Қауіпсіздік қағидасы
Новости
29.12.2017, 17:15

Темірхан Бекебаев – 32 жылдан бері Састөбе бекетінде вагон қараушы-жөндеуші болып еңбек етеді. Дөңгелектің «денсаулығын» балғадан шығатын дыбыстан анықтайтын маман бұл істе нағыз шебер деп танылған.
Тәуліктегі 24 сағаттың жартысында күндіз, 12 сағатында түнде жұмыс істейтіндіктен, бұл кестеге бой үйреткелі қашан. Састөбедегі Цемент зауытына кірген-шыққан вагондардың дөңгелегін көзбен шолып тұратын кәнігі маман қарап тұрып-ақ ақауды алыстан байқайтынын әріптестері жыр қылып айтады.
– Ұжымда 5 вагон қараушы жұмыс атқарамыз. Жүк пойыздарында елуден төмені жоқ, кемі 55-57 вагон болады. 45 минута электровоздың басына барып, қысымын тексереміз. Қыста қалың киіммен кейде құрамның бір басынан екіншісіне жеткенше алқынатынымыз бар. Алайда, шүкір, үлгереміз. Қауіпсіздік қағидасы – біле білгенге көзге көрінбейтін ұсақ жұмыстардан, сақтауы тиіс ережелерден тұрады. Қазір пойыздар саны сиреп қалды. 1992 жылдары мүлдем аз еді, бүгінде көбейгені. Ал, біздің жас күнімізде күніне 40 жұп, 40 тақ, яғни 80-90 пойыз өтетін,- дейді Темірхан Ақтасұлы.
Қазір Састөбедегі тақ және жұп жолдарда КТСМ аппараты орналасқан. Бірі 3342 шақырымның - 5, екіншісі 3359 шақырымның - 9 пикетінде. Вагон дөңгелегінің дискісі, буксасы қызып, бүйір рамасында ақау болса компьютерден көрініп тұрады. Бұл әмбебап құрылғы келгелі жұмыс жеңілдеген. Түлкібастан Састөбеге қарай ойға түсетіндіктен, құрамның салмағы ауыр тартып, осы себептен дөңгелектің дискісі жиі қызады екен. Ал, оны қырағы мамандар дер кезінде анықтап, қауіптің алдын алуға үйренген.
Жаңа жыл түні тәжірибелі вагон қараушы Темірхан Бекебаев ауысымға түседі екен. Бірінші жыл емес, бірнеше рет Жаңа жылды жұмыста қарсы алғаны бар. Тек бірінші қаңтар күні жұмысты тапсырып көңілін демдеген соң ғана отбасына барып, бәйбішесі құйған қызыл сайды ішіп тағы бір жылды қарсы алғанымды сезінімін, дейді ол.
Динара БАЛҚЫБЕКОВА, Шымкент
Новости
27.06.2025
Планы развития ТМТМ обсудили в Варшаве
Новости
27.06.2025
Объем перевозок по ТМТМ вырос на 62%
Регионы
27.06.2025
О работе по охране труда рассказали в Оскеменском эксплуатационном локомотивном депо
Новости
27.06.2025
Принятие нового Налогового кодекса позволит направить средства на развитие железнодорожных путей
Грузовые перевозки
27.06.2025
«Кедентранссервис» и «Фининвест» обсудили строительство транспортно-логистического комплекса в Астане
Грузовые перевозки
27.06.2025
Объем железнодорожных перевозок через Хоргос вырос на 26,7%
Новости / Архив
27.06.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №49 от 27 июня 2025 года
Новости
26.06.2025
Представители стран ОДКБ обсудили вопросы обеспечения технической защиты железных дорог
Регионы
26.06.2025
Железнодорожники и полицейские усилили профилактическую работу на станциях Павлодар и Екибастуз
КТЖ в лицах
26.06.2025
«Быть дежурным — значит держать дорогу под контролем»: Гульжан Рымбекова поделилась опытом
Спорт
26.06.2025
Железнодорожники Болатбек Кажаев и Асылхан Какимов стали призерами международного турнира по дзюдо
Пассажирские перевозки
26.06.2025
Видеокамеры появятся во всех пассажирских поездах КТЖ до конца 2025 года
Новости
25.06.2025
Жанибек Тайжанов посетил Атырауский вагоностроительный завод Texol
Новости
25.06.2025
Нурлан Жакупов обсудил дальнейшее сотрудничество с Alstom
Регионы
25.06.2025
О работе машинистов-инструкторов рассказали в Алматинском эксплуатационном локомотивном депо
Регионы
25.06.2025
Алматинская дистанция пути ведет профилактику наездов на людей и скот
Регионы
25.06.2025
Алматинское отделение железной дороги увеличило объёмы перевозок на 16%
Новости
24.06.2025
Глава государства подчеркнул значение ж/д проектов для транзитного потенциала Казахстана на Совете иностранных инвесторов
Новости
24.06.2025
Президент Казахстана обсудил с руководством Wabtec развитие сотрудничества в железнодорожной отрасли
Регионы
24.06.2025
Более 30 илецких железнодорожников приняли участие в показательном комиссионном осмотре на станции Цвилинга