Кірме жолдар қашан түзеледі?

Жүк тасымалы
08.11.2022, 09:48
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Атырау жүк тасымалы бөлімшесінде теміржолшылар мен теміржол тармақтарын пайдаланушы кәсіпкерлермен кездесу өтті. Жиынға аймақтағы станция басшылары мен кірме жолдарды пайдаланушы жүзге жуық кәсіпкер қатысты.

Сондай-ақ жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің, көлік прокуратурасы көліктік бақылау инспекциясының, «Атамекен» кәсіпкерлер палатасының өкілдері арнайы шақырылған жиын барысында бас ревизор Жәнібек Көбеев аймақтағы кірме жолдар мен ондағы бағыттамалы бұрмалардың жайкүйі төмен жағдайда екенін жеткізді. «Сол себептен де биылғы жылы кірме жолдарда вагондардың рельстен шығып кетуінің 18 фактісі орын алған. Ал вагондар ҚТЖ компаниясына қарайтындықтан, олардың жағдайы бізді алаңдатады. Вагондарға сұраныс көп, ал олар әр кірме жолдан шыққан сайын жөндеуге тұратын болса, тасымалдайтын вагон саны шектеледі. Сондықтан тармақ иелері өз жолдарын күтіп-ұстауға көңіл бөлгені керек бізге. Топырақ, құм, шөп басып кеткен жолдар бар. Ол да қозғалыс қауіпсіздігіне нұқсан келтіреді», – деді ол.  

Жиында сөз болған маңызды мәселе цифрландыру тақырыбы болды. Көлік прокурорының айтуынша, ол сыбайлас жемқорлыққа жол бермейді, қандай да бір лауазымды тұлғаға тәуелділік болмайды. Барлық құжаттамалар, келісімшарт, алыс-беріс, жүк қабылдап-тапсыру құжаттары цифрлы түрде жүзеге асырылуы тиіс. Сол мақсатта биыл «Атамекен» кәсіпкерлер палатасымен бірлесе мобильді топ құрылған. Олардың мақсаты – кәсіпкерлерге құқықтық және басқа да көмек беру.  

Кәсіпкерлердің де айтары бар екен. Олар вагондардың көп жағдайда кешігіп жететінін айтты, сол себепті вагондардың қай жерде келе жатқанын қадағалап отыруға ашық мүмкіндік болса деп сұрады.  

Атырау жүк тасымалы бөлімшесінің бастығы Аслан Базарғалиев вагондардың кешігуінің бір себебі, елімізде, соның ішінде өңірлерде де тепловоздардың жетіспеушілігі екенін айтты. Сол себепті жол бойында тастанды пойыздар көп. Ал вагондарды қадағалап отыруға қатысты: ҚТЖ компаниясында 15-65 макеті бар, ол жүйеге сәйкес ел ішіндегі пойыздар қозғалысын, маршрутын, бағытын, кетіп бара жатқан, тұрған жерін қадағалауға болады, бірақ, өкінішке орай, ондай құзырет жеке кәсіпкерлерге қарастырылмаған көрінеді.  

Кәсіпкерлердің айтуынша, ұзындығы 168 шақырымды құрайтын Индер-Мақат темір жолының сапасы сын көтермейді. Биылдың өзінде 4 рет пойыздың жолдан шығып кету жағдайы болған. Сол жолды ҚТЖ өз балансына алса деген де сөз болды. «Ол жолдың 10 пайызы Атырау СПК-ға қарайды, қалған 90 пайызы жеке кәсіпкерде. Біз ол мәселені зерделеп, ҚТЖ басшылығына жібердік» деді көлік прокуроры. Алайда, Индер-Мақат темір жол желісіне иелік етуші мекеме өкілінің айтуынша, бүгінде ол жолдарға жөндеу жұмыстарын жасау кезең-кезеңмен жүзеге асырылып, жол сапасын жақсартуға тырысуда екен. Жиында кәсіпкерлер өздерін мазалаған басқа да сұрақтарын қойып, жауап алуға тырысты. «Сіздермен кездескендегі мақсатымыз сын айтып, мін табу емес. Кәсіп иелерімен кері байланыс орнатып, құқықтық негізде көмек беру», – деді жиын соңында құқық қорғаушылар.

 

Жүк тасымалы
26.11.2022
Биыл Ақтау және Құрық теңіз порты арқылы 1,5 млн тонна жүк тасымалданды
Жаңалықтар
25.11.2022
Теміржолшы Құттыбек Шархатбаевқа әріптестері ескерткіш тақта орнатты
Темір жол тарихы
25.11.2022
Оқушылар теміржолшылар мұражайындағы жәдігерлермен танысты
Қауіпсіздік
25.11.2022
Келер жылы локомотивтерге бейнетіркегіш құрылғысы орнатылады
Жүк тасымалы
25.11.2022
ТХКБ – жүк тасымалдаудың тиімді дәлізі
Инфрақұрылым
25.11.2022
Биыл 943 км жол жөндеуден өтті
Әлеумет
25.11.2022
Кадр саясатына жаңаша көзқарас
Жаңалықтар
25.11.2022
Алматыда ҚТЖ қолдауымен 5G байланыс жүйелерін дамыту бойынша құзыреттілік орталығы ашылды
Мұрағат
25.11.2022
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №92 25 қараша 2022 жыл
Жаңалықтар
24.11.2022
7 мыңнан астам жүк вагоны жөндеуден өтті
Аймақтар
24.11.2022
Ерен еңбек еленді
Әлемде
24.11.2022
Әзербайжан ел бойынша ең үлкен теміржол көпірін салып жатыр
Жүк тасымалы
24.11.2022
Алматы бөлімшесі бойынша құрылыс жүктері мен кендерді тиеу артты
Әлемде
24.11.2022
Жоғарғы орындағы жолаушыларға төменгі орында тамақтануға ресми рұқсат берілді
ҚТЖ келбеті
23.11.2022
Баба ізін басқан шөбере
Әлемде
23.11.2022
Моңғолия 2030 жылға қарай жүк тасымалын 41 млн тоннаға жеткізбек
Жаңалықтар
23.11.2022
«Тальго» пойызына отырған ресейлік блогер сапары жайлы шолу жасады
Жолаушылар тасымалы
23.11.2022
"Бригадир конверті" қызметін 150 мыңнан астам адам пайдаланған
Темір жол тарихы
23.11.2022
95 жыл бұрын Луговой станциясында Түркістан-Сібір магистралінің алғашқы рельсі төселді
ҚТЖ келбеті
22.11.2022
Дөңес кезекшісі