Жол қорыған жолшылар
Новости
15.06.2018, 17:33

Қызылорда ЖТ бөлімшесінің солтүстік нүктесіндегі Сексеуіл-Қоскөл жаңа телімі бойымен жылжымалы құрамдар жүре бастағалы мұндағы жол күтімін жасаушы Сексеуіл жол дистанциясы жолшыларының жұмысы жандана түскен.
Телімнен өткізілетін жүк пойыздары сағатына 60 км жылдамдықпен, ал жолаушылар құрамы сағатына 80 км жылдамдықпен жүргізілгенмен қараусыз малдың жолға шығып кетуінен тепловоз машинистерінің жедел тежегіш қолдануы уақыт өткен сайын азаюы былай тұрғай, артып келеді. Әрине, дистанция жұмысшылары мүмкіндігінше профилактикалық жұмыстар жасауда, дегенмен жолшылардың «бас ауруына» айналған мәселе оңалар емес. Жағдайды түзету үшін жергілікті әкімдіктерге хат жолданып, жергілікті бұхарамен түсіндіру шаралары жасалып, жол бойын жағалай қоршау салу жұмыстары қат-қабат жүргізілуде.
– Жол жағалай жайылған төрт түлік малдан жолды қору деген қосымша жұмыс жолшылар мойнына артылғалы қашан. Жергілікті тұрғындармен, әкімдіктермен кездесіп, арнайы жұмыс топтарымен, құқық қорғаушылармен бірігіп рейд те жүргізілуде, алайда нәтижесі өзгеріссіз қалып отыр, – дейді Сексеуіл дистанциясының жол инженері Бауыржан Төлегенов.
Сексеуіл-Жезқазған жаңа телімі бойымен «Қызылорда-Жезқазған» жолаушылар пойызы мен «Сексеуіл-Қоскөл-Жезқазған» қала маңы пойызы 80 шақ/сағ жылдамдықпен жүріп жатыр. Бір-екі бекеттен өзге маңда тұрғындар кездесе бермейтін телім бойына қауіп иесіз жайылған мал ғана болып саналады. Жол бойына шығып кеткен малды баспас үшін машинистер оқыс тежегіш беріп тоқтауға мәжбүр, соның салдарынан жүк және жолаушылар пойызының кестесі бұзылып, қыруар қаржы шығынын тартуда.
– Біздің басты міндетіміз – жолда пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін қамамасыз ету. Бізге Қызылорда темір жол бөлімшелеріне қарасты Сексеуіл пайдалану локомотив депосынан жолдағы малға шұғыл тежегіш беріп, тоқтағандары жөнінде көптеген жеделхаттар келуде. Малды басып кету салдарының материалдық шығыны, жолдан шығып кету жағдайы болғанда, локомотив пен вагон зақымданса, пойыздар жүрісіне кедергі жасап ұстаса, ҚР «Әкімшіліктік құқық бұзушылық» туралы Кодексінің 559-бабы 1- тармағына сәйкес 5 айлық есептік көрсеткіш көлемінде айыппұл салынатынын халықтың құлағына құйып тастағанбыз, бәрі де хабардар, бірақ айтатын уәждері: төрт түлігінің соңынан жүруге ешқайсысында уақыты жоқ, құдай сақтасын, сосын әрине, басып кеткен жағдайда «менікі емеспен» құтылады, – дейді Сексеуіл дистанциясының жол инженері Бауыржан Қайрақбайұлы.
Осыдан біраз уақыт бұрын дистанция басшысы Мәжит Құрманбаевтың басшылығымен телім бойындағы Қарақұм ауылында жергілікті тұрғындармен жиын өтіп, оған тұрғындармен бірге ауыл ақсақалдары да арнайы шақырылып, ауыл әкімімен бірге иесіз малдың теміржол бойында жүргізілмеуі ескертіліп, тығырықтан шығу жолы қарастырылған, мысалы, ауыл малын бағатын бақташы шығару сөз болған. Дәл осындай жиын Шижаға елді мекенінде де өткізіліп, телеграммалық нұсқамалар негізінде рейд ұйымдастырылыпты. Сонымен қатар осы ауылдағы орта мектепте «Теміржолды арнайы жол белгілері арқылы өту» және «Теміржол – қауіпті аймақ» тақырыбында ашық сабақ өткен.
– Жыл басынан бері бірнеше акция өткізіліп, арнайы рейд ұйымдастырылды, жергілікті тұрғындармен түсіндіру жұмыстары тұрақты жүргізілуде. Жыл басынан бергі бес ай ішінде телім бойымен жүрген пойыздардың машинистері 9 рет жедел тежегіш қолданғаны анықталып отыр, – дейді Бауыржан Төлегенов.
Сабырхан СЕЙІЛБЕКҰЛЫ, Қызылорда
Грузовые перевозки
15.09.2025
Почти 24 млн тонн угля перевезли к отопительному сезону в Казахстане
Регионы
15.09.2025
Месячник по предупреждению несчастных случаев на железной дороге проходит в Уральске
Регионы
15.09.2025
Машинист электропоезда Иван Смоляк предотвратил сход поезда
Регионы
15.09.2025
Железнодорожники и полиция усилили профилактику травматизма на путях в Павлодаре
Новости
15.09.2025
Систему Express International для международных пассажирских перевозок представили в Санкт-Петербурге
Спорт
15.09.2025
Машинист Асылхан Какимов завоевал золото на международном турнире в Бишкеке
Регионы
15.09.2025
Костанайские железнодорожники более 18 миллионов тонн грузов
Пассажирские перевозки
12.09.2025
Поддержка отечественного производства, долгосрочные контракты и внедрение ИИ: что изменилось в системе закупок КТЖ в 2025 году
Регионы
12.09.2025
Месячник «Автосцепному устройству локомотивов – надежную работу!» проходит в ТЧЭ-22
Новости
12.09.2025
Журналистов ознакомили с производством подвижного состава на предприятиях Трансмашхолдинга (ФОТО)
Регионы
12.09.2025
Грузооборот по станции Алтынколь вырос на 18%
Новости
12.09.2025
Более 1 400 работников КТЖ отмечены государственными и отраслевыми наградами
Новости / Архив
12.09.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №74 от 12 сентября 2025 года
Пассажирские перевозки
11.09.2025
Более 70 тысяч пассажиров воспользовались спутниковым интернетом в поездах
Новости
11.09.2025
Более 63 тысяч нарушителей наказаны на объектах транспорта
Новости
11.09.2025
ТЭ26 заменит сразу четыре серии тепловозов
Новости
11.09.2025
Транспортная полиция определила задачи на предстоящий период
КТЖ в лицах
11.09.2025
Дежурная Лариса Коломынцева посвятила станции Жайык более 40 лет
Грузовые перевозки
11.09.2025
Перевозку зерна обсудили в КТЖ
Грузовые перевозки
10.09.2025
Более 17 тыс. тонн пшеницы перевезено без смены контейнеров из Казахстана во Вьетнам