Қыс қамын жаз ойлағандар

Новости
14.11.2017, 14:49
Түбек теміржолшылары жылдағы әдетпен биыл да қысқа ерте қамданды. Жазға жетпей 280 тоннаға дейін көмір сиятын  жабық қойма салып, бүгінде оны қысқа қажет қатты отынмен толтырып қойған.  Көмір қоймасы "Вагонсервис" АҚ Маңғыстау телімінің балансында. Жылыту науқаны басталғалы оған алғашқы лекте 4, жуырда тағы 3 вагон, барлығы 490 тонна қатты отын түсірілді. Содан тәулігіне орта есеппен 10 тоннасы вагондардың жылуына жұмсалады екен. Жылу 1 қазаннан бері берілуде. Қоймада бұрын да шатыр болды. Бірақ жан-жағы ашық, жартылай тас қалаулы. Жел болса көмірдің ұнтақтары ұшып, санитарлық талаптарға сай келмейтін. Өрт қауіпсіздігі жағынан да қауіпті еді. Жауын-шашыннан ылғалданып, ыстық және салқын ауалардың коэффициентінен өздігінен жану мүмкіндігін тудыратын, – деген Маңғыстау вагондарға қызмет көрсету пункті басшысының міндетін уақытша атқарушы Нұркен Қайыров,  көмір Майкүбі  және Қаражыра кендерінен жеткізіліп жатқанын айтады. Майкүбі мен  Қаражыраның қоңыр мен тас көмір аралығындағы өнімі үлкен сұранысқа ие екен .  – Маңғыстауда ауа райы әлі қатты суыта қоймаса да пойыздарда  салқын. Көмір шығыны соған және вагондар санының артуына байланысты бір күні 12, келесі күні 8 тоннадан кетуде. Бір вагон көмір  бір аптаға жетеді. Жалпы көмірден тапшылық жоқ. Бір-екі күн алдында 210 тонна түсірдік. Мұнымен шамамен 21 күн сұранысты өтеуге болады. Вагонға өз сыйымдылығы  сол  2 қорапшадан артық салынбайды. Купеде ол 480, плацкартта 410 кг құрайды. Ал қазірге 1 қорапшадан берудеміз. Тағы да қажеттігі туындап, жетпей жатса жол бойында толтыра алады. Маңғыстаудың өзінде Бейнеуде және Маңғыстау станциясында  сондай орындар қарастырылған. Бейнеуде 170 тоннадай қорымыз бар. Бейнеуден алынған көмірмен Алматыға бағытталған пойыз Қазалыға дейін жете алады, – дейді Нұркен Нұржанұлы.  Дегенмен, оның айтуынша, вагонның жылуды көмірден бөлек электр қуатынан алуына байланысты  қара отынды үнемдеуге де болады екен. Қазір Маңғыстауда қолданыстағы 2011-2013 жылы шыққан 49 жаңа вагонның  сондай мүмкіндігі бар. Олар Ресейде және Украинада жасалған  вагондар. Яғни,  ол вагондарда тоқпен де көмірмен де жылыту жүйесі бар. Тек ол жүргенде ғана генератормен электр энергиясын алып,  қыздыруға қауқарлы. Бұл тек қосымша күш ретінде ғана пайдаланылып жүр. Тоқтап тұрғанда отын жағуға тура келеді. Н.Қайыровтың айтуынша  бүгінде жолаушылар вагондарының 97 пайызға жуығы қыс маусымына толық дайын. Вагондардың техникалық құрылымы, жылуы, суы, жарығы, тазалығы түгел тексерістен өтіп, тиісті жұмыстары жасалған. Олар: жолаушылар тасымалына жүріп тұрған – 76, жүк тасымалы бөлімшесінің  – 1, магистральдық желі бөлімшесінің  – 1, қалааралық – 2,  "Сарыарқа" ЖШС-нің – 9 вагоны.  Сонымен қатар, вагондарды ТО-2 жөндеуден өткізу цехында қызу жұмыс  Ал, күнделікті ТО-1 тексеріс цехында  әр айда 1000-1150-ге жуық вагон, ТО-3 жөндеу түрі бойынша айына  20-ға тарта вагонға техникалық қызмет көрсетіледі екен.

Шахида Жұман,

Маңғыстау

Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году
Регионы
25.11.2024
Тянь-шаньские ели посадили сотрудники Алматинского отделения ГП
Новости
25.11.2024
Обучение по повышению компетенций провели для работников узла Кокшетау
Регионы
25.11.2024
С выходом бродячего скота на железнодорожные пути продолжают бороться в Костанайском регионе
Спорт
25.11.2024
Команда КТЖ заняла первое место на ІХ спартакиаде «Самрук-Қазына»
Регионы
25.11.2024
Итоги работы за 10 месяцев подвели в Алматинском отделении ГП