Жолшылар үшін мазасыз маусым келді

Новости
22.11.2016, 17:17
      Қарашадан бастап қыс түскен еліміздің көптеген өңірлері бүгінде қармен күрес науқанына кірісіп кетті.  Бір аптада бір айға жететін қар түскен Астана станциясы – тоғыз жолдың торабы болғандықтан ондағы пойыздар қозғалысының тоқтамауы және қауіпсіздігін басты назарда ұстау – теміржолшылар үшін басты міндет. Бас қаланың теміржолына жауапты Ірілендірілген жол дистанциясының жолшылары -30 градус үскірік аязға қарамастан жол бойында, станциялар мен перегондарда, жолды, бағыттама бұрмаларын  тазартып жүр. Астана станциясы тақ алқымындағы жолда 20 жылдық тәжірибесі бар аға жолшы Құмар Төкенов бастаған №4 телім жұмысшылары жұмыс істеуде. Қозғалысқа ең басты кедергі келтіретін бағыттама бұрмаларының араларына кіріп қата бастаған қарды тазалау – алдымен қолға алынатын шаруа. Олардың айтуынша, жұмыс екі түрлі жолмен жүргізіледі. Қолмен және автоматикалық. Қолмен күректер арқылы тазаласа, автоматикалық жолмен арнайы үрмелі шланг көмегімен рельс аралықтарының қарын үрлеп кетіреді. Автоматикалық тазалау бойынша жолшылардың бірі шлангқа ие болса, екіншісі, арнайы оқытылған белгі беруші қолына қызыл жалау алып, келе жатқан пойыздарды ескертіп тұрады. Бұдан басқа жолшылар жолдың қарын сыпырғымен сыпырып, күреп, алдымен бұрмаларды, сосын рельстің ұзына бойын және соңында жолдар аралығын қардан тазалап отырады. Бүгінгі ауысымдағы жолшылар кешкі алтыға дейін жұмыс істеп, алтыдан тоғызға дейін жауапты адам аяқ асты тосын жайлар болып қалған жағдайларды қадағалау үшін қалса, кешкі тоғыздан таңға дейін екінші бригада келіп, тура осы жұмыстарды жасайды. Жұмысшылар керекті арнайы жұмыс киімдерімен, үсікке қарса майлармен уақытылы қамтамасыз етілген. Біздің №4 телімде жалпы 40-тан астам адам еңбек етеді, олар 6 бригадаға бөлінген. Мына сіз көріп тұрған жолшылар соның ішінде 6 және 12-ші аудандарға жауапты №4 бригада жолшылары. Түнде және тосын жағдай болғанда қосымша жұмысқа шыққаны үшін бәріне айлығына үстемақы төленеді, – дейді дистанция технигі Әлібек Мұстафин. Сала мамандары жазда күн ыссыда рельстер арасы жақындап, ісініп, қыста қатты суықтан олардың арасы алшақтайтынын айтады. Жолшылар соны реттеп отыруы керек.  Теміржол бойын, рельс аралықтарын қардан тазалап келе жатып жолшылар өздерінің басты қызметтерін де қоса атқарып, яғни, рельстердің шпалдармен біріккен тұсындағы болттарын қатайту жұмыстарын да жүргізіп отырады. Жолшылардың алды 20-25 жылдық тәжірибелері барлар болса, ең жастары жұмысқа келгендеріне 2-3 ай болған алғашқы қыстаушылар. Қызмет көрсету аумағы аса үлкен дистанцияда жолшылар 7 телімге бөлініп, жолдың барлық бөлігіндегі қарды күн-түн демей, демалысқа қарамай ауысыммен тазалап, күнделікті жұмыстарын да жүргізуді де қатар алып келеді. Қозғалыс қауіпсіздігі сенімді қолда болғандықтан Елордаға келіп-кетіп жатқан алыс-жақын жерлерге аттанатын темір тұлпарлар толассыз қозғалысын жалғастыруда. Ал солтүстіктің табиғаты тосын мінезге толы екені ескеріліп, алда мұнан да бетер қарлы боран болған кезге арнайы қар жинайтын және тазалайтын техникалар жол дистанциясы аумағында қатар тізіліп, өз қызметін көрсетуге дайын тұр.  

Райхан РАХМЕТОВА, Астана

Грузовые перевозки
22.07.2024
АО "Кедентранссервис" заключило договор с Hamburger Hafen аnd Logistik AG
Грузовые перевозки
22.07.2024
Более тысячи тонн керамической плитки отправили в Казахстан по МТК «Север-Юг»
Новости
22.07.2024
Глава KAZLOGISTICS посетил порты Актау и Курык
Грузовые перевозки
22.07.2024
Условия нахождения и использования транспортных средств международной перевозки установили на таможенной территории ЕАЭС
Новости
22.07.2024
Казахстан прорабатывает экспорт пшеницы через Бейнеуский терминал в Афганистан и Пакистан
Новости
22.07.2024
Строительство новой железнодорожной магистрали обсуждают Казахстан, Туркменистан и Афганистан
Новости
22.07.2024
Пропускную способность восточного направления транспортного коридора «Север-Юг» через Казахстан увеличат до 10 млн тонн в год
Пассажирские перевозки
22.07.2024
Оформленный в честь 125-летия Каныша Сатпаева поезд отправился со станции Нұрлы жол в Жезказган
Новости
19.07.2024
Самрук-Қазына: Около 330 млрд тенге недополучило КТЖ из-за субсидирования грузоперевозок
Новости
19.07.2024
Казахстан намерен продолжить активное участие в развитии Восточной ветки Север-Юг - Карабаев
Новости
19.07.2024
Общий трудовой стаж династии железнодорожников из Алматы достиг 820 лет
Новости
19.07.2024
Цифровые тенге направили на строительство участка железной дороги «Достык-Мойынты»
Новости
19.07.2024
Новые маневровые тепловозы прибыли в эксплуатационное локомотивное депо Жана-Есиль
Грузовые перевозки
19.07.2024
Более 2 млн тонн зерна планируют экспортировать из Казахстана в Китай
Новости / Архив
19.07.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №59 от 19 июля 2024 года
Регионы
18.07.2024
Итоги работы за первое полугодие подвели в ревизорском аппарате Алматинского региона
Новости
18.07.2024
ТОО «КТЖ – Грузовые перевозки» приобретет 459 локомотивов
Регионы
18.07.2024
Земляные работы выполнили на участке Мойынты – Балхаш
Регионы
18.07.2024
Медицинский поезд прибыл в Костанайскую область
Новости
18.07.2024
Минтранс: Казахстан увеличил объемы экспортных несырьевых грузов железнодорожным транспортом