Кәсібилік – қауіпсіздік кепілі
Социум
24.08.2016, 12:06
Теміржолшы біліктілігі, маманның кәсіби де техникалық сауатты болуы – қызмет барысындағы қауіпсіздік негізі. Бұл қағида Семей жол бөлімшесінде де басты ұстаным саналады.
Қозғалыс қауіпсіздігі мен еңбекті қорғау шараларын жетілдіру аясында сала мамандарының тәжірибесін арттыру, біліктіліктерін шыңдау ісі бірінші кезекте жолға қойылған. Бөлімше бойынша әсіресе станция қызметкерлерінің кәсібилігіне баса көңіл бөлінген. Қызметтік ережелер мен қауіпсіздік және еңбекті қорғау инструкциясын үздік меңгерген қозғалысшы ғана талап үдесінен шыға алады. Ал бұл бағыттағы шаралар жылма-жыл үзіліссіз жүргізіледі. Соның ішінде теміржолшыларды кәсіби тұрғыдан оқыту, біліктіліктерін жетілдіру бағытындағы жұмыстарды айрықша атап өтуге болады. Мәселен, ағымдағы жылдың алты айының ішінде республикадағы теміржолшыларды қайта оқыту орталықтарына 11 маман білімін жетілдірген екен. Ал осынау мерзім ішінде Астана қаласындағы көлік технологиялары орталығында 4 адам арнайы біліктілік жоғарылату курсынан өтіп қайтыпты.
Тек қатардағы теміржолшының кәсіби болуы аздық етеді. Қозғалыс барысын ұйымдастырушы, үдерісті қадағалаушы басты тұлға станция бастығының да біліктілігі жоғары болуы міндет. Биылғы жылы екі станция бастығы, бір станцияның инженер-технологы мен бөлім бастығының орынбасары Елордадағы оқу орталығында біліктілігін шыңдап, кәсібилік қырын дамытып қайтты. Бұл сөз жоқ, еңбектегі жетістікке де оң әсер ететіні анық, – дейді Семей жүк тасымалдау бөлімшесінің кадр бөлімінің басшысы Шалқар Мусаинов.
Жалпы, қазіргі күні станция қызметкерлеріне қойылатын талап қатаң. Сондықтан болар, бөлімше бойынша түрлі байқаулар мен ойын түріндегі техникалық дәрістер жиі өткізіледі. Басты тақырып ретінде қауіпті өндірістік факторлар, станциядағы габаритті емес орындарды санамалап шығу, локальды актілер жайлы сөз қозғалады. Мұндай байқауларда теміржолшының кәсіби білімінің деңгейі ғана емес, жұмыс орнын даярлау, қызмет барысындағы өзін-өзі ұстау мәдениеті, өндіріс барысындағы үдерістерден қаншалықты хабардар екендігі де сарапқа түсуде. Бұл шаралардың барлығы да өз кезегінде станция қызметкерлерінің кәсібилігін жоғарылата түспек.
Қуаныш ҚОЖАЕВ, Семей
Новости
05.12.2025
Столичные волонтёры ҚТЖ обеспечили 55 ветеранов углём на зимний период
Регионы
05.12.2025
В Карагандинской области модернизируют 14 объектов железнодорожной инфраструктуры
Грузовые перевозки
05.12.2025
Перевозки через стык «Достык — Алашанькоу» выросли на 6%
Новости
05.12.2025
На линию Курык – Алят в 2026 году выйдут два новых парома
Новости
05.12.2025
Новая компетенция «Управление локомотивом» представлена на чемпионате WorldSkills Kazakhstan
Новости / Архив
05.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №101 от 05 декабря 2025 года
Новости
04.12.2025
Экспортный путь зерна до узбекской границы продемонстрировали журналистам
Новости
04.12.2025
Транзит по ТМТМ из Китая увеличился на 12%
Регионы
04.12.2025
Будни станции Арстансор: малый штат, большой участок ответственности
КТЖ в лицах
04.12.2025
«К каждому нужен подход»: будни проводницы женского вагона
Новости
03.12.2025
Более 1700 раз экстренно тормозили машинисты поездов в этом году
Интервью
03.12.2025
Перевозки, парк и цифровые решения: «Қазтеміртранс» подводит итоги и формирует стратегию развития до 2026 года
Пассажирские перевозки
03.12.2025
Поезд «Астана – Омск» начнет курсировать в декабре
Инфраструктура
03.12.2025
КТЖ перевыполнило план ремонта путей на 2025 год
Новости
02.12.2025
Навигационные пломбы в ЕАЭС начнут применять с февраля 2026 года
Новости
02.12.2025
Программно-аппаратный комплекс установили на автомотрисах Астанинской дистанции электроснабжения
Пассажирские перевозки
02.12.2025
ЕАЭС упростит железнодорожные пассажирские перевозки
Грузовые перевозки
02.12.2025
Перевозки грузов по сети ҚТЖ выросли до 287,8 млн тонн
Новости
02.12.2025
Порт Актау получил финансовую поддержку Европейского Союза
Новости / Архив
02.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №100 от 02 декабря 2025 года