Байланыс белгілері талапқа сай
Новости
20.02.2018, 12:14
Шымкент белгі беру және байланыс дистанциясындағы техникалық құжаттама бөлімі байланыс белгілерінің сызбалық нұсқасын ұдайы жаңартып тұрады. Оған негізгі магистральдан бөлек, әр айналым жолы мен бекеттердегі сызбалық нұсқалар да кіреді.
Сызбаны жаңарту техникалық шешімге және келген телеграммаға сай реттелмек. Кейінгі кезде перегондағы бағдаршамдардың дені жарықдиодты заманауи түріне ауысты.Техникалық құжаттама бөлімінің бастығы Бекжан Билібаевтың айтуынша,бұл механиктердің жұмысын біршама жеңілдеткен. Ескі жүйеде бағдаршамдар алыстан анық көрінбесе керек. Қанша рет тоқ жүйесін реттеп, уақытылы баптаса да машинистер тарапынан осыған наразылық туатын. Қазіргісінің жарығы тұман басып, қар жауса, 1000 метрдей тегіс жолда анық көрінетіндіктен, ешқандай шағым жоқ. Рельс тізбектерінің қорғаныс құралдары да заманауи түріне көшкен.
– Жолдағыдан бөлек, электровоздың ішінде қосымша бағдаршам болады.Оны біздің релелер қуаттандырады. Бүгінде байланыс саласындағы қажетті техникалық құрылғылар тұтастай болмаса да, ішінара соңғы түріне алмастырылуда. Біз жұмыстың жеңілдегенінен бұрын қауіпсіздіктің сақталатынына қуанамыз. Өйткені, жұмыс ауыр немесе жеңіл болсын, ескінің аты ескі. Апат орын алмаса деп алаңдап отырасың. Бағдаршамдағы үш түсті реттеп тұратын, әрқайсысының өз кодтары қойылған КПТШ сызбасы да жаңаланды. Шымкент – Түлкібас аралығындағы басты жолдардың бәріне бұрынғыСП-6 электр жетегінің орнына қойылған Альстом қызмет көрсетеді. Альстомға ауыстыру үшін Р65 типті рельстер, темір-бетонды шпалдар болуы керек. Біздің телім түгелге дерлік темір бетонға көшкен. Ленгер бағытына кететін Қазығұрт станциясында 50 пайыз Альстомға көшіп, жолдар темір бетонға айналды. Италиялықтар шығарған бұл электр жетегін бір құрған соң, оның үздіксіз жұмыс істеуі 20 жылға жетеді делінген. Ал пайдасына келсек, механиктер тек жауын-шашынды күндері, қар жауғанда тазалап, тексереді. Моторын ауыстырмайды. Бұрынғы СП-6 жетегінің моторын әр 3-5 жылда ауыстыратын. Жинап алып, моторды реттеген соң қайтадан апарып орналастыратын. Альстомның моторы жетектің ішіне кіріктірілгендіктен алынбайды. Дегенмен, Альстом мүлдем бұзылмас үшін жолдағы талаптардың бәрі соған сай болғаны дұрыс. Мәселен, шпалдар темір-бетонды, бұрмалары да заманауи дегендей. Әр айналым жолының арнайы кітапшасы бар. Біздің бөлімдегі қыздар келген телеграммалық өзгерістерді бұрынғы сызбаға енгізеді. Алдымен монтажын жасайды. Жігіттер күрделі жұмыстарды үнемі телім бойында жүріп ретке келтіреді, - дейді техникалық құжаттама бөлімінің бастығы.
Өткен жылы Манкент – Түлкібас, Көктерек –Түлкібас, Меңлібай – Көктерек перегонында түрлі-түсті бағдаршамдардың сызбалары қайта жасалыпты. Бұл жұмыс жыл соңына дейін өзге перегондарда қайталанған. Арнайы тапсырма келіп, материалдық жағынан қамтамасыз етпесе де, сызбаларды дистанциялықтар өз күштерімен жаңалап тұрады екен. Аппараттың бәрі автоматты түрде осы сызбалардың арқасында ашылып-жабылып, жұмыс істеп тұр. Қауіпсіздік үшін алаңдайтын байланысшылар мүмкіндігінше ескіні жаңалап, жаңаны күтіп ұстауға бейім.
Динара БАЛҚЫБЕКОВА, Шымкент
Регионы
27.11.2024
Меры предотвращения наездов на людей и скот обсудили в Алматинском отделении магистральной сети
Регионы
27.11.2024
Обеспечение безопасности движения проверят в Оскеменском эксплуатационном вагонном депо
Новости
27.11.2024
Более 250 студентов и школьников побывали на экскурсии в Центре оценки и развития персонала железнодорожного транспорта
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году
Регионы
25.11.2024
Тянь-шаньские ели посадили сотрудники Алматинского отделения ГП
Новости
25.11.2024
Обучение по повышению компетенций провели для работников узла Кокшетау