Жол қорыған жолшылар

Новости
15.06.2018, 17:33
Қызылорда ЖТ бөлімшесінің солтүстік нүктесіндегі Сексеуіл-Қоскөл жаңа телімі бойымен жылжымалы құрамдар жүре бастағалы мұндағы жол күтімін жасаушы Сексеуіл жол дистанциясы жолшыларының жұмысы жандана түскен. Телімнен өткізілетін жүк пойыздары сағатына 60 км жылдамдықпен, ал жолаушылар құрамы сағатына 80 км жылдамдықпен жүргізілгенмен қараусыз малдың жолға шығып кетуінен тепловоз машинистерінің жедел тежегіш қолдануы уақыт өткен сайын азаюы былай тұрғай, артып келеді. Әрине, дистанция жұмысшылары мүмкіндігінше профилактикалық жұмыстар жасауда, дегенмен жолшылардың «бас ауруына» айналған мәселе оңалар емес. Жағдайды түзету үшін жергілікті әкімдіктерге хат жолданып, жергілікті бұхарамен түсіндіру шаралары жасалып, жол бойын жағалай қоршау салу жұмыстары қат-қабат жүргізілуде. – Жол жағалай жайылған төрт түлік малдан жолды қору деген қосымша жұмыс  жолшылар мойнына артылғалы қашан. Жергілікті тұрғындармен, әкімдіктермен кездесіп, арнайы жұмыс топтарымен, құқық қорғаушылармен бірігіп рейд те жүргізілуде,  алайда нәтижесі өзгеріссіз қалып отыр, – дейді Сексеуіл дистанциясының жол инженері Бауыржан Төлегенов. Сексеуіл-Жезқазған жаңа телімі бойымен «Қызылорда-Жезқазған» жолаушылар пойызы мен «Сексеуіл-Қоскөл-Жезқазған» қала маңы пойызы 80 шақ/сағ жылдамдықпен жүріп жатыр. Бір-екі бекеттен өзге маңда тұрғындар кездесе бермейтін телім бойына қауіп иесіз жайылған мал ғана болып саналады. Жол бойына шығып кеткен малды баспас үшін машинистер оқыс тежегіш беріп тоқтауға мәжбүр, соның салдарынан  жүк және жолаушылар пойызының кестесі бұзылып, қыруар қаржы шығынын тартуда.    – Біздің басты міндетіміз – жолда пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін қамамасыз ету.  Бізге Қызылорда темір жол бөлімшелеріне қарасты Сексеуіл пайдалану локомотив депосынан жолдағы малға шұғыл тежегіш беріп, тоқтағандары жөнінде көптеген жеделхаттар келуде. Малды басып кету салдарының материалдық шығыны, жолдан шығып кету жағдайы болғанда, локомотив пен вагон зақымданса, пойыздар жүрісіне  кедергі жасап ұстаса, ҚР «Әкімшіліктік құқық бұзушылық» туралы Кодексінің 559-бабы 1- тармағына сәйкес 5 айлық есептік көрсеткіш көлемінде айыппұл салынатынын халықтың құлағына құйып тастағанбыз, бәрі де хабардар, бірақ айтатын уәждері: төрт түлігінің соңынан жүруге ешқайсысында уақыты жоқ, құдай сақтасын, сосын әрине, басып кеткен жағдайда «менікі емеспен» құтылады, – дейді Сексеуіл дистанциясының жол инженері Бауыржан Қайрақбайұлы. Осыдан біраз уақыт бұрын дистанция басшысы Мәжит Құрманбаевтың басшылығымен телім бойындағы Қарақұм ауылында жергілікті тұрғындармен жиын өтіп, оған тұрғындармен бірге ауыл ақсақалдары да арнайы шақырылып, ауыл әкімімен бірге  иесіз малдың теміржол бойында жүргізілмеуі ескертіліп, тығырықтан шығу жолы қарастырылған, мысалы, ауыл малын бағатын бақташы шығару сөз болған.  Дәл осындай жиын Шижаға елді мекенінде де өткізіліп, телеграммалық нұсқамалар негізінде рейд ұйымдастырылыпты. Сонымен қатар осы ауылдағы орта мектепте «Теміржолды арнайы жол белгілері арқылы өту» және «Теміржол – қауіпті аймақ» тақырыбында ашық сабақ өткен.   – Жыл басынан бері бірнеше акция өткізіліп, арнайы рейд ұйымдастырылды, жергілікті тұрғындармен түсіндіру жұмыстары тұрақты жүргізілуде. Жыл басынан бергі бес ай ішінде телім бойымен жүрген пойыздардың машинистері 9 рет жедел тежегіш қолданғаны анықталып отыр, – дейді Бауыржан Төлегенов.

Сабырхан СЕЙІЛБЕКҰЛЫ, Қызылорда

Спорт
01.09.2024
Сборная команда ҚТЖ стала чемпионом Казахстана по мини-футболу турнира «Qyzmet cup»
Новости / Архив
30.08.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №74 от 30 августа 2024 года
Новости
29.08.2024
Корреспондент «Қазақстан теміржолшысы» стала победителем конкурса журналистов Industry Power
Регионы
29.08.2024
Железнодорожники и грузоотправители Абайской области обсудили актуальные вопросы перевозок
Новости
29.08.2024
Более 1 700 грузовых поездов проследовали в направлении «Китай — Европа»
Новости
29.08.2024
Кедентранссервис участвует в реализации строительства интермодального терминала в порту Алят
Новости
29.08.2024
Капсулу локомотивосборочного завода заложили в Атбасаре
Регионы
29.08.2024
Руководство КТЖ провело встречу с грузоотправителями Павлодарского региона
Новости
28.08.2024
Борьбу с коррупцией на железнодорожном транспорте обсудили в Уральске
Регионы
28.08.2024
Более 20 раз пришлось экстренно тормозить машинистам поездов в Костанайской области
Новости
28.08.2024
Умению вести переговоры в трудовых спорах научили сотрудников Акмолинского филиала ОО «Казпрофтранс»
Регионы
28.08.2024
Железнодорожникам напомнили об опасности пропагандирующих экстремизм сайтов в Караганде
Новости
28.08.2024
Молодые полицейские посетили центральный музей истории железной дороги
Грузовые перевозки
27.08.2024
Куда идет казахстанское зерно? В КТЖ назвали основные направления для экспорта
Регионы
27.08.2024
Итоги ревизорской проверки железнодорожных предприятий подвели в Алматинском регионе
Грузовые перевозки
27.08.2024
Казахстанским грузоотправителям презентовали возможности модернизированного маршрута Баку – Тбилиси – Карс
Грузовые перевозки
27.08.2024
Дорожную карту по перевозкам угля реализует КТЖ
Грузовые перевозки
27.08.2024
О готовности к перевозкам зерна нового урожая рассказали в КТЖ
Новости
27.08.2024
О проведенной работе по развитию Среднего коридора сообщили в правительстве Казахстана
Новости / Архив
27.08.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №73 от 27 августа 2024 года