Техникалық саясат тиімділігігі

Жаңалықтар
08.08.2017, 09:39
Соңғы жылдары ұлттық компания негізгі өндірістік активтерін жаңартып, локомотивтер мен жүк және жолаушылар вагондарының жаңа серияларын енгізді, сонымен қатар жаңа темір жол желілері мен инфрақұрылым нысандары салынды. Міне, осының бәрі Компанияның техникалық саясатының концепциялары арқылы инженерлік-техникалық блоктың басымдық беретін міндеттерін анықтап берді. Компанияның техникалық саясат және реттеу департаментінің директоры Талғат Қанатбаевтың айтуынша, қоғамның техникалық саясаты концепциясының басты мақсаты – техникалық қайта жарақтандырудың негізгі бағыттарын анықтау. –Соның ішінде жылжымалы құрам бойынша саясат техникалық пайдалану ережелері мен Кедендік одақтың техникалық регламентінің міндетті талаптарын орындау негізінде жүзеге асады. Ал тартқыш жылжымалы құрамға келсек, болашақта локомотив паркі асинхронды жетек арқылы, ал жүк вагондары паркі техникалық жылдамдықты қамтамасыз ететін жетілдірілген түрлерімен жаңартылмақ. Вагондардың жүк көтергіштігі арттырылып, біліктілік күші 25 тоннаға жеткізілмек. Инфрақұрылым бойынша саясат мақсаты – бекітілген қозғалыс жылдамдығы арқылы пойыздардың қауіпсіз және үздіксіз жүруін қамтамасыз ету, – дейді ол. Телемеханика мен байланыс автоматикасы кешені бойынша қазіргі орталықтандырылған жүйе көп функционалды кешенге ауыстырылмақ,  радиобайланыс пен мәліметтер жөнелтудің сандық стандарттары негізінде пойыздар қозғалысын басқарудың икемді жүйесі енгізілетін болады. Ал электрмен жабдықтау және байланыс жөнінен тартқыш қосалқы станциялардың қазіргі заманғы тоқтаусыз коммутациялық аппараттармен ауыстырып, автоматика мен байланыс желісін жаңғырту, энергия сыйымдылығы төмен жүйені қолдана отырып жаңарту көзделуде. Вокзал кешені үшін жолаушыларға сапалы қызмет көрсетудің жаңа стандарттары енгізіліп, вокзал инфрақұрылымы қызметтерді тұтынушылардың кешенді қауіпсіздігін қамтамасыз ете отырып дамытылмақ. Өндірістік активтерді басқарудың бірыңғай стратегиясын анықтап, шығындар арасындағы оңтайлы ара салмақты  табу, автивтерге нормативтік талаптарды сақтау – осы бағыттағы саясат мақсаты. Ал инновация мен білімді басқару саясатын жүзеге асыру үшін сандық кітапхана құру, кітап қорын жаңарту, корпоративті талдау, техникалық-экономикалық басылымдарды дамыту, рационализаторлық және өнертапқыштық қызметті ұйымдастыру, ғылыми-зерттеу және тәжірибелік конструкторлық жұмыс жүргізу жұмыстары жасалмақ.  Жалпы алғанда компанияның техникалық саясатын жүзеге асыру мақсатында желілік және аймақтық деңгейдегі техникалық кеңестер жұмыс жасауда. Концепция міндеттерін орындау ел теміржолының дамуына оң әсер етіп, көліктік-логистикалық қызмет көрсетуде бірыңғай технологиялық үдерістер тиімділігін айтарлықтай арттыратын болады.

Райхан РАХМЕТОВА

Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл