Рейстік модельдің тың тәсілі

Новости
03.02.2017, 10:32
Шартараптан ағылған жылжымалы құрамдар тоғысатын, шығыстағы ең ірі  тораптық әрі түйіспелі Семей станциясы жылды жаңашыл шаралармен бастады. Ол – рейстік модельдің «берік тармақ» түрі. Өткен жылдың соңғы тоқсанында нормативтік-техникалық құжаттамалар қайта реттеліп, өндіріс барысына тың талаптар енгізілген болатын. Осы өзгерістер нәтижесінде семейлік теміржолшылардың күнделікті қызмет барысында да елеулі жаңашылдықтар орын алуда. Семей станциясы бүгінде «үш топтық тәсіл» бойынша жұмыс жасауға көшкен. Яғни, келген пойыздардың өңделетін уақыты азайтылды. Мәселен, транзиттік пойыздар уақыты 10 минутқа үнемделсе, ал станцияның өз басындағы, яғни, жергілікті жылжымалы құрамдарды жасақтау 50 минутқа дейін азайтылды. Қозғалысшылар тілімен айтқанда станция бойынша рейстік модельдің «берік тармақ» түрі қалыптасуда. Бұған қоса, жүк пойыздары да бекітілген кесте бойынша, уақытқа сай қатынауға көшкен. Мұның барлығы қозғалыс барысын жоспарлауға, жұмысты жүйелеуге  мүмкіндік туғызады екен. Әсіресе, толаскез өткізу мен пойыздарды сұрыптауда мол тиімділік береді. Сондай-ақ, жылжымалы құрамдар жол айрықтарында бірін-бірі тосып, көп бөгеліп қалмайды. Жүкті сақтау қауіпсіздігі бойынша да берері мол. Қазіргі күні шамалы қиындықтар болғанымен станция қызметкерлері аталмыш тәсіл бойынша жұмыс жасауға төселіп қалыпты. –Бүгінгі уақытта станция бойынша вагон тапшылығы айқын сезілуде. Бұл жүк тиеу мәселесінде айтарлықтай нұқсан келтіреді. Алайда, бұл тек бізге ғана емес, күллі ұлттық компанияға тән жайт. Сол себепті де, вагон айналымын жылдамдатудың маңыздылығы күн талабынан түспей тұрған жайт. Өндіріс мәселесінде аталмыш тақырып біздің станциямыз бойынша да бірінші кезекте қозғалады, – дейді Семей станциясының бастығы Ғабит Есқожанов. Жалпы, бүгінгі таңда байтақ республикамыз бойынша орта есеппен алғанда 7 мыңдай вагон қажет көрінеді. Жаһандық дағдарыс салдарынан сауығып келе жатқан ел экономикасы үшін бұл маңызды мәселе саналады. Осы орайда аталмыш станция бойынша вагон айналымын жылдамдату бағытында қолға алынған шаралар көп. Межелі жоспарлар да жетерлік. Мәселен, вагондарды қос тараптан, анығырақ айтсақ, уақыт ұттырмау үшін алды-артынан тіркей беру ісі қарастырылуда. Бұл тың әдіс вагондарды қабылдау мен жинауда мол тиімділік береді екен. Қазіргі күні станция бойынша ең төменгі көрсеткіштің өзі 104 пайызға жеткен. Өткен жылдың үлесінде ақаулықтарға жол берілген жоқ. Өндірістегі жетістіктердің бұлайша еселенуіне жаңа техникалық үдерістерге көшу мүмкіндік беріпті. Оған сәйкесінше, жұмыс барысына қойылатын қызметтік талап пен қажеттіліктер саны да артқан. Атап айтсақ, станция басында қосымша жолдар салып, тұйық желілерді ұзарту қажеттілігі туындауда.  

Қуаныш Қожаев, Семей

Грузовые перевозки
22.07.2024
АО "Кедентранссервис" заключило договор с Hamburger Hafen аnd Logistik AG
Грузовые перевозки
22.07.2024
Более тысячи тонн керамической плитки отправили в Казахстан по МТК «Север-Юг»
Новости
22.07.2024
Глава KAZLOGISTICS посетил порты Актау и Курык
Грузовые перевозки
22.07.2024
Условия нахождения и использования транспортных средств международной перевозки установили на таможенной территории ЕАЭС
Новости
22.07.2024
Казахстан прорабатывает экспорт пшеницы через Бейнеуский терминал в Афганистан и Пакистан
Новости
22.07.2024
Строительство новой железнодорожной магистрали обсуждают Казахстан, Туркменистан и Афганистан
Новости
22.07.2024
Пропускную способность восточного направления транспортного коридора «Север-Юг» через Казахстан увеличат до 10 млн тонн в год
Пассажирские перевозки
22.07.2024
Оформленный в честь 125-летия Каныша Сатпаева поезд отправился со станции Нұрлы жол в Жезказган
Новости
19.07.2024
Самрук-Қазына: Около 330 млрд тенге недополучило КТЖ из-за субсидирования грузоперевозок
Новости
19.07.2024
Казахстан намерен продолжить активное участие в развитии Восточной ветки Север-Юг - Карабаев
Новости
19.07.2024
Общий трудовой стаж династии железнодорожников из Алматы достиг 820 лет
Новости
19.07.2024
Цифровые тенге направили на строительство участка железной дороги «Достык-Мойынты»
Новости
19.07.2024
Новые маневровые тепловозы прибыли в эксплуатационное локомотивное депо Жана-Есиль
Грузовые перевозки
19.07.2024
Более 2 млн тонн зерна планируют экспортировать из Казахстана в Китай
Новости / Архив
19.07.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №59 от 19 июля 2024 года
Регионы
18.07.2024
Итоги работы за первое полугодие подвели в ревизорском аппарате Алматинского региона
Новости
18.07.2024
ТОО «КТЖ – Грузовые перевозки» приобретет 459 локомотивов
Регионы
18.07.2024
Земляные работы выполнили на участке Мойынты – Балхаш
Регионы
18.07.2024
Медицинский поезд прибыл в Костанайскую область
Новости
18.07.2024
Минтранс: Казахстан увеличил объемы экспортных несырьевых грузов железнодорожным транспортом