Қазанда жауған қар, күзгі байқау...

Новости
25.10.2016, 11:21
 Биыл Шымкентте қазанда бір емес екі рет қар жауып, аймақ халқы аяқ асты әбігерге түсіп қалды. Алайда, бұл уақытта оңтүстік теміржолшылары күзгі байқауды аяқтап, қысқа дайындығын толық тәмамдағын. «Шымкент жүк бөлімшесі» ЖТ филиалы мен  Магистральді желі бөлімшесінде күзгі комиссиялық байқау кезінде 38 станция мен 39 ғимараттың қысқа дайындығы қаралып, 497 км жол тексеруден өтті. Нәтижесінде 911 кемшілік анықталып, дер кезінде оның 725-і түзеліп үлгерген. Қалғаны 20-30 қазан аралығында қалпына келеді. Өткен жылдың күзінде 1032 кемшілік табылған екен. Соған қарағанда биыл жұмыс ширап, теміржолшылар өз ісіне жылдағыдан жауапты қараған сияқты. Арасында келесі жолы қайталанбас үшін техникалық сабақтар өтуде. Дұрыс жүргізілмеген құжаттарды толтыру әдісі пысықталуда. Жоғарыдағы 911 кемшіліктің 215-сі «Шымкент жүк бөлімшесі» ЖТ филиалына тиесілі болса, қалғаны магистральді желі бөлімшесінің үлесінде болып отыр.  – Біздегі кемшіліктің басым бөлігі станция басшыларының өздеріне берілген жұмыс тәртібін өз деңгейінде жүргізбеуінен туындады. Яғни, сыныптан тыс  бекеттегі теміржолшылардың біразы техникалық жұмыс кестесіне салғырт қараған. Станция басшылары апта сайын пойыз құжаттарының қалай толтырылғанын тексеруі керек. Сол міндетін мерзімінде орындамағандары бар. Үлкен қателік болмаса да, пойыздың құжатын реттегенде бір маманның қолы қойылмай қалғаны, енді бірі сауатсыз толтырғаны анықталды, – дейді филиалдың техникалық бөлімінің бастығы Ілияс Нұржанов. Ал Магистральді желі бөлімшесі бойынша 606 кемшілік анықталып, қысқа уақытта 186-сы қалпына келіпті. Бөлімше директорының орынбасары Бердібай Сейсеновтің айтуынша, үш кемшілік материалдардың уақытылы келмеуінен әлі түзеле қоймаған. Кей жолдардың жылдамдығы азайған. Меңлібай – Көктерек телімінде радиусы ең төмен 289 метрлік қисық жолдағы шпалдың ескілігінен жылдамдық 40 шақырымға шектелген. Түркістанда  локомотивтердің айналатын жолы шпалдардың жарамсыздығынан жабылғанына 3-4 жылдан асыпты. Бұл жылы қажетті шпалдың 50 пайызы ғана келсе, әлі соншасы күтілуде. Шымкент және Арыс Ірілендірілген жол дистанцияларының әрқайсысына 2000 данадан келеді деп күтілуде.  – Белгі беру және байланыс дистанциялары бойынша Шымкентте 57, Арыста 71 кемшілік анықталған. Бұл саладағы ақаудың дені құрылғылардың ескеруінен болып отыр. Ал, мамандар көзге көрінетіндей қателік жібермеген. Шымкент Электрмен жабдықтау дистанциясы бойынша 109 кемшілікті анықтадық.  Өрт қауіпсіздігін сақтауда  шөптерді шауып, бағаналарды уақытылы тазалау жағынан Монтайтас – Арыс телімінің бойы талапқа сай болмады. Сол себептен жауапты телім басшысына  қатаң ескерту бердік. Арыс жол дистанциясының байқауға дайындығы басшылардың көңілінен шықты. Шымкент жол дистанциясының  бас инженеріне, Электрмен жабдықтау дистанциясы мен  Шымкент белгі беру және байланыс дистанциясы директоры орынбасарлары сөгіс алды. Тағы бір ойлантатын жайт, Шымкент жол дистанциясында кадр тұрақсыздығы бар. Жақында ғана 14 жолшыны жұмысқа алғанмен,  артынша сегізі қайтадан кетіп қалды. Уәждері айлық аз, жұмыс көп. Жолшылардың тұрақсыздығы жұмыстың сапасына әсер ете ме деп алаңдаймыз, – дейді Бердібай Сейсенұлы.

Бекәли АЛТЫН,  Шымкент

Грузовые перевозки
22.07.2024
АО "Кедентранссервис" заключило договор с Hamburger Hafen аnd Logistik AG
Грузовые перевозки
22.07.2024
Более тысячи тонн керамической плитки отправили в Казахстан по МТК «Север-Юг»
Новости
22.07.2024
Глава KAZLOGISTICS посетил порты Актау и Курык
Грузовые перевозки
22.07.2024
Условия нахождения и использования транспортных средств международной перевозки установили на таможенной территории ЕАЭС
Новости
22.07.2024
Казахстан прорабатывает экспорт пшеницы через Бейнеуский терминал в Афганистан и Пакистан
Новости
22.07.2024
Строительство новой железнодорожной магистрали обсуждают Казахстан, Туркменистан и Афганистан
Новости
22.07.2024
Пропускную способность восточного направления транспортного коридора «Север-Юг» через Казахстан увеличат до 10 млн тонн в год
Пассажирские перевозки
22.07.2024
Оформленный в честь 125-летия Каныша Сатпаева поезд отправился со станции Нұрлы жол в Жезказган
Новости
19.07.2024
Самрук-Қазына: Около 330 млрд тенге недополучило КТЖ из-за субсидирования грузоперевозок
Новости
19.07.2024
Казахстан намерен продолжить активное участие в развитии Восточной ветки Север-Юг - Карабаев
Новости
19.07.2024
Общий трудовой стаж династии железнодорожников из Алматы достиг 820 лет
Новости
19.07.2024
Цифровые тенге направили на строительство участка железной дороги «Достык-Мойынты»
Новости
19.07.2024
Новые маневровые тепловозы прибыли в эксплуатационное локомотивное депо Жана-Есиль
Грузовые перевозки
19.07.2024
Более 2 млн тонн зерна планируют экспортировать из Казахстана в Китай
Новости / Архив
19.07.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №59 от 19 июля 2024 года
Регионы
18.07.2024
Итоги работы за первое полугодие подвели в ревизорском аппарате Алматинского региона
Новости
18.07.2024
ТОО «КТЖ – Грузовые перевозки» приобретет 459 локомотивов
Регионы
18.07.2024
Земляные работы выполнили на участке Мойынты – Балхаш
Регионы
18.07.2024
Медицинский поезд прибыл в Костанайскую область
Новости
18.07.2024
Минтранс: Казахстан увеличил объемы экспортных несырьевых грузов железнодорожным транспортом