Техникалық саясат тиімділігігі

Новости
08.08.2017, 09:39
Соңғы жылдары ұлттық компания негізгі өндірістік активтерін жаңартып, локомотивтер мен жүк және жолаушылар вагондарының жаңа серияларын енгізді, сонымен қатар жаңа темір жол желілері мен инфрақұрылым нысандары салынды. Міне, осының бәрі Компанияның техникалық саясатының концепциялары арқылы инженерлік-техникалық блоктың басымдық беретін міндеттерін анықтап берді. Компанияның техникалық саясат және реттеу департаментінің директоры Талғат Қанатбаевтың айтуынша, қоғамның техникалық саясаты концепциясының басты мақсаты – техникалық қайта жарақтандырудың негізгі бағыттарын анықтау. –Соның ішінде жылжымалы құрам бойынша саясат техникалық пайдалану ережелері мен Кедендік одақтың техникалық регламентінің міндетті талаптарын орындау негізінде жүзеге асады. Ал тартқыш жылжымалы құрамға келсек, болашақта локомотив паркі асинхронды жетек арқылы, ал жүк вагондары паркі техникалық жылдамдықты қамтамасыз ететін жетілдірілген түрлерімен жаңартылмақ. Вагондардың жүк көтергіштігі арттырылып, біліктілік күші 25 тоннаға жеткізілмек. Инфрақұрылым бойынша саясат мақсаты – бекітілген қозғалыс жылдамдығы арқылы пойыздардың қауіпсіз және үздіксіз жүруін қамтамасыз ету, – дейді ол. Телемеханика мен байланыс автоматикасы кешені бойынша қазіргі орталықтандырылған жүйе көп функционалды кешенге ауыстырылмақ,  радиобайланыс пен мәліметтер жөнелтудің сандық стандарттары негізінде пойыздар қозғалысын басқарудың икемді жүйесі енгізілетін болады. Ал электрмен жабдықтау және байланыс жөнінен тартқыш қосалқы станциялардың қазіргі заманғы тоқтаусыз коммутациялық аппараттармен ауыстырып, автоматика мен байланыс желісін жаңғырту, энергия сыйымдылығы төмен жүйені қолдана отырып жаңарту көзделуде. Вокзал кешені үшін жолаушыларға сапалы қызмет көрсетудің жаңа стандарттары енгізіліп, вокзал инфрақұрылымы қызметтерді тұтынушылардың кешенді қауіпсіздігін қамтамасыз ете отырып дамытылмақ. Өндірістік активтерді басқарудың бірыңғай стратегиясын анықтап, шығындар арасындағы оңтайлы ара салмақты  табу, автивтерге нормативтік талаптарды сақтау – осы бағыттағы саясат мақсаты. Ал инновация мен білімді басқару саясатын жүзеге асыру үшін сандық кітапхана құру, кітап қорын жаңарту, корпоративті талдау, техникалық-экономикалық басылымдарды дамыту, рационализаторлық және өнертапқыштық қызметті ұйымдастыру, ғылыми-зерттеу және тәжірибелік конструкторлық жұмыс жүргізу жұмыстары жасалмақ.  Жалпы алғанда компанияның техникалық саясатын жүзеге асыру мақсатында желілік және аймақтық деңгейдегі техникалық кеңестер жұмыс жасауда. Концепция міндеттерін орындау ел теміржолының дамуына оң әсер етіп, көліктік-логистикалық қызмет көрсетуде бірыңғай технологиялық үдерістер тиімділігін айтарлықтай арттыратын болады.

Райхан РАХМЕТОВА

Новости
23.07.2024
Повышение эффективности казахстанских морских портов обсудили в Актау
Регионы
23.07.2024
Внутренние тренеры КТЖ провели выездное обучение в Уральске
Регионы
23.07.2024
Итоги работы за второй квартал по предупреждению несчастных случаев подвели в Акмолинском отделении ГП
Регионы
23.07.2024
Летние путевые работы продолжают вести в Карагандинском регионе
Новости
23.07.2024
Первый контейнерный поезд пройдет через Казахстан из Ирана в Китай по коридору «Север-Юг»
Новости
23.07.2024
Правила железнодорожных перевозок изменят в Казахстане
Новости / Архив
23.07.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №60 от 23 июля 2024 года
Грузовые перевозки
22.07.2024
АО "Кедентранссервис" заключило договор с Hamburger Hafen аnd Logistik AG
Грузовые перевозки
22.07.2024
Более тысячи тонн керамической плитки отправили в Казахстан по МТК «Север-Юг»
Новости
22.07.2024
Глава KAZLOGISTICS посетил порты Актау и Курык
Грузовые перевозки
22.07.2024
Условия нахождения и использования транспортных средств международной перевозки установили на таможенной территории ЕАЭС
Новости
22.07.2024
Казахстан прорабатывает экспорт пшеницы через Бейнеуский терминал в Афганистан и Пакистан
Новости
22.07.2024
Строительство новой железнодорожной магистрали обсуждают Казахстан, Туркменистан и Афганистан
Новости
22.07.2024
Пропускную способность восточного направления транспортного коридора «Север-Юг» через Казахстан увеличат до 10 млн тонн в год
Пассажирские перевозки
22.07.2024
Оформленный в честь 125-летия Каныша Сатпаева поезд отправился со станции Нұрлы жол в Жезказган
Новости
19.07.2024
Самрук-Қазына: Около 330 млрд тенге недополучило КТЖ из-за субсидирования грузоперевозок
Новости
19.07.2024
Казахстан намерен продолжить активное участие в развитии Восточной ветки Север-Юг - Карабаев
Новости
19.07.2024
Общий трудовой стаж династии железнодорожников из Алматы достиг 820 лет
Новости
19.07.2024
Цифровые тенге направили на строительство участка железной дороги «Достык-Мойынты»
Новости
19.07.2024
Новые маневровые тепловозы прибыли в эксплуатационное локомотивное депо Жана-Есиль