Мәселе – жауапкершілікті арттыруда

Новости
14.02.2017, 12:05
Қауіпсіздік шаралар жоғары деңгейде ұйымдастырылғанымен,  темір жол бойындағы елдің жауапсыздығынан төрт түліктің жолға  шығып кетіп, өзін-өзі өлімге қиған жандардың суицидке баруы – қозғалыс қауіпсіздігіне кері әсерін тигізуде. Мәселе экономикалық шығында емес, мәселе – жауапкершілікті арттыруда болып отыр. Осы мақсатта ЖТ Жамбыл бөлімшесінің өкілдері көліктік прокуратура, Жамбыл станциясындағы желілік ішкі істер бөлімі, Әскерилендірілген теміржол күзеті және өзге де жауапты мекеме қызметкерлерінің басын қосып, жоғарыдағы мәселені  шешу жолдарын қарастырды.  Ұзатылған жылы бекітілген жоспарға сәйкес Әскерилендірілген темір жол күзеті, Желілік ішкі істер бөлімі және жол бөлімшесі қызметкерлерімен барлығы 114 рейд жүргізіліп, болат жолдың бойында бекітілмеген жол өткелінен өтпекші болған 67 бөтен тұлға анықталыпты. Оларға 105 585 теңге көлемінде айыппұл салынған. Жалпы, өткен жылы болат жолдың бойында адам және мал басудың  24 дерегі тіркелген. Мал басудан 16 оқиға, ал адам басудан 8 оқиға орын алған. Жамбыл магистральдық желі бөлімшесі жол бөлімінің басшысы Ғалымбек Батырбеков әр сала мамандары өз ісіне аса үлкен жауапкершілікпен қарайтын болса, қайғылы оқиғалардың алдын алуға болатындығын алға тартты. «Егер талдайтын болсақ, аймақтағы Хантау, Бурылбайтал, Жуантөбе, Шығанақ, Ақшолақ, Жиделі, Бірлік-1, Бәйшешек, Аспара, Малдыбай, Мойынты, Шешенқара, Тәтті телімдерінде мал басы жолға жиі шығады. Жоғарыдағы мал басу оқиғалары да осы телімдерде орын алып отыр. Әрине, біздің тарапымыздан жергілікті әкімдік өкілдерімен тығыз жұмыс жүргізіліп жатыр. Алайда, мал пойыздың астына түсіп өлгенде, иесін табу қиынның қиыны. Жауапкершіліктен бәрі жалтарады. Мұнда олар төлейтін айыппұлдан қашады. Егер қолданыстағы заңнамаларға жүгінетін болсақ күндізгі уақытта, яғни 08.00-21.00 аралығында төрт түлік темір жолдың бойына немесе станция басында ауа жайылып, қауіпсіздік туғызатын болса бақташы жауап береді, ал бұл уақыттан тыс аралықта мал иесі жауап беруі керек, сондықтан оларға қалай да айыппұл төлетудің жолын табу керек», деп санайды ол.  Мысалы, кеше ғана Сарышаған станциясында локомотив түйені басып кетіпті. Ал оның иесі әлі күнге табылмай отырғанға ұқсайды. Ал адам басу оқиғасы көбіне Жамбыл – Талас телімінде жиі орын алады екен. Мұнда екі бағытта жүретін пойыздардың қатынау жиілігі және пойыздарды сұрыптау жұмыстары ауқымды жүргізіледі. Талдау көрсеткендей, пойыздардың астына ішкілік ішкен немесе суицидке бой алдырған азаматтар түсіп жатады. Оның үстіне өткелдерден өткенде ұялы телефонмен сөйлесуге, құлаққап киуге тиым салынатынын  елеп-ескеріп жатқандары шамалы екен.  Жиында желілік ішкі істер бөлімінің өкілдері өткен жылы болат жолдың бойында 994 азамат әкімшілік жауапкершілікке тартылғанын және телім бойында мал жайғаны үшін 32 тұлға да жауапкершілікке тартылғандығын жеткізді. Жиынды қорытындылаған бөлімшенің бас инженері Асылхан Тайлақбаев жекелеген қызмет өкілдеріне әлі де нақты сараптама жасауды тапсырды. 

Ерман ӘБДИЕВ, Жамбыл

Грузовые перевозки
22.07.2024
АО "Кедентранссервис" заключило договор с Hamburger Hafen аnd Logistik AG
Грузовые перевозки
22.07.2024
Более тысячи тонн керамической плитки отправили в Казахстан по МТК «Север-Юг»
Новости
22.07.2024
Глава KAZLOGISTICS посетил порты Актау и Курык
Грузовые перевозки
22.07.2024
Условия нахождения и использования транспортных средств международной перевозки установили на таможенной территории ЕАЭС
Новости
22.07.2024
Казахстан прорабатывает экспорт пшеницы через Бейнеуский терминал в Афганистан и Пакистан
Новости
22.07.2024
Строительство новой железнодорожной магистрали обсуждают Казахстан, Туркменистан и Афганистан
Новости
22.07.2024
Пропускную способность восточного направления транспортного коридора «Север-Юг» через Казахстан увеличат до 10 млн тонн в год
Пассажирские перевозки
22.07.2024
Оформленный в честь 125-летия Каныша Сатпаева поезд отправился со станции Нұрлы жол в Жезказган
Новости
19.07.2024
Самрук-Қазына: Около 330 млрд тенге недополучило КТЖ из-за субсидирования грузоперевозок
Новости
19.07.2024
Казахстан намерен продолжить активное участие в развитии Восточной ветки Север-Юг - Карабаев
Новости
19.07.2024
Общий трудовой стаж династии железнодорожников из Алматы достиг 820 лет
Новости
19.07.2024
Цифровые тенге направили на строительство участка железной дороги «Достык-Мойынты»
Новости
19.07.2024
Новые маневровые тепловозы прибыли в эксплуатационное локомотивное депо Жана-Есиль
Грузовые перевозки
19.07.2024
Более 2 млн тонн зерна планируют экспортировать из Казахстана в Китай
Новости / Архив
19.07.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №59 от 19 июля 2024 года
Регионы
18.07.2024
Итоги работы за первое полугодие подвели в ревизорском аппарате Алматинского региона
Новости
18.07.2024
ТОО «КТЖ – Грузовые перевозки» приобретет 459 локомотивов
Регионы
18.07.2024
Земляные работы выполнили на участке Мойынты – Балхаш
Регионы
18.07.2024
Медицинский поезд прибыл в Костанайскую область
Новости
18.07.2024
Минтранс: Казахстан увеличил объемы экспортных несырьевых грузов железнодорожным транспортом