«Өндірісте өзімді электромеханик сезінемін...»
Социум
26.08.2016, 17:02
«Қос рельстің бойымен жүйткіген локомотивтер автокөліктер секілді бағдаршамдар қызметіне бағынады», – дейді кейіпкеріміз Ақжайық белгі беру және байланыс дистанциясының директоры Мақсот Тарғынов.
Рас қой. Темір жолдың міндеті – жолаушы мен жүк тасымалдау процесін жүзеге асыру десек, осы жұмыстарды атқаруда белгі беру және байланыс дистанциясының қызметі айрықша. Өйткені, дала мен қалада айқұш-ұйқыш тартылған темір жолмен бір сызықтың бойымен жүргендей рет-ретімен қозғалып жатқан пойыздардың жүрісін басқарып отырған сол бағдаршамдар, белгі беру, байланыс жүйесі.
Құрметті теміржолшы Мақсот Жұмағалиұлы осы қиын да күрделі салада қырық жылдан астам еңбек етіп келеді. Сағыз станциясында қарапайым теміржолшы отбасында дүниеге келген оның балалық шағы әкесінің жұмыс бабымен қоныс аударған Мұқыр станциясында өтіпті. 1974 жылдың ақпан айында Батыс Қазақстан темір жолының Гурьев бөлімшесінің №31 сигнализация және байланыс дистанциясына электромонтер болып жұмысқа орналасқан күннен бастап осы саланың ыстығына күйіп, суығына тоңған жылдар жылжып өте берді...
1977 жылы Алматы темір жол техникалық мектебін тәмамдап, электромеханик мамандығын алады. 1978-1981 жылдары Ақтөбе темір жол техникумына оқуға түсіп, оны да ойдағыдай бітіріп, Мұқыр станциясы мен Кенбай бекеті учаскесінде аға электромеханик, Мақат – Сағыз учаскесінде учаске бастығы қызметін атқарып, тәжірибелі маманнның біріне айналады. Еңбек ете жүріп Алматы темір жол иститутын сырттай оқып, саласы бойынша жоғары білім алады.
Үнемі оқу мен ізденіс үстінде жүретін маманды басшылық 2001 жылы Атыраудың Ақжайық сигнализациялау және байланыс дистанциясы бастығының орынбасары етіп тағайындайды. Өзіне жүктелген міндетті ойдағыдай атқарып, өндіріске талай жаңашылыдықтар енгізумен көзге түскен маман 2007 жылы дистанция директоры болып тағайындалады. Содан бері міне, он жылға жуық уақыт өтті, осы ұжымның тасы өрге домалауы үшін аянбай тер төгіп келеді. Белгі беру және байланыс қызметіндегі қиын да күрделі кезеңдерден ұжымын аман-есен алып өтіп, не мәселенің де оңтайлы әрі бағалы шешімін таба білетін іскер басшы аймақта белгі беру-байланыс саласын жаңартып, Қарабатан, Мақат дөңес алды, Ақжайық, 441, Теңдік бекеттерін, орталықтан диспетчерлік басқару жүйесі (МПЦ «Диалог»), КТҚК қондырғыларын өндіріске қосуға атсалысқанын мақтан тұтады. «Өндірісте мен өзімді әлі күнге электромеханик сезінемін» дейді кейіпкеріміз.
Зулаған уақыт қандай ұшқыр, тамыздың 27 жұлдызында ел ағасы жасы 60-қа толып отырған Мақсот Жұмағалиұлы өзі сүйген кәсіпте, еңбекпен өрілген өміріне өкініші жоқ. Шүкіршілік, жұбайы Райса Исмағұловамен бірге екі ұл, үш қыз тәрбиелеп өсіріп, олардан сүйген немере-жиен шаңырағының шаттығын тасытып отырған өнегелі отбасы бар. Екінші ұлы Ержан Тарғынов 2005 жылдан бері әке жолын қуып, Атырау белгі беру және байланыс дистанциясында бас инженер болып қызмет атқарады. Осындай лайықты абыройға ие азамат, нағыз білікті инженер, іскер басшыны оның туған шаңырағындай болып кеткен ұжымы да мерейлі жасымен құттықтауға асық.
Гүлфайруз ТӨРЕМҰРАТОВА, Атырау
Новости
05.02.2025
Вопросы сотрудничества обсудили руководство АО «Самрук-Қазына» и Wabtec
Новости
05.02.2025
КТЖ снизило выбросы в атмосферу и объем отходов в 2024 году
Регионы
05.02.2025
Практические технические занятия провели в Кушмурунской дистанции сигнализации и связи
Регионы
04.02.2025
Контролируемый спуск лавин провели железнодорожники ВКО
Регионы
04.02.2025
Обновления внедрили после открытия движения поездов по второму пути на участке Балхаш-1 – Мойынты
Регионы
04.02.2025
О работе по профилактике производственных рисков рассказали в Достыкском эксплуатационном вагонном депо
Грузовые перевозки
04.02.2025
Экспорт зерна нового урожая в страны Центральной Азии по сети КТЖ увеличился на 36%
Новости / Архив
04.02.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №8 от 4 февраля 2025 года
Новости
03.02.2025
Более 166 тысяч человек прослушали лекции о правилах поведения на железной дороге в Казахстане
Спорт
03.02.2025
Турнир по шахматам памяти почетного железнодорожника Омиртая Сахтанова прошел в Уральске
Регионы
03.02.2025
Итоги 2024 году подвели в РЦУП-2 Алматы
Регионы
03.02.2025
Профилактическую работу со школьниками продолжают вести железнодорожники в Уральске
Грузовые перевозки / Цифра недели
03.02.2025
Около 54 млн тонн угля доставлено по сети КТЖ для казахстанских потребителей
Новости
03.02.2025
О ходе строительства хаба в порту Актау рассказали в КТЖ
Новости
03.02.2025
Цифровые полигоны для апробации разработок для железной дороги на основе ИИ создает КТЖ
Новости
31.01.2025
Почти 2,5 млн тонн грузов планируют перевалить в 2025 году через порт Курык
Новости
31.01.2025
Практические технические занятия провели в Акмолинском отделении магистральной сети
Регионы
31.01.2025
О работе по улучшению условий труда сотрудников рассказали в Оскеменском эксплуатационном локомотивном депо
Новости
31.01.2025
Более 437,1 млн тонн грузов перевезено железнодорожным транспортом в 2024 году
Новости
31.01.2025
СТК «Kazlogistics» и Eurasian Caspian Trans обсуждают транзитные перевозки через Север – Юг