Күрделі жөндеуге дайындық
Новости
30.03.2018, 16:56
Бүгінде ел шығысындағы Аягөз жол дистанциясы қызметкерлерінің әр күні қарбаласқа толы. Кешегі бүкіл елді топалаң келгендей жайпап өткен су тасқынының бетін қайтарғандары сол, белгіленген телім бойларында жүргізіліп жатқан ағымдық жөндеу жұмыстарын ширатып, алдағы уақытта өтетін, станция басын қамтитын 9,6 шақырымдық күрделі жөндеу жұмыстарына даярлық жасауды бастап жіберген.
Әрине, бұл ретте негізгі күш жолшылар қауымына түсетіні белгілі. Осы қарбалас кезде станция басында кең көлемде жұмыс жүргізіп жатқан аягөздік атақты жол шебері Қазбек Қамбаров пен оның командасын айтпай кетуге болмайды.
Қазбек Қасымұлын станция басындағы «Солтүстік қылтада» кезіктірдік. Табиғаттың қолайсыздығына, жауын-шашынды, жердің тоңы жібімеген, аяздың ызғары қайтпағанына қарамастан аягөздік жолшылар білікті жол шеберінің жетекшілігімен бағыттамалы бұрмаларға ағымдық жөндеу жүргізу үстінде екен.
– Менің қарамағымда 22 бағыттамалы бұрма бар. Оның 12-сі станциялық жолдарға жатады. Одан өзге қосылған кірме жолдар мен жол өтпелеріне техникалық күтім жүргізудеміз. Қозғалыс қауіпсіздігін сақтауда осы ағымдық күтімнің маңыздылығы зор, – дейді жол шаруашылығында 28 жыл тер төгіп келе жатқан жол шебері.
Жалпы Солтүстік қылтаға қарасты 6-шы околодкадағы жұмыс қашан да тым қауырт. Мұнда әр телім жекелеген бригадаларға бөлініп берілген. Бүгінде білікті жол шеберінің қарамағында бес бригадир, 15 жол монтері бар. Басты міндет – уақыты жеткен шпалдарды, төсеуіштерді жаңалап, рельстер мен бағыттамалы бұрмаларды мерзімінде әрі сапалы ауыстыру. Сондай-ақ, станция басында ағымдық жұмыстар жүргізу. Қазбек Қамбаров әр бригадаға жұмыс барысын жіті түсіндіріп, тиісті тапсырмалар беруде. Өз ісіне аса мұқият жол шебері техникалық құрылғыларға, жолшыға қажетті құрал-жабдықтарға да баса назар аударады екен. Бұл – отыз жылға жуық қалыптасып қалған әдеттегі дағдысы деуге болады. Сонау қатардағы жолшы болып жүрген жылдары асай-түсейін түгендеп жүретін әдеті.
– Теміржолшы үшін қауіпсіздік – басты мәселе. Оның ішінде біздің жұмысымызда, жұмыс барысындағы еңбек қауіпсіздігі өз алдына жеке әңгіме. Сонымен қатар, пойыз қозғалысының, жолаушылардың да амандығы біздің қызметімізбен тікелей байланысты. Міне, нағыз жолшы осының барлығын жан-жүрегімен сезіне білгенде ғана нағыз майталман маманға айналады, – дейді Қазбек Қасымұлы.
Қазбек шебер басшылармен бірге ай сайынғы тексеру жұмыстарына да міндетті түрде қатысады. Мұнымен қатар, арнайы бұйрық негізінде айына екі мәрте өзі де жол бойына тексеру жүргізеді. Қырағылық – ең басты қаруы. Жұрт көрмегенді көріп, байқамағанды байқайтын қасиеті көп жылғы қанға сіңген әдеттен қалыптасқан деп санайды.
– Таңертеңгісін ғана жарты сағаттық жиын өткізіп, күн тәртібіндегі шаруаны пысықтап алып, жол бойына шықтық. Жұмысқа аттанарда жолшылардың қорғаныш көзәйнектері мен басқа да қажетті керек-жарақтарын Қазбек Қасымұлы өзі түгендеп шықты. Егер жолшылардың қолынан сапасыз еңбек құралын көрер болса, табан астында сөгіс береді, – дейді шебер туралы 6-шы околодканың жол бригадирі Қанат Қуандықов.
Бүгінгі таңда атқарылып жатқан шаралар биылғы жылға жоспарланған іргелі шаруалардың тек шағын ғана бөлігі екен. Алдағы уақытта 22 және 21-жол айрықтары аралығында күрделі жөндеу жұмыстары жүргізілмек. Демек, білікті жол шебері Қазбек Қасымбекұлы мен оның командасы үшін нағыз еңбек майданы алда деген сөз.
Қуаныш Қожаев, Аягөз
Инфраструктура
27.11.2024
Более 250 км железнодорожного полотна капитально отремонтировало ТОО «Теміржол жөндеу»
Регионы
27.11.2024
Меры предотвращения наездов на людей и скот обсудили в Алматинском отделении магистральной сети
Регионы
27.11.2024
Обеспечение безопасности движения проверят в Оскеменском эксплуатационном вагонном депо
Новости
27.11.2024
Более 250 студентов и школьников побывали на экскурсии в Центре оценки и развития персонала железнодорожного транспорта
Новости
27.11.2024
Казахстан намерен увеличить пропускную способность коридора «Север-Юг» до 20 млн тонн
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году