Өткел жөндеуді қажет етеді

Новости
28.03.2018, 16:59
Атырау жол дистанциясы бойынша Исатай ауданы аумағында 14 теміржол өткелі бар. Олардың ішінде 13 өткел күзетілмейтін, тек біреуі ғана күзетіледі. Біздің сөз еткелі отырғанымыз да осы күзетілетін өткел жөнінде.  Атырау-Бақсай жол телімінің 255-шақырымында, Чапаев пен Аққыстау селосы аралығында орналасқан аталған теміржол өткелі республикалық Атырау-Астрахань автожолын қиып өтеді. Күніне ол көлік жолы арқылы жергілікті және мемлекетаралық жүздеген жеңіл және жүк көліктері, ал теміржол арқылы тәулігіне 18-20 пойыз өтеді. Әңгіме осы өткел теміржолын жөндеу жөнінде болып отыр. Соңғы уақытта қай өңірде де автокөлік пен пойыздардың соқтығысып қалу оқиғалары көбейіп кетті. Осындай келеңсіздіктің алдын алу – жол қауіпсіздігі және адам өмірі үшін де маңызды мәселе. Соған сәйкес, өткелге бейнебақылау қондырғысы орнатылыпты. Атырау жол дистанциясының өндірістік-техникалық бөлім басшысы Санат Нұғымановтың айтуынша, аталған теміржол өткелі бүгінгі күнде жөндеуді қажет етеді. Рельс ақауын 2 жылдан бері ауыстыруға мүмкіндік болмай келеді. Өйткені, құзырлы органдар – жергілікті әкімдік, жол полициясы тарапынан осы мәселеге жеткілікті көңіл бөлінбеуде. Жолды жөндеуге өтініш білдіріліп, ресми хат жолданғанымен, тұшымды жауап жоқ. Жол басқармасы «Қазавтодор» мекемесіне сілтейді, соңғысы 17 км  жолды түгел жөндеуді талап етеді-мыс. Тек ақаулы рельстерді ауыстыру жеткілікті кезде оның не қажеті бар... Сайып келгенде, мәселе сиырқұйымшақтанып, тұйыққа тіреледі. Жол дистанциясы қызметкерлері 2-3 сағаттық «толаскез» алып, жолды жөндегісі келгенімен, республикалық мәндегі автожолды аз уақытқа өздігінен жауып тастауға құзыреті жүрмейді. Рұқсат керек. Бұл жөнінде Исатай аудандық әкімшілігіне хабарласқанымызда, жауапты маман Еркебұлан Жоланұлы одан хабарсыз екендігін айтып ақталды. Құзырлы органдар осылайша селқостық танытып жүргенде қауіпсіздікке төнген қауіп қалыңдап кетуі ғажап емес. Оның артында жолаушылар тағдыры мен теміржол арқылы тасымалданатын мыңдаған тонна жүк, материалдық және экономикалық шығындар тұр. Құдай сақтасын, әрине, бірақ алда-жалда апатты жағдай бола қалса, обалы кімге? Өткелдегі 25 метр теміржолды ауыстырып, жаңартуды әрлі-берлі сілтеп, сонша ұзартудың не қажеті бар?

Қосұйым Мұқашев, Атырау

Инфраструктура
27.11.2024
Более 250 км железнодорожного полотна капитально отремонтировало ТОО «Теміржол жөндеу»
Регионы
27.11.2024
Меры предотвращения наездов на людей и скот обсудили в Алматинском отделении магистральной сети
Регионы
27.11.2024
Обеспечение безопасности движения проверят в Оскеменском эксплуатационном вагонном депо
Новости
27.11.2024
Более 250 студентов и школьников побывали на экскурсии в Центре оценки и развития персонала железнодорожного транспорта
Новости
27.11.2024
Казахстан намерен увеличить пропускную способность коридора «Север-Юг» до 20 млн тонн
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году