Өткелдегі өзекті мәселе

Новости
24.05.2016, 13:11
Күзетілмейтін өткелдер мәселесі қашан да өзекті. Күзеті бар өткелдерде қауіпсіздік қағидаларын сақтау дегенді онша ойға ала бермейтін жүргізушілер үшін күзетілмейтін өткелді кедергі көрмесі анық.   Шымкент жол дистанциясының инженері Дана Өмірбаеваның айтуынша  жуырда болған оқиға осының айқын дәлелі. Сәуірдің 9 күні Сайрам – Қазығұрт теліміндегі 9 шақырымның 4 пикетіндегі күзетілмейтін өткелде Шымкент цемент зауытына қарасты «Қазығұрт – Жолы» ЖШС жекеменшігіндегі № 3621 пойызының  ТЭМ-2 № 2207 тепловозы  «ShanchiSх 325 l dm» мемлекеттік нөмірі 740PLA 13 автокөлігімен соқтығысып қалған. Таңғы сағат 8.00 шамасында отыз жасар Р.Байжарқынов есімді автокөлік жүргізушісі Қазығұрт жақтан келе  жатқан тепловозды байқамай өте шықпақ болады. Абырой болғанда отарба сағатына 10-15 шақырыммен жүріп келгендіктен, тек көлік пен тепловоздың алдыңғы бөлігіне зиян келіп, темір жолға да, машинист пен жүргізушіге де зардабы тимепті. – Оқиға негізгі жолда емес, тұйық жолда орын алды. Бұл аралықта үнемі Қазығұрт тауынан қиыршық тас артатын зауытқа тиесілі құрам өнімді Шымкент цемент зауытына тасиды.  Талап бойынша аталған телімде сағатына 25 шақырыммен жүру енгізілген. Жәй жүріп келіп соқтығысқан соң адам шығыны болған жоқ, егер тепловоз сағатына 60-70 шақырыммен жүрсе көлікті қойып, адамның өмірін сақтау қиын болар еді. Осы жағдайдан кейін  дистанциядағы айналым жолдарының техник мамандары мен жол бригадирлері өткел кезекшілерімен бірлесіп сол маңнан өтетін мекемелердің көлік жүргізушілеріне өткелден өтудің ережелерін түсіндірді. Егер күзетілетін өткел болса тәулік бойы тұратын кезекші асығыс көлік иесін тоқтатып, қауіптің алдын алар еді. Күзетілмейтін өткелде жағдай күрделі күйінде қалып отыр, – дейді Шымкент жол дистанциясының инженері Дана Өмірбаева.

Динар МЕЙІРМАН,  Шымкент

Новости
28.11.2025
КТЖ и транспортная полиция усиливают меры безопасности на железнодорожной сети
Грузовые перевозки / Цифра недели
28.11.2025
Более 1,2 тысячи поездов прошли по вторым путям Достык – Мойынты
Новости
28.11.2025
Более 25 компаний стали участниками V Заседания Казахстанско-Швейцарского делового совета
Новости
28.11.2025
В АО «ҚТЖ» провели обучение работе в системе E-Otinish
Новости
28.11.2025
Работники станций Достык и Алтынколь приняли участие в семинаре в КНР
Регионы
28.11.2025
Строительство линии Кызылжар – Мойынты завершат к декабрю 2026 года
Новости
28.11.2025
Подкомитет по железнодорожному транспорту определил задачи на 2026 год
Регионы
28.11.2025
Прозрачный порядок оформления контейнерных поездов введён в Костанайском регионе
Новости
28.11.2025
Форум инвесторов по Транскаспийскому транспортному коридору и связанности прошел в Ташкенте
Новости
28.11.2025
КТЖ и Rail Cargo Austria подписали меморандум о развитии интермодальных перевозок по ТМТМ
Новости / Архив
28.11.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №99 от 28 ноября 2025 года
КТЖ в лицах
27.11.2025
Почетный железнодорожник Болат Оспанов отметил 75-летие
Регионы
27.11.2025
Около 550 деревьев высадили железнодорожники в рамках акции «Таза Қазақстан» в ВКО
Регионы
27.11.2025
Железнодорожники проводят профориентационные лекции в карагандинских вузах
Инфраструктура
27.11.2025
Модернизация железнодорожной инфраструктуры завершена на обводном пути Арыс-1 – Арыс-2
КТЖ в лицах
27.11.2025
Ветеран железнодорожной отрасли Анна Озеранская отметила вековой юбилей
Новости
27.11.2025
ТОО «КТЖ – Грузовые перевозки» усиливает меры по охране здоровья и безопасности персонала
Новости
26.11.2025
КТЖ увеличило поставки зерна в Азербайджан в 25 раз
Регионы
26.11.2025
Безаварийная работа и рост показателей: как ВЧД-25 и ВЧД-26 повышают безопасность движения поездов
Регионы
26.11.2025
Условный пожар потушили на станции Тобол