«Өндірісте өзімді электромеханик сезінемін...»

Социум
26.08.2016, 17:02
 «Қос рельстің бойымен жүйткіген локомотивтер автокөліктер секілді бағдаршамдар қызметіне бағынады», – дейді кейіпкеріміз Ақжайық белгі беру және байланыс дистанциясының директоры Мақсот Тарғынов.       Рас қой. Темір жолдың міндеті – жолаушы мен жүк тасымалдау процесін жүзеге асыру десек, осы жұмыстарды атқаруда белгі беру және байланыс дистанциясының қызметі айрықша. Өйткені, дала мен қалада айқұш-ұйқыш тартылған темір жолмен бір сызықтың бойымен жүргендей рет-ретімен қозғалып жатқан пойыздардың жүрісін басқарып отырған сол бағдаршамдар, белгі беру, байланыс жүйесі.     Құрметті теміржолшы Мақсот Жұмағалиұлы  осы қиын да күрделі салада қырық жылдан астам еңбек етіп келеді.  Сағыз станциясында қарапайым теміржолшы отбасында дүниеге келген оның балалық шағы әкесінің жұмыс бабымен қоныс аударған  Мұқыр станциясында өтіпті. 1974 жылдың ақпан айында Батыс Қазақстан темір жолының  Гурьев бөлімшесінің №31 сигнализация және байланыс дистанциясына электромонтер болып жұмысқа орналасқан күннен бастап  осы саланың ыстығына күйіп, суығына тоңған жылдар жылжып өте берді... 1977 жылы Алматы темір жол техникалық мектебін тәмамдап, электромеханик мамандығын алады. 1978-1981 жылдары Ақтөбе темір жол техникумына оқуға түсіп, оны да ойдағыдай бітіріп,  Мұқыр станциясы мен Кенбай бекеті учаскесінде аға электромеханик, Мақат – Сағыз учаскесінде учаске бастығы қызметін атқарып, тәжірибелі маманнның біріне айналады.  Еңбек ете жүріп Алматы темір жол иститутын  сырттай оқып, саласы бойынша жоғары білім алады.   Үнемі оқу мен ізденіс үстінде жүретін маманды басшылық  2001 жылы Атыраудың  Ақжайық сигнализациялау және байланыс дистанциясы бастығының орынбасары етіп тағайындайды.  Өзіне жүктелген міндетті ойдағыдай атқарып, өндіріске талай жаңашылыдықтар енгізумен көзге түскен маман  2007 жылы дистанция директоры болып тағайындалады.  Содан бері  міне, он жылға жуық уақыт өтті, осы ұжымның тасы өрге домалауы үшін аянбай тер төгіп келеді. Белгі беру және байланыс қызметіндегі қиын да күрделі кезеңдерден ұжымын аман-есен алып өтіп, не мәселенің де оңтайлы әрі бағалы шешімін таба білетін  іскер басшы аймақта белгі беру-байланыс саласын жаңартып, Қарабатан, Мақат дөңес алды, Ақжайық, 441, Теңдік бекеттерін, орталықтан диспетчерлік басқару  жүйесі (МПЦ «Диалог»), КТҚК қондырғыларын өндіріске қосуға атсалысқанын мақтан тұтады. «Өндірісте мен  өзімді әлі күнге электромеханик сезінемін» дейді кейіпкеріміз.  Зулаған уақыт қандай ұшқыр, тамыздың  27 жұлдызында  ел ағасы жасы 60-қа толып отырған Мақсот Жұмағалиұлы  өзі сүйген кәсіпте, еңбекпен өрілген өміріне өкініші жоқ. Шүкіршілік, жұбайы Райса Исмағұловамен бірге екі ұл, үш қыз тәрбиелеп өсіріп, олардан сүйген немере-жиен шаңырағының шаттығын тасытып отырған  өнегелі  отбасы бар. Екінші ұлы Ержан Тарғынов 2005 жылдан бері әке жолын қуып, Атырау белгі беру және байланыс дистанциясында бас инженер болып қызмет атқарады.  Осындай лайықты абыройға ие азамат, нағыз білікті инженер, іскер басшыны оның туған шаңырағындай болып кеткен ұжымы да мерейлі жасымен құттықтауға асық.

   Гүлфайруз ТӨРЕМҰРАТОВА, Атырау

Грузовые перевозки
22.07.2024
АО "Кедентранссервис" заключило договор с Hamburger Hafen аnd Logistik AG
Грузовые перевозки
22.07.2024
Более тысячи тонн керамической плитки отправили в Казахстан по МТК «Север-Юг»
Новости
22.07.2024
Глава KAZLOGISTICS посетил порты Актау и Курык
Грузовые перевозки
22.07.2024
Условия нахождения и использования транспортных средств международной перевозки установили на таможенной территории ЕАЭС
Новости
22.07.2024
Казахстан прорабатывает экспорт пшеницы через Бейнеуский терминал в Афганистан и Пакистан
Новости
22.07.2024
Строительство новой железнодорожной магистрали обсуждают Казахстан, Туркменистан и Афганистан
Новости
22.07.2024
Пропускную способность восточного направления транспортного коридора «Север-Юг» через Казахстан увеличат до 10 млн тонн в год
Пассажирские перевозки
22.07.2024
Оформленный в честь 125-летия Каныша Сатпаева поезд отправился со станции Нұрлы жол в Жезказган
Новости
19.07.2024
Самрук-Қазына: Около 330 млрд тенге недополучило КТЖ из-за субсидирования грузоперевозок
Новости
19.07.2024
Казахстан намерен продолжить активное участие в развитии Восточной ветки Север-Юг - Карабаев
Новости
19.07.2024
Общий трудовой стаж династии железнодорожников из Алматы достиг 820 лет
Новости
19.07.2024
Цифровые тенге направили на строительство участка железной дороги «Достык-Мойынты»
Новости
19.07.2024
Новые маневровые тепловозы прибыли в эксплуатационное локомотивное депо Жана-Есиль
Грузовые перевозки
19.07.2024
Более 2 млн тонн зерна планируют экспортировать из Казахстана в Китай
Новости / Архив
19.07.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №59 от 19 июля 2024 года
Регионы
18.07.2024
Итоги работы за первое полугодие подвели в ревизорском аппарате Алматинского региона
Новости
18.07.2024
ТОО «КТЖ – Грузовые перевозки» приобретет 459 локомотивов
Регионы
18.07.2024
Земляные работы выполнили на участке Мойынты – Балхаш
Регионы
18.07.2024
Медицинский поезд прибыл в Костанайскую область
Новости
18.07.2024
Минтранс: Казахстан увеличил объемы экспортных несырьевых грузов железнодорожным транспортом