Мамандарға сұраныс азаюда

Новости
20.09.2016, 16:54
1998 жылы ашылған Арыс темір жол колледжі бүгінге дейін төрт мыңнан астам кәсіби теміржолшыларды дайындап шығарды. Арыстағы темір жол мекемелеріндегі мамандардың көпшілігі – осы колледждің түлектері. Аталған оқу орны бес мамандық бойынша болатжолшыларды тәрбиелеуді жалғастыруда.       2016-2017 оқу жылында колледжге 9 сыныпты бітірген 50, 11 сыныпты бітірген 15 студент қабылданыпты. Сыртқы бөлімге әзірге 30 студент құжат тапсырған. Бірақ қабылдау мерзімі қыркүйектің 20-на дейін жалғасады. Өткен 2015-2016 оқу жылында 15 студент күндізгі бөлімді, 82 түлек сыртқы бөлімді бітірген. Сыртқы бөлімдегі студенттердің елу пайызы жұмыспен қамтылған. Ал, күндізгі бөлімде оқығандардың әзірге 7-8-і теміржол саласына орналасыпты.  – Біздің студенттер Арыс станциясы мен осындағы локомотив пайдалану, вагон және вагон жөндеу деполарында оқу, технологиялық, диплом алды деп бөлінетін үш кезеңдік тәжірибеден өтеді. Ол үшін теміржол мекемелерінің басшыларымен келісімшарт жасалған. Екі жыл бұрын «ҚТЖ» ҰК» АҚ келісім нәтижесінде сұраныс арқылы Солтүстік өңірге біраз түлектерді жұмысқа орналастырған болатын. Қазіргі таңда компанияның өзі мамандарын қысқартуда. Арыстағы вагон жөндеу депосында 2  жылдың көлемінде 500-600 адамнан бүгінде 150 маман ғана қалған екен. Себебі, жаңа локомотивтер шыққан соң, бұрынғылары қолданыста аз қалған. Заманауи локомотивтер бес жылда бір рет жөндеуге тұрады. Соның өзінде олар Арыста жөнделе ме, ол жағы белгісіз. Осының бәрін темір жолда жұмыс істейтін ата-ана көріп отырған соң, балаларын темір жол саласына оқытуға қызығушылықтары төмендеді. Он сегіз жылдан бері теміржол колледжі атанып келдік, соңғы жылдары бұл салада оқуға түсетін студенттер саны азайғандықтан,  бастауыш және дайындық сыныптарына мұғалім даярлайтын мамандықты аштық. Жыл басынан бері осыған сай Арыс теміржол колледжі Арыс техникалық және гуманитарлық колледжі болып өзгертілді. Бірақ, негізгі студенттер теміржолшылар болып қала береді, – дейді колледждің оқу ісі жөніндегі орынбасары Ләззат Егембердіқызы.

Динар МЕЙІРМАН, Шымкент

Пассажирские перевозки
22.07.2024
Оформленный в честь 125-летия Каныша Сатпаева поезд отправился со станции Нұрлы жол в Жезказган
Новости
19.07.2024
Самрук-Қазына: Около 330 млрд тенге недополучило КТЖ из-за субсидирования грузоперевозок
Новости
19.07.2024
Казахстан намерен продолжить активное участие в развитии Восточной ветки Север-Юг - Карабаев
Новости
19.07.2024
Общий трудовой стаж династии железнодорожников из Алматы достиг 820 лет
Новости
19.07.2024
Цифровые тенге направили на строительство участка железной дороги «Достык-Мойынты»
Новости
19.07.2024
Новые маневровые тепловозы прибыли в эксплуатационное локомотивное депо Жана-Есиль
Грузовые перевозки
19.07.2024
Более 2 млн тонн зерна планируют экспортировать из Казахстана в Китай
Новости / Архив
19.07.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №59 от 19 июля 2024 года
Регионы
18.07.2024
Итоги работы за первое полугодие подвели в ревизорском аппарате Алматинского региона
Новости
18.07.2024
ТОО «КТЖ – Грузовые перевозки» приобретет 459 локомотивов
Регионы
18.07.2024
Земляные работы выполнили на участке Мойынты – Балхаш
Регионы
18.07.2024
Медицинский поезд прибыл в Костанайскую область
Новости
18.07.2024
Минтранс: Казахстан увеличил объемы экспортных несырьевых грузов железнодорожным транспортом
Инфраструктура
18.07.2024
Более 180 железнодорожных станций модернизируют в Казахстане до 2030 года
Новости
18.07.2024
Более 757 тонн зерна отправлено по железной дороге из Казахстана в Китай
Регионы
17.07.2024
Волонтеры Карагандинского отделения ГП посетили пансионат «Забота»
Новости
17.07.2024
Семьи железнодорожников сразились в спортивных соревнованиях в Уральске
Регионы
17.07.2024
Железнодорожники прошли тестирование на знание государственного языка в Усть-Каменогорске
Пассажирские перевозки
17.07.2024
Консультации по вопросам услуги «Лист ожидания» проводят на вокзалах
Новости
17.07.2024
Стала известна стоимость электрификации участка железной дороги Луговая — Балыкчы