Жолдарды ұзарту қажет

Новости
18.11.2016, 12:16
 Түркістан станциясында осыдан 2-3 жыл бұрын ұзынқұрамды пойыздар жиі өтетіндіктен, станциялық жолдар оған тарлық қылатын. Бір ұзын пойыз үш жолды ұстап тұратындықтан, бекеттегі 4 жолды ұзартуға ұсыныс берілген. Дегенмен, Жезқазған – Бейнеу темір жол ашылғалы, мұнда пойыздардың келуі азайып, ұзын пойыздар уақытша қиындық тудырмауда.  Бұл бекетте 16 жолы бар, оның 6 жолында вагондар сұрыпталады. Қызылордаға кететін құрамды дайындағанда, әр разъезден қалдырып кету үшін  вагондарды соңынан бастап құрайды. Жолай шағын станцияларға тоқтаған  сайын машинист ағытып кетеді. Бұрнағы жылдары станцияда пойыз көбейгенде станция кезекшілері басқа жолға пойыз қабылдау үшін,  ұзын пойыздардың вагонын ағытып, басқасына жалғап, кейін қайта өзіне қосып әуреге түсетін. Себебі, бұл бекеттегі жолдардың ең ұзыны 68 метрді құрайды. Қалғандары 57-58 метрге жетеқабыл. Ал ұзын пойыздар көбейгенде 71 метрге жетіп, жоғарыда айтқанымыздай, үш жолды жауып қалады. Қазір де жолдарды ұзарту жұмысы кейінге қалып отыр. Тек, бүгінде тастанды пойыздардың тоғытылып тұруы сирек болғандықтан, станцияға келетін ұзынқұрамды пойыздар да азайған.  Себебі, Жезқазған – Бейнеу жолы ашылған соң, Түркістан арқылы өтетін пойыз саны 30 пайызға азайыпты. Яғни, 2015 жылы жүк пойыздарының келуі 2014 жылмен салыстырғанда 50 пайызға төмендеген. Алдыңғы жылдары тәулігіне 13-14 пойыз қабылданып-жөнелтілсе, бетбақдалаға жол тартылған соң, бұл меже тәулігіне 7-8 пойызды көрсетуде. – Жыл соңында пойыздарды Өзбекстанға өткізу қиындық тудырады. Қазірден өзбектер пойызды аз алып жатыр. Ал, Сарыағаштан тәулігіне  17-18  пойыз жөнелтуге дайын тұрады. Қаңтар-ақпанға дейін тастанды пойыздар көбейеді. Арыстың жолдары толып қалған соң, біздің пойыздар Ақтөбеге дейін, Түлкібастан Шуға дейін тоқтап тұрады. Оның экономикалық шығыны да бар. Қазір жағдай дұрысталғанмен, келешек үшін ұзын жолдар  салыну керек. Өйткені, күні ертең тастанды пойыздардың қиындығы қайта айналып келгенде, станцияда пойыздар қаптап, келген құрамдарды қабылдау қиындық тудырады. Оның үстіне талапқа сай пойыз бағыттағыш бұрманың үстінде тұрмау керек. Бұл станция кезекшісінің жұмысына да қолайсыздық тудырады. Бір жылдан бері жаңа әдіске сай пойыздар 25-40 минуттан ғана аялдауда. Вагондардың жағдайын Арыс пен Шиеліде толықтай қарайтындықтан, біздің вагон қараушылар тек ауасын тексеріп жібереді. Бұрынғыдай әр дөңгелекті балғамен ұрып жүрмейді. Жүк пойыздарының тұруына 40 минут  берілгенмен, Арыс станциясы уақытылы алмауына байланысты, біз вагонды ағытып, қайта жалғап әуреге түсеміз. Сөйтіп,  1,5-2 сағатқа дейін тұрып қалады. Ал сыр елінен еш кедергі жоқ, пойыздар зулап кетіп жатыр. Тіпті жолаушылар пойызы 15 минут қана бөгеледі. Станция кезекшісі де әр пойыздың тұру уақытын біліп отыратындықтан, келесісін қабылдау үшін қиналмай есептеп отырады. Түстен кейінгі ауысымның соңында пойыз көбейеді. Біздің станция кезекшілері қазір тек Арыстың жолдарында  пойыздың толып қалуына байланысты қиналады, – дейді бекет бастығы Қадыр Сырлыбеков.

Бекәли АЛТЫН,  Шымкент

 
Грузовые перевозки
22.07.2024
АО "Кедентранссервис" заключило договор с Hamburger Hafen аnd Logistik AG
Грузовые перевозки
22.07.2024
Более тысячи тонн керамической плитки отправили в Казахстан по МТК «Север-Юг»
Новости
22.07.2024
Глава KAZLOGISTICS посетил порты Актау и Курык
Грузовые перевозки
22.07.2024
Условия нахождения и использования транспортных средств международной перевозки установили на таможенной территории ЕАЭС
Новости
22.07.2024
Казахстан прорабатывает экспорт пшеницы через Бейнеуский терминал в Афганистан и Пакистан
Новости
22.07.2024
Строительство новой железнодорожной магистрали обсуждают Казахстан, Туркменистан и Афганистан
Новости
22.07.2024
Пропускную способность восточного направления транспортного коридора «Север-Юг» через Казахстан увеличат до 10 млн тонн в год
Пассажирские перевозки
22.07.2024
Оформленный в честь 125-летия Каныша Сатпаева поезд отправился со станции Нұрлы жол в Жезказган
Новости
19.07.2024
Самрук-Қазына: Около 330 млрд тенге недополучило КТЖ из-за субсидирования грузоперевозок
Новости
19.07.2024
Казахстан намерен продолжить активное участие в развитии Восточной ветки Север-Юг - Карабаев
Новости
19.07.2024
Общий трудовой стаж династии железнодорожников из Алматы достиг 820 лет
Новости
19.07.2024
Цифровые тенге направили на строительство участка железной дороги «Достык-Мойынты»
Новости
19.07.2024
Новые маневровые тепловозы прибыли в эксплуатационное локомотивное депо Жана-Есиль
Грузовые перевозки
19.07.2024
Более 2 млн тонн зерна планируют экспортировать из Казахстана в Китай
Новости / Архив
19.07.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №59 от 19 июля 2024 года
Регионы
18.07.2024
Итоги работы за первое полугодие подвели в ревизорском аппарате Алматинского региона
Новости
18.07.2024
ТОО «КТЖ – Грузовые перевозки» приобретет 459 локомотивов
Регионы
18.07.2024
Земляные работы выполнили на участке Мойынты – Балхаш
Регионы
18.07.2024
Медицинский поезд прибыл в Костанайскую область
Новости
18.07.2024
Минтранс: Казахстан увеличил объемы экспортных несырьевых грузов железнодорожным транспортом