Астық тасымалы қарқын алды

Новости
10.10.2017, 14:42
Күз егін жинау науқаны. Ал осы жиналған егінді дер кезінде діттеген жерлеріне жеткізу үшін астықтасымалдаушы вагондарға сұраныс артады. Осы сұранысты қанағанаттандыру мақсатында «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ бастамасымен астық тасымалын ұйымдастыруға қатысты штаб құрылып, ол жұмысын бастап кетті.   Аталған штабтың вагондарды уақытылы қамтамасыз етіп, сапалы жүк тиелімін жүргізу үшін, сондай-ақ, тасымалдау үдерісіне қатысушы бақылау органдары тарапынан берілетін құжаттардың шапшаңдатылуы үшін құрылып отырғанын айтады мамандар. Астық тасымалын ұйымдастыруға қатысты проблемалық мәселелер де бар көрінеді. Ол мәселелер астық нарығының қатысушыларымен Солтүстік-Қазақстан, Ақмола, Қостанай  облыстарының әкімшіліктерінде «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ-ның ұйымдастырумен кеңейтілген кеңес форматында өткен жиында кеңінен талқыланды. –  Мұндай жиындарды өткізу маңызды. Өйткені, осындай жиындар барысында тараптарды толғандырған өзекті мәселелер ортаға салынып, оларды шешу жолдары қарастырылады. Астық тасымалын қамтамасыз ету үшін тасымалдау процесінің барлық қатысушыларына күш біріктіріп, туындаған мәселелерді шұғыл және бірлесе шешу қажет, – дейді «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ Жүк тиеу-түсіру және жылжымалы құрам департаментінің директоры Дәулетбек Нигметов. Атап өтерлігі, Қазақстанда астық тасымалдайтын паркте 10 мыңға жуық астықтасымалдаушы вагон бар, соның 6252-сі астық жүгін тасымалдау бойынша қазақстандық ірі оператор «Астық транс» АҚ басқарылымында екен. Дәулетбек Нығметовтың айтуынша, қолда бар астықтасымалдаушы вагондармен вагон айналымын сақтаған жағдайда айына 1 млн тоннаға дейін астық тасымалдау мүмкіндігі бар. Алайда,  көп жағдайда қолданатын вагондар паркінің күтіміне қатысты барлық еңбек  вагондардың станциялық және кірме жолдарда жүк тиеу немесе түсіру үшін көп уақыт тұрып қалғанда зая кетеді екен.  «Вагондардың ұлғайтылған айналымы және жоспарлы ай барысында жүк тиелімінің дұрыс жүргізілмеуі жүк тиеу ресурстарын жоғалтуға және жасанды вагондар жетіспеушілігіне әкеледі» дейді департамент директоры. Қыркүйек айындағы астықтасымалдаушы вагондар жұмысының талдауы, 1 аталған вагон түрінің жүк тиеу үшін тұрып қалған орташа кідірісі шамамен 3,2 тәулікті құрап отырғанын көрсеткен. Астық тасымалдаушы құрамдардың  жұмыс уақытының 70% жуығы  бос тұруға кетеді екен. Қазақстан Республикасында биыл жиналатын жалпы астық  көлемі 19,5 млн тоннаны құрайды деп болжануда екен. Соның сырт елдерге бағытталған, яғни экспорттық әлеуеті – 8 млн тонна деп күтілуде. Мамандар сараптамасына сүйенсек, 2016 жылдың көрсеткішімен салыстырғанда биыл Ауғанстанға, Өзбекстанға, Тәжікстанға, Әзербайжанға негізделген жүк тиелімінің көлемі өскені байқалып отыр. Бауырлас елдер қазақ елі астығының сапасын жоғары бағалап отыр. Ал Иранға шығарылатын астық экспортының көлемі өткен жыл деңгейінде қалып отырғанын айтады жүк тасымалын ұйымдастырушы мамандар. Және бұл елге жөнелтілетін астықтың 90% көлемі Ақтау порты арқылы жүзеге асырылып отыр екен.    Қазақстандық астықтың негізгі тұтынушылары болып әдеттегідей Орталық Азия елдері, Иран, ұн бойынша Ауғанстан  елі қалып отыр. Қытай тарапынан да қазақстандық астыққа сұраныс өскен. Сол себепті аспан асты еліне астық тасымалы жақсы жүріп жатыр. Белгілі болғандай, қазір астықты контейнермен тасымалдау жағы қарқын алып отырған көрінеді.   Сөзіміз сүйекті болу үшін, үстіміздегі жылдың есепті мерзіміндегі астық тиелімі көрсеткішіне сүйенсек, 5200 тонна астық контейнерлерге тиеліпті. Соның ішінде 792 тонна астық Жалтыр станциясынан Вьетнамға қарай бағытталған. ОЛ Ляньюньган порты арқылы жүзеге аспақ.  

Ислам ТАЛҒАТ

Пассажирские перевозки
24.07.2024
В КТЖ выявили факт провоза безбилетного пассажира в Шымкенте
Регионы
24.07.2024
Итоги работы за первое полугодие подвели в Алматинском эксплуатационном локомотивном депо
Регионы
24.07.2024
Более 7 тысяч жителей ЗКО обратились к специалистам поезда «Саламатты Қазақстан»
Новости
24.07.2024
Более 600 железнодорожных подъездных путей переданы в доверительное управление АО «Центр транспортного сервиса»
Спорт
24.07.2024
Турнир по настольному теннису приурочили к 100-летию станции Павлодар
Регионы
24.07.2024
Фестиваль КВН прошел на станции Караганда-Сортировочная
Новости
23.07.2024
Повышение эффективности казахстанских морских портов обсудили в Актау
Регионы
23.07.2024
Внутренние тренеры КТЖ провели выездное обучение в Уральске
Регионы
23.07.2024
Итоги работы за второй квартал по предупреждению несчастных случаев подвели в Акмолинском отделении ГП
Регионы
23.07.2024
Летние путевые работы продолжают вести в Карагандинском регионе
Новости
23.07.2024
Первый контейнерный поезд пройдет через Казахстан из Ирана в Китай по коридору «Север-Юг»
Новости
23.07.2024
Правила железнодорожных перевозок изменят в Казахстане
Новости / Архив
23.07.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №60 от 23 июля 2024 года
Грузовые перевозки
22.07.2024
АО "Кедентранссервис" заключило договор с Hamburger Hafen аnd Logistik AG
Грузовые перевозки
22.07.2024
Более тысячи тонн керамической плитки отправили в Казахстан по МТК «Север-Юг»
Новости
22.07.2024
Глава KAZLOGISTICS посетил порты Актау и Курык
Грузовые перевозки
22.07.2024
Условия нахождения и использования транспортных средств международной перевозки установили на таможенной территории ЕАЭС
Новости
22.07.2024
Казахстан прорабатывает экспорт пшеницы через Бейнеуский терминал в Афганистан и Пакистан
Новости
22.07.2024
Строительство новой железнодорожной магистрали обсуждают Казахстан, Туркменистан и Афганистан
Новости
22.07.2024
Пропускную способность восточного направления транспортного коридора «Север-Юг» через Казахстан увеличат до 10 млн тонн в год