Түрксібтен басталған тарих
Новости
16.04.2018, 19:21
Түп тарихы Түрксіб теміржолынан бастау алатын Аягөз станциясының өткені шежірелі тарихқа толы. Бұл ретте Аягөз локомотив пайдалану депосы жанынан ашылған салалық мұражай уақыт өткен сайын тың жәдігер, соны деректермен толығып қайта жаңғыруда.
Локомотив шаруашылығының білікті маманы Айдын Бланов жетекшілік ететін іргелі мекеме мұражайға жауапты қарайды. Сондықтан мұнда Аягөз теміржолына қатысты көне жәдігерлер өңірдегі сала қызметкерлері мен ардагерлерден, жалпы қалалықтардан үзбей қабылданып, тарихи құндылық деп бағаланатын жарамды дүниелер сарапталып, қатталып құжатталып мұражайдан орын алады. Сол себептен, мұражай қоры күн санап толыға түскен. Нәтижесінде депо басшылығы жуырда арнайы мүйістер ашып, экспозиция қатарын молайтыпты.
Жалпы, Аягөз локомотив пайдалану депосының мұражайы – қазақ теміржолынан мол хабар беретін ең іргелі орын. Көлемі 200 шаршы метрден асатын мұражай келушілерді жалықтырмайтындай жаңа қырынан көрініс тапқан. Атап айтсақ, Түрксібтің даңқты құрылысшылары фотосуреттері мен сол дәуірдегі қолданылған теміржол аспаптарының өзі талай жайтты аңғартады. Сонымен қатар, Ақтоғай-Семей телімі аралығындағы теміржолмен табиғаттың әсем үйлесімділігі, жергілікті локомотив шаруашылықтарына қарасты басты нысандардың қолдан әзірленген келісті макеттері де арнайы мүйіске қойылған.
Бір бұл емес, аймақ теміржолынан мол мағлұмат беретін байырғы мерзімдік басылымдар мен кітаптар, тарихи фотосуреттер де мұражай төрінен орын алған.
Аягөз бен Жарма – әйгілі теміржол династияларымен даңқы шыққан өңірлер. Осы ретте, Шығыстағы шойынжолда еңбек өтілдері жүздеген жылдарды құрайтын атақты әулеттердің шежіресі мен тарихи фотосуреттері де рет-ретімен қойылған.
– Мұражайға кірген адам бай тарихы бар Аягөз теміржолындағы кешегі-бүгінгі өмірін сезіне білуі қажет. Ал ол үшін мұражай мазмұнды болуы тиіс, – дейді директордың орынбасары Ихлас Ерденов.
Ертегіге бергісіз өткені бар Аягөз теміржолының әлі де ашылмаған беті, тың тарихы бар, оны жаңғыртып жарыққа шығару келер ұрпақтың еншісіндегі жұмыс дейді аягөздіктер.
Қуаныш Қожаев, Аягөз
Инфраструктура
27.11.2024
Более 250 км железнодорожного полотна капитально отремонтировало ТОО «Теміржол жөндеу»
Регионы
27.11.2024
Меры предотвращения наездов на людей и скот обсудили в Алматинском отделении магистральной сети
Регионы
27.11.2024
Обеспечение безопасности движения проверят в Оскеменском эксплуатационном вагонном депо
Новости
27.11.2024
Более 250 студентов и школьников побывали на экскурсии в Центре оценки и развития персонала железнодорожного транспорта
Новости
27.11.2024
Казахстан намерен увеличить пропускную способность коридора «Север-Юг» до 20 млн тонн
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году