Негізсіз ақаулар қайдан шығады?

Новости
05.09.2017, 17:58
Жол бойының қауіпсіздігін толыққанды анықтау мақсатында мобильді зертханалық вагондар жыл сайын аймақтардағы рельc бойын тексеріп, жолдың ақауын «көбейтіп» кетеді.  Себебі, жол шаруашылығы мамандарының пікіріне жүгінсек, кейінгі шыққан жетілдірілген заманауи техниканың  «сезімталдығы» өте жоғары. Ал қазіргі қолданыстағы РДМ-22 ақаутапқыш арбашықтары 5 мм-ге дейінгі сынықтарды «ақау» етіп көрсетпейді. Әрі зертхана вагоны анықтайтын әлгіндей титтей негізсіз ақаулардан жолға қауіп төнбесе керек. Сондықтан, зертхана вагонының мамандары мен жолшылар арасында осыған байланысты талай түсініспеушілік жағдайлар туындаған көрінеді.    – Рельс зауыттан шығарда жолға бекітілу үшін арнайы тесілген қалыбымен келеді. Бір жылдары арнайы тесілген белгісі жоқ 25 метрлік рельстер келіп, Монтайтас пен Шанақ станциялары арасында салынды. Жолға орналастыру тәртібіне сай дистанциялықтар рельсті өз күштерімен ойып шықты. Оның стандартты мөлшері 36 мм болу керек. Бүтін келген рельстер әр айналым жолына берілген соң, тесетін техниканың  алмастары ескіргендіктен, басқадай да себеп бап шығар, бірі үлкен, бір кішкентай мөлшерде ойылған соң, арасы ашық қалып кетеді. Зертхана вагоны кейде соны да ақау етіп көрсетеді.  Немесе қазір екі рельсті жалғарда ортасын дәнекерлейді. Бұрын дәнекерлеу әлі қолға алынбай тұрғанда екі рельсті бір-біріне жалғау үшін арасынан темір өткізіп тартатын. Кейін сол темір өткізу үшін тесілген ойықтар да  ақау болып  көріне бастады. Кейде басқа  себептермен де рельстерді тарту, қатайту үшін тесетін жағдайлар болады, осындай  белгілі себептермен тесілген нүктелердің бәрін ақау ретінде тіркеле берсе жолда  сау жол қалмайтыны рас, – дейді Арыс жол дистанциясының ақаутапқыш цехының бастығы Қалдарбек Сапыұлы. Тәжірибелі маманның айтуынша, жоғарыда айтқандай «не стандартный» тесіктердің бәрін зертхана «ақау» деп көрсете бергесін, күтімі жақсы, қауіпсіздігі жоғары деген жол телімдерінің өзі жарамсыз болып шыға келеді де, ақауды арттырған деп жолшыға сөгіс береді. Бұл жерде жыл он екі ай жол күтімін жасауға дағдылаған жолшының кінәсі не, бар «кінә» заманауи техника қызметінің әсіре белсенділігінде деп санайды жол дистанциясының өкілі.

Динар МЕЙІРМАН, Шымкент

Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году
Регионы
25.11.2024
Тянь-шаньские ели посадили сотрудники Алматинского отделения ГП
Новости
25.11.2024
Обучение по повышению компетенций провели для работников узла Кокшетау
Регионы
25.11.2024
С выходом бродячего скота на железнодорожные пути продолжают бороться в Костанайском регионе
Спорт
25.11.2024
Команда КТЖ заняла первое место на ІХ спартакиаде «Самрук-Қазына»
Регионы
25.11.2024
Итоги работы за 10 месяцев подвели в Алматинском отделении ГП
Новости
25.11.2024
Первый контейнерный поезд отправили по обратному маршруту ТМТМ - из Баку в Сиань
Новости
25.11.2024
Новое служебное помещение для сигналистов предгорочного парка построили на станции Астана
Новости
22.11.2024
КТЖ выявило хищение дизельного топлива на 16 млн тенге в депо Бесколь
Пассажирские перевозки
22.11.2024
Нацперевозчик объявил о скидках на железнодорожные билеты
Новости
22.11.2024
Железнодорожную инфраструктуру продолжают обновлять в Акмолинском регионе
Регионы
22.11.2024
Обучение первозимников ведут на предприятиях Семейского отделения ГП
Регионы
22.11.2024
Семинар-совещание по технике безопасности провели на станции Балхаш
Новости
22.11.2024
Около сотни руководителей линейного уровня путевого хозяйства прошли обучение в Астане