Байланыс белгілері талапқа сай

Жаңалықтар
20.02.2018, 12:14
Шымкент белгі беру және байланыс дистанциясындағы техникалық құжаттама бөлімі байланыс белгілерінің сызбалық нұсқасын ұдайы жаңартып тұрады. Оған негізгі магистральдан бөлек, әр айналым жолы мен бекеттердегі сызбалық нұсқалар да кіреді. Сызбаны жаңарту техникалық шешімге және келген телеграммаға сай реттелмек. Кейінгі кезде перегондағы бағдаршамдардың дені жарықдиодты заманауи түріне ауысты.Техникалық құжаттама бөлімінің бастығы Бекжан Билібаевтың айтуынша,бұл механиктердің жұмысын біршама жеңілдеткен. Ескі жүйеде бағдаршамдар алыстан анық көрінбесе керек. Қанша рет тоқ жүйесін реттеп, уақытылы баптаса да машинистер тарапынан осыған наразылық туатын. Қазіргісінің жарығы тұман басып, қар жауса, 1000 метрдей тегіс жолда анық көрінетіндіктен, ешқандай шағым жоқ.  Рельс тізбектерінің қорғаныс құралдары да заманауи түріне көшкен.  – Жолдағыдан бөлек, электровоздың ішінде қосымша бағдаршам болады.Оны біздің релелер қуаттандырады. Бүгінде байланыс саласындағы қажетті техникалық құрылғылар тұтастай болмаса да, ішінара соңғы түріне алмастырылуда. Біз жұмыстың жеңілдегенінен бұрын қауіпсіздіктің сақталатынына қуанамыз. Өйткені, жұмыс ауыр немесе жеңіл болсын, ескінің аты ескі. Апат орын алмаса деп алаңдап отырасың. Бағдаршамдағы үш түсті реттеп тұратын,  әрқайсысының өз кодтары қойылған КПТШ сызбасы да жаңаланды. Шымкент – Түлкібас аралығындағы басты жолдардың бәріне бұрынғыСП-6 электр жетегінің орнына қойылған Альстом қызмет көрсетеді. Альстомға ауыстыру үшін Р65 типті  рельстер, темір-бетонды шпалдар болуы керек. Біздің телім түгелге дерлік темір бетонға көшкен. Ленгер бағытына кететін Қазығұрт станциясында 50 пайыз Альстомға көшіп, жолдар темір бетонға айналды. Италиялықтар шығарған бұл электр жетегін бір құрған соң, оның үздіксіз жұмыс істеуі 20 жылға жетеді делінген. Ал пайдасына келсек, механиктер тек жауын-шашынды күндері, қар жауғанда тазалап, тексереді. Моторын ауыстырмайды. Бұрынғы СП-6 жетегінің моторын әр 3-5 жылда ауыстыратын. Жинап алып, моторды реттеген соң қайтадан апарып орналастыратын. Альстомның моторы жетектің ішіне кіріктірілгендіктен алынбайды. Дегенмен, Альстом мүлдем бұзылмас үшін жолдағы талаптардың бәрі соған сай болғаны дұрыс. Мәселен, шпалдар темір-бетонды, бұрмалары да заманауи дегендей. Әр айналым жолының арнайы  кітапшасы бар. Біздің бөлімдегі қыздар келген телеграммалық өзгерістерді бұрынғы сызбаға енгізеді. Алдымен монтажын жасайды. Жігіттер күрделі жұмыстарды үнемі телім бойында жүріп ретке келтіреді, - дейді техникалық құжаттама бөлімінің бастығы.  Өткен жылы Манкент – Түлкібас, Көктерек –Түлкібас, Меңлібай – Көктерек перегонында түрлі-түсті бағдаршамдардың сызбалары қайта жасалыпты. Бұл жұмыс жыл соңына дейін өзге перегондарда қайталанған. Арнайы тапсырма келіп, материалдық жағынан қамтамасыз етпесе де, сызбаларды  дистанциялықтар өз күштерімен жаңалап тұрады екен. Аппараттың бәрі автоматты түрде осы сызбалардың арқасында ашылып-жабылып, жұмыс істеп тұр. Қауіпсіздік үшін алаңдайтын  байланысшылар мүмкіндігінше ескіні жаңалап, жаңаны күтіп ұстауға бейім.

Динара БАЛҚЫБЕКОВА, Шымкент

Жүк тасымалы
25.07.2024
ЕАЭО елдері теміржол көлігін дамыту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
25.07.2024
Атырауда жүк тасымалы межеден асып түсті
Әлеумет
25.07.2024
Қызылордалық 20 бала «Туған жерге саяхат» турымен Астанаға аттанды
Темір жол тарихы
25.07.2024
Паровоз тізгіндеген қазақ қызы
Жолаушылар тасымалы
24.07.2024
Пойызға билетсіз мінгізгені үшін жұмыстан шығарылды
Жаңалықтар
24.07.2024
Құрық теңіз порты мен Транскаспий халықаралық көлік бағытын байланыстыратын жол күрделі жөндеуден өтті
Жаңалықтар
24.07.2024
Кірме жолдарды мемлекеттік меншікке беру рәсімі аяқталды
Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды