Орнында бар оңалар...
Новости
23.01.2018, 13:09
Маңғыстау вагон пайдалану депосының операторы Қызғалдақ Панабекованың тағдыры ешкімді бей-жай қалдырмайды. Осыдан он екі жыл бұрын шиеттей баламен жесір қалған уыздай жас келіншектің жолдасы Жәнібек осы депода вагон қараушы болған...
– Бүгінде баларым өсті, құдайға шүкір деймін, алды тұрмыста, кішісі 13 жаста. Әкелерінің жоқ екенін білдірмей, ештеңеден тарықтырмау үшін осы жылдар ішінде демалмадым десем болады. Кейде ауысымға шығар адам болмай бірнеше күн демалмай жұмыс істеген кездерім болды. Жаңа жылда, мереке күндері жұмыста жүреміз, жұмыстың аты жұмыс. Балаларымды әжелеріне тастап, күндіз де, түнде де жанбағудың қамымен жұмыстан қалған емеспін,– деген Қызғалдақтың тек жолдасы ғана емес, өзі де теміржолшының қызы, теміржолшының немересі. Кезінде атасы Ахмет Панабеков вагон қараушы болса, әкесі Зулкаир Панабеков тепловоз жүргізген екен. Ал бүгінде вагон депосының үлкен-кішісі оны тек өз міндетіне ұқыпты, кәсібіне адал жұмыскер деп қана емес, кешегі көз көргендер жолдасымыз Жәнібектің жесірі, балаларының анасы, ошағының отын сөндірмей отырған шырақшысы деп те сыйлайды, құрметтейді екен. «Аттың орнын тай басар» демекші, Жәнібектің ұлдары да азамат болып әкелерінің орнын басар дәрежеге жетіп отырғаны осы нәзік те болса қайсар рухты келіншектің арқасы, өмір сүруге деген құлшынысы екенін бәрі жақсы түсінеді. «Орнында бар оңалар» деген осы шығар...
–Жолдасым Жәнібек Маулимханов 2005 жылы осында екі вагонның арасында қалып қаза тапты. Вагонның ортасын қарап жатқанда вагондарды жіберіп қалып, 12 вагон келіп соғады. Кішкентайым сонда 11 айлық. Мамандығым мұғалім. Декреттік демалыста отырған едім. Ол оқиға қыркүйекте болса, мен қазан айынан бастап осында оператор болып жұмысқа тұрдым. Өзімді Жәнібектің ісін жалғастырып осы ұжымда болуым керек деп шештім. Бүгінде сондай әрекеттің қайталанбауы үшін пойыз хабарлануымен жолға қоршау қоямын. Кейде кейбір вагондар қалып қойып, кейіннен қосылып немесе артық болып алып тасталып жатады. Қоршау қойсам кезекшілер мұндай жұмыстарды жасай алмайды. Вагон қараушылардың өміріне де қауіп төнбейді,– дейді Қызғалдақ Панабекова.
Сондай-ақ ол қай пойызға қанша уақытта қарау керек екені бойынша уақыттарын белгілеп кесте сызады. Қаралып болған вагондардың дайындығын беріп, пойыздың кететінін ескертіп, вагон қараушыларды сақтыққа шақырады. Табылған ақаулықтарды тиісті адамдарға жеткізіп, ағытылуы тиіс вагондарды компьютерге енгізеді. №1,2 жолдардан басқа 18-жолға дейін қоршау қойып, дайындығын беріп отырады. Бастысы жұмысы өзіне ұнайды. «Міндетім қоршау, кесте, хабарлау. Сол үшеуін дұрыстап атқарсам қауіп те жоқ, көңілім де тоқ», – дейді Қызғалдақ.
Шахизат Сарина,
Маңғыстау
Новости
27.11.2024
Более 250 студентов и школьников побывали на экскурсии в Центре оценки и развития персонала железнодорожного транспорта
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году
Регионы
25.11.2024
Тянь-шаньские ели посадили сотрудники Алматинского отделения ГП
Новости
25.11.2024
Обучение по повышению компетенций провели для работников узла Кокшетау
Регионы
25.11.2024
С выходом бродячего скота на железнодорожные пути продолжают бороться в Костанайском регионе
Спорт
25.11.2024
Команда КТЖ заняла первое место на ІХ спартакиаде «Самрук-Қазына»