Транзит тасымалын тұсаған тексеру

Новости
24.02.2017, 12:18
Өзбекстандық шекара әскерінің Қазақстаннан кірген әр пойызды Сарыағаш – Келес арасында 1 сағат 50 минут ұстап тексеруі, он бір жылдан бері бекет жұмысына, қала берді Шымкент бөлімшесінің жүк тасымалына үлкен кедергі келтіруде. Сондықтан, транзит тасымалын тұсап отырған шекаралық тексеру процедурасы жеңілдетілсе дейді сарыағаштық  теміржолшылар. Өзбекстандық ағайындар екі елдің шекарасы түйісетін Ақкөпірден тексеру қосынын ашып алған. Шекараға жете бере пойыздарды тоқтатып, сарбаздар күндіз де, түнде де вагонның асты мен үстін, машинист кабинасына дейін тексеріп, қыруар уақыт ұстайды. Жалпы, мемлекеттік кеденшілер мен өзге сала өкілдері тексеру өткізетін өзбектердің Келес бекеті осы жерден үш шақырым ғана. Теміржолшылардың айтуынша, он бір жыл бұрын сол Келесте-ақ, барлығы бірлесіп осы міндеттерді уақытылы атқарып жүріпті.  Ал енді мынау «Тыңнан енген төтенше тексеріс» біздің теміржолшылардың бір жұмысын екі етіп, жүйкелеріне тигелі он жылдан асты. Сарыағаш станциясы бастығының орынбасары Алдаберген Әбдіқасымның  айтуынша, темір жол басшылығы  бұл мәселеден хабардар, мәселені шешуге талай рет талпыныс жасалған. Бірақ, өкінішке орай  көрші ел темір жолы басшыларының өз шекарашыларына «сөздері өтпей» отырған көрінеді. Сондықтан, соңғы кезде сырт елдермен шекарасын ашып, алыс-берісін көбейткен көрші елмен бұл мәселе алдағы уақытта үкіметтік деңгейде оң шешімін табады деген үміт бар Ал Сарыағашта Өзбекстаннан келген барлық пойыз бекетке тоқтаған соң, шекарашылар мен кеденшілер айналасы 1 сағатта тексеріп шығады. Онсыз да пойыз кестесін есептеп отыратын теміржолшылардың жүйкесіне күш түсірмейді. –Өзбек шекарашылары жолды ұстап тұрғанда пойыздар айнала алмайды. Сондықтан, 24 сағат ішінде 18-19 пойыздан артық өткізуге мүмкіндік жоқ. Сарыағаш басында түйіспе бекет ретінде салынбағандықтан, станция жолдары көп дегенде 20 пойыздың айналым жасауына арналған. Ал, екі жыл бұрын 7 жолы бар қосымша парк салу жобасы әлі қолға алынбады. Қыс айларында бес мың транзитті вагон, яғни 80-85 пойыз Арыс – Сарыағаш, Түркістан – Сарыағаш телімінде тұрды. Қараша, желтоқсаннан бері күніне 18-20 пойыздан жібергеннің өзінде 85 пойызды өткізу ақпанның ортасына дейін созылады. Қазір он жолдың сегізімен жұмыс атқарамыз. Яғни, өзбектерден келетін пойызға үш жол берсек, өзіміз бес жолмен пойыздарды ағытып, жөнелтеміз. Негізі тастанды пойыздардың ұзақ тұрып қалуы маусымдық астыққа да байланысты. Себебі, бидай күзде піседі әрі көмірге де сұраныс күзде артады. Осы себептен, қыркүйек-желтоқсан айларында өзгесін айтпағанда Орталық Азияға баратын көмір мен бидайдың өзі көбейіп, жолды жауып қалады. Мәселен, өткен жылы орта есеппен 14 пойыз қабылдап, 15 пойыз жібергенмен, астық пен көмір көп өтетін қараша, желтоқсанда екі бағытқа 17-19 шамасында пойыз алмасады. Кейде өзбектерден 15-17 қабылдап, 18-19 пойыз өткіземіз. Олар тез бұзылмайтындықтан, алдымен ұзаққа шыдас бермейтін жүктер кететіні белгілі. Сарыағашқа Түлкібас жақтан көбіне контейнерлі маршруттар келеді. Ал, өзбек еліне ағаш, көмір артқан құрамдар Түркістан бағытынан жетеді,– дейді Алдаберген Қасымбекұлы.  Көршімен тату тұрған жақсы-ақ. Дегенмен, станция басшысының айтуынша, олардың көмір тасыған вагондарды уақытында қайтармайтын да әдеті бар екен.  Біраз пайдаланып, яғни «жұмыс істетіп»  жіберетін сыңайлы. Соның кесірінен  Қазақстан жағында ашық  вагондар жетіспеушілігі орын алған көрінеді.

Динар МЕЙІРМАН,  Шымкент

Новости / Архив
23.07.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №60 от 23 июля 2024 года
Грузовые перевозки
22.07.2024
АО "Кедентранссервис" заключило договор с Hamburger Hafen аnd Logistik AG
Грузовые перевозки
22.07.2024
Более тысячи тонн керамической плитки отправили в Казахстан по МТК «Север-Юг»
Новости
22.07.2024
Глава KAZLOGISTICS посетил порты Актау и Курык
Грузовые перевозки
22.07.2024
Условия нахождения и использования транспортных средств международной перевозки установили на таможенной территории ЕАЭС
Новости
22.07.2024
Казахстан прорабатывает экспорт пшеницы через Бейнеуский терминал в Афганистан и Пакистан
Новости
22.07.2024
Строительство новой железнодорожной магистрали обсуждают Казахстан, Туркменистан и Афганистан
Новости
22.07.2024
Пропускную способность восточного направления транспортного коридора «Север-Юг» через Казахстан увеличат до 10 млн тонн в год
Пассажирские перевозки
22.07.2024
Оформленный в честь 125-летия Каныша Сатпаева поезд отправился со станции Нұрлы жол в Жезказган
Новости
19.07.2024
Самрук-Қазына: Около 330 млрд тенге недополучило КТЖ из-за субсидирования грузоперевозок
Новости
19.07.2024
Казахстан намерен продолжить активное участие в развитии Восточной ветки Север-Юг - Карабаев
Новости
19.07.2024
Общий трудовой стаж династии железнодорожников из Алматы достиг 820 лет
Новости
19.07.2024
Цифровые тенге направили на строительство участка железной дороги «Достык-Мойынты»
Новости
19.07.2024
Новые маневровые тепловозы прибыли в эксплуатационное локомотивное депо Жана-Есиль
Грузовые перевозки
19.07.2024
Более 2 млн тонн зерна планируют экспортировать из Казахстана в Китай
Новости / Архив
19.07.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №59 от 19 июля 2024 года
Регионы
18.07.2024
Итоги работы за первое полугодие подвели в ревизорском аппарате Алматинского региона
Новости
18.07.2024
ТОО «КТЖ – Грузовые перевозки» приобретет 459 локомотивов
Регионы
18.07.2024
Земляные работы выполнили на участке Мойынты – Балхаш
Регионы
18.07.2024
Медицинский поезд прибыл в Костанайскую область