станция кезекшісі, диспетчер, аға диспетчер қызметтерін де атқардым. Қозғалыс және жолаушылар тасымалы бойынша бөлім басшысының орынбасары болып тағайындалдым. Еңбек жолым мені басшылық қызметтерге дейін көтерді», – дейді Павел Синица.
Ол уақытта Ақтөбе жол бөлімшесі кеңес одағындағы ең ірі бөлімшесі болған екен. Өйткені, Орал бөлімшесі Ақтөбе қарамағына кірген. Ал бөлімше басшысының орынбасары болған Павел Павлович Орал бөлімшесіне толығымен жауапты болыпты.
«1969 жылы Гурьев (қазіргі Атырау) өңірінде жол жұмыстарын игеру керек болды. Маған сол өңірге барып жұмыс істеуге ұсыныс түсті. Бастапқыда мен отбасымды алға тартып, басшылыққа Гурьев өңіріне бара алмайтынымды айттым. Содан бір сапардан үйге оралған бойым еді. Дереу Алматыға, Қонаевқа жетсін деген тапсырма келді. Ертеңіне қабылдау бөлмесінде болуым керек екен. Ал пойыз екі күн жүреді. Содан не керек, Ақтөбеге жанар-жағармай құйдырып алу үшін қонған Одессадан Алматыны бетке алған ұшаққа өңірдегі биліктегі азаматтардың ықпалымен отырып кеттім. Содан Дінмұхамед Қонаевпен кездесуге бардым. Ол сені Гурьевке жіберіп жатырмыз, ал сен бас тартыпсың, бір мәселе бар ма?» дей бергенде, мен баруға шешім қабылдағанымды қалай айтқанымды өзім де білмей қалдым. Маған Қонаев өте парасатты, мәдениетті әрі ақылды адам болып көрінді, сол себептен ол кісінің көңілін қалдырғым келмеді», – дейді Павел ақсақал.
Павел Синица Атырау бөлімшесіне білек сыбана кіріседі. Мұндағы көрсеткіштер пайызы еселеп жоғарылай бастайды. Жүк тасымалы, бөлімше жұмысы, т.б. көрсеткіштер жоспардағыдан асып түседі. Гурьев бөлімшесінің ұжымының ауызбіршілігі мен еңбекқорлығының арқасында Гурьевтегі жүк айналымы 6 жылда 6,8 есе артып, өзіндік құн 2,4 есе төмендейді. Ал еңбек өнімділігі 2,7 есеге көтеріледі.
Теміржол саңлағы 1991 жылы зейнет демалысына шығады. Теміржолды өмірінің ажырамас бір бөлігіне айналдырған теміржол ардагері ұзақ уақыт үйде отыра алмай, теміржол мекемелеріне барып, теміржолшылармен кездесіп, тәжірибесімен бөліседі. 2001 жылдан бүгінгі күнге дейін «ҚТЖ» ҰК» АҚ жанындағы Консультативтік кеңестің мүшесі. Қарт теміржолшы – теміржолшыларға сыйлы, құрметті адам. Павел Синица бүгінде Ақтөбеге жақын маңдағы ауданда тұрып жатыр. Бір ұл, бір қыз тәрбиелеген теміржол ардагері торқалы тоқсан жас белесінде. Павел Павловичке деніңіз сау болып, жүз жасаңыз демекпіз.
Асқар Ақтілеу, Ақтөбе
Регионы
15.09.2025
Месячник по предупреждению несчастных случаев на железной дороге проходит в Уральске
Регионы
15.09.2025
Машинист электропоезда Иван Смоляк предотвратил сход поезда
Новости
15.09.2025
Систему Express International для международных пассажирских перевозок представили в Санкт-Петербурге
Спорт
15.09.2025
Машинист Асылхан Какимов завоевал золото на международном турнире в Бишкеке
Пассажирские перевозки
12.09.2025
Поддержка отечественного производства, долгосрочные контракты и внедрение ИИ: что изменилось в системе закупок КТЖ в 2025 году
Регионы
12.09.2025
Месячник «Автосцепному устройству локомотивов – надежную работу!» проходит в ТЧЭ-22
Новости
12.09.2025
Журналистов ознакомили с производством подвижного состава на предприятиях Трансмашхолдинга (ФОТО)
Регионы
12.09.2025
Грузооборот по станции Алтынколь вырос на 18%
Новости
12.09.2025
Более 1 400 работников КТЖ отмечены государственными и отраслевыми наградами
Новости / Архив
12.09.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №74 от 12 сентября 2025 года
Пассажирские перевозки
11.09.2025
Более 70 тысяч пассажиров воспользовались спутниковым интернетом в поездах
Новости
11.09.2025
Более 63 тысяч нарушителей наказаны на объектах транспорта
Новости
11.09.2025
ТЭ26 заменит сразу четыре серии тепловозов
Новости
11.09.2025
Транспортная полиция определила задачи на предстоящий период
КТЖ в лицах
11.09.2025
Дежурная Лариса Коломынцева посвятила станции Жайык более 40 лет
Грузовые перевозки
11.09.2025
Перевозку зерна обсудили в КТЖ
Грузовые перевозки
10.09.2025
Более 17 тыс. тонн пшеницы перевезено без смены контейнеров из Казахстана во Вьетнам
Пассажирские перевозки
10.09.2025
Нацперевозчик предоставил вагоны для музыкального реалити-шоу «Voice Beyond Horizon»
Регионы
10.09.2025
Месячник «Прими меры – сохрани жизнь» стартовал в Павлодарском регионе
Регионы
10.09.2025
Профилактику несчастных случаев на железной дороге усилили в Восточном Казахстане