Әулеттің үшінші буыны
Новости
30.03.2018, 17:31
Ақтөбе электрмен жабдықтау дистанциясының қауіпсіздік жөніндегі бас маманы Нұрбол Жанділдаевтың теміржол бойындағы еңбек өтілі бар-жоғы төрт жыл. Бірақ атасы сүрлеу салып, әкесі жалғаған теміржолшы әулетінің бай тарихы тұрғанда өзін салаға кеше келген жан санамайды.
Жас теміржолшы еңбек жолын қара жұмыстан бастаған. Сосын Никельтау станциясында электрмонтер болып жұмыс істеді. Кейін Ақтөбедегі электрмен жабдықтау ауданында аға электрмонтер қызметін атқарды.
Шалқар ауданының Шоқысу станциясында теміржолшылар отбасында дүниеге келген Нұрболдың атасы сол Шоқысуда жол шебері болған, ал әкесі дефектоскоп машинасының операторы. «Атамнан тараған ұрпақ бүгінде Шалқарда, Оралда, Ақтөбеде еңбек етіп жатыр. Ал біз өзіміз отбасыда төрт баламыз. Екі әпкем бар. Інім де теміржолшы, бүгінде әкемнің қасында», – дейді ол.
Нұрбол орта мектепті бітірген жылы Ақтөбедегі Көлік, коммуникация және жаңа технологиялар колледжінде «электрик-механик» мамандығы бойынша білім алады. Оқу бітірген бойда Отан алдындағы әскери борышын өтеп келеді де, араға алты ай салып, болат жолдың бойындағы еңбек жолын бастап та кеткен.
«Бүгінде қозғалыс қауіпсіздігіне тікелей жауапты қызметкермін. Біздің қарамағымызда жеті желілік аудан бар. Олар Ақтөбе, Шұбарқұдық, Әйтеке би, Орал, Қандыағаш, Никельтау және Қазақстан станцияларында орналасқан. Пойыздардың үздіксіз электр қуатымен қамтамасыз етілуін қадағалап отырамыз», – дейді Нұрбол Жанділдаев.
Жоспар құру, пысықтау, тексеру, қадағалау, т.т. қат-қабат жұмыстан бөлек, кабинетте отыруды жаны сүймейтін бас маман жол бойына жиі шығып, өндірісті аралағанды, кем-кетікті көзбен көріп, басында шешкенді дұрыс көреді екен.
«Отбасы, ағайын-туыстан бөлек жолдастарымның көбі бірге оқыған, қызметтес жігіттер теміржолшылар болғандықтан бізде кез келген басқосуда ортақ әңгімеміз – теміржолдағы жаңалықтар. Кейде өзімді тек теміржолшылардан тұратын мемлекетте өмір сүріп жатқандай сезінемін» деп әзілдейді жас маман.
Нұрбол Жанділдаев – екі баланың әкесі. Осы ақпан айының аяғында егіз ұлы Нұрислам мен Нұриман екі жасқа толады екен. Кім біледі, жас отбасында екі бірдей теміржолшы өсіп келе жатқан шығар...
Асқар Ақтілеу, Ақтөбе
Инфраструктура
27.11.2024
Более 250 км железнодорожного полотна капитально отремонтировало ТОО «Теміржол жөндеу»
Регионы
27.11.2024
Меры предотвращения наездов на людей и скот обсудили в Алматинском отделении магистральной сети
Регионы
27.11.2024
Обеспечение безопасности движения проверят в Оскеменском эксплуатационном вагонном депо
Новости
27.11.2024
Более 250 студентов и школьников побывали на экскурсии в Центре оценки и развития персонала железнодорожного транспорта
Новости
27.11.2024
Казахстан намерен увеличить пропускную способность коридора «Север-Юг» до 20 млн тонн
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году