Бұл атақты ПМС Шу...

Новости
19.08.2016, 16:45
Қазақстанда ең ірі темір жол торабының бірінен саналатын  Шу станциясында шоғырланған  кәсіпорындар мен мекемелердің қатарында  Жол машиналары станциясының жөні бөлек. Жол салудың шебері атанған отандық  компания «Теміржол жөндеу» ЖШС-нің  филиалы – «ЖМС Бірлік» кәсіпорны былайғы жұртқа «ПМС Шу» деген атаумен кеңінен  таныс. Тарихқа үңілсек, бұл байырғы темір жол кәсіпорынының  негізі 1944 жылы қаланып, әу баста Украинаның Дарцина қаласында өз жұмысын бастаған екен.  1972 жылы Шуға қоныс аударып, Бірлік ауылынан тұрақ тапқан. Басты міндеті – күрделі және орташа жол жөндеу, жаңа жол құрылысын салу. Содан бергі жарты ғасырға жуық уақыт ішінде Қазақстан темір жолында ПМС Шу жұмысшыларының қолы тимеген, техникасы бармаған түкпір қалмаған десек артық болмас. Бүгінгі күні кәсіпорынды «Теміржол жөндеу» ЖШС құрамында батыс айақтағы жолдарды салуда тамаша тәжірибе жинаған маман Сәкен Маратұлы Рахметов басқарып отыр. Ірі кәсіпорында бес цех: механикалық, құрылыс, буын құрастыру базасы, ауыр жүк машиналар цехы және әкімшілік басқарушы қызметкерлер бөлімі бар. Ауыр жүк машиналарының үлкен паркінде: LW 500F жүк  тиегіш, TV 320 шебень-тас кесу, ЭЛБ-4 жол түзеу машиналары, КДКК-10 краны, хоппер-дозаторлық (ХДВ) және автокөліктер мен тракторлар бар,  жалпы саны – 75 техника түрі шоғырланған.  Қазіргі таңда олар Шу – Алматы-1 бағытындағы екінші темір жол телімін салуға атсалысуда.  Оның арақашықтығы 60 шақырымды құрайды. Тамыз айының алғашқы онкүндігінде жол салу басталып, ағымдағы жылдың желтоқсан айында толықтай аяқтау жоспарлануда. Тамыздың бел ортасы ауса да, ми қайнатар ыстықта бір сәт те тыным алмастан темірдей шыныққан құрыш білекті жігіттер еңбек көрігін қыздырып жатыр.  – Қазір салада жаңалық көп. Бұрындары темір жолдың астына ағаш шпал төселетін болса, бұл күні темір-бетонды шпал жасалуда. Мұның шыдамдылығы 5-6 жылға дейін жетеді. Ол өзіміздің Қазақстанда шығарылатын өнім, ал оны бекітетін құрал Германиядан әкелінеді, – дейді шпалдарды тігіп жатқан жұмысшыларға көмектесіп жатқан өндірістік база жетекшісі Біржан Тұрсымбеков.

Арсен БАЙЗАҚ, Шу

Новости
05.07.2024
КТЖ выявило факты незаконной перепродажи билетов в частной кассе
В мире
05.07.2024
«Бамовскому» локомотиву установили памятник
Регионы
05.07.2024
Конкурс детских рисунков посвятили 120-летию железной дороги Казахстана в Уральске
В мире
05.07.2024
Двухэтажные вагоны производства CRRC начали эксплуатировать в Канаде
Грузовые перевозки
05.07.2024
Более 1 млн тонн обработал порт Курык за полгода
Регионы
05.07.2024
Бывшему руководителю Жанааркинской дистанции сигнализации и связи установили мемориальную доску
Новости / Архив
05.07.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №56 от 05 июля 2024 года
Новости
04.07.2024
Пространство ШОС способно стать Большим Евразийским поясом развития глобальной торговли - Токаев
Новости
04.07.2024
Последствия условного разлива соляной кислоты ликвидировали на станции Ондырыс
Регионы
04.07.2024
Железнодорожники встретились с мажилисменами в Караганде
Регионы
04.07.2024
Более 50 уральцев задали свои вопросы в рамках акции «Приемная на вокзале»
Новости
04.07.2024
Сотрудничество в сфере транспортной логистики обсудили КТЖ и Минтранс Китая
В мире
04.07.2024
Последнюю угольную электростанцию закроют в Великобритании
Новости
04.07.2024
Перевозку сжиженного газа обсудили в КТЖ
Новости
04.07.2024
Пассажира в алкогольном опьянении сняли с поезда на станции Шымкент
Новости
03.07.2024
Казахстан и Азербайджан подписали соглашение по управлению SK-AIH Investment Fund
Новости
03.07.2024
Си Цзиньпин: «Поставлена новая цель – удвоить товарооборот в кратчайшие сроки»
В мире
03.07.2024
Китайский мост-тоннель установил 10 мировых рекордов
Новости
03.07.2024
Касым-Жомарт Токаев и Си Цзиньпин подписали ряд документов
Новости
03.07.2024
Главы Казахстана и Китая приняли участие в церемонии отправки железнодорожных контейнеров по ТМТМ