Биыл 11 айда еліміздегі теміржолдар арқылы 8,8 млн тонна астық тасымалданды

Жүк тасымалы
30.12.2022, 09:33

Бұл былтырғы осындай кезеңмен салыстырғанда 9%-ға көп, деп хабарлайды Rail-news.kz Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігіне сілтеме жасап.

Осы жылы астық экспортындағы шектеулердің алынып тасталуы мен нарықта жұмыс істейтін түрлі компаниялар ұсынатын вагондардың жалға алу мөлшерінің айырмашылығынан уақытша кептеліс пен дүрбелең байқалғаны рас. Себебі астық жөнелтушілер мен вагон иелері арасындағы іскерлік байланыс темір жол әкімшілігінің қатысуынсыз реттеледі. Бұл ретте аталған мәселені нарық қатысушылары өзара шешкенін айта кетейік.

Қазір Қазақстанның астық тасымалдаушыларына арналған техникалық парк 10,5 мыңнан асады. Оның ішінде тасымалдау қызметін ұсынатын «Астық Транс» АҚ-на (жекеменшік компания) 4 750 вагон тиесілі. Жылжымалы құрамның бұл мөлшері жүк жөнелтушілердің қазіргі сұранысын толық көлемде қамтамасыз етуге қауқарлы. Осы орайда «Астық транс» компаниясы еліміздің ішкі нарығындағы астық тасымалдау қызметін 98%-ға қамтып келе жатқанын атап өткен абзал.

Вагондарды тартып, тазалау үшін «ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның 130-ға жуық маневрлі локомотиві мен жекеменшіктегі 767 локомотив жұмылдырылған. Аталған нарық толығымен ырықтандырылып, бәсекелестік ортаға берілгенін айта кеткен орынды.

Теміржол арқылы тасымалдау тарифтеріне тоқталсақ, шойын жолмен жүктерді жеткізуге байланысты тариф келесідей тәртіппен қалыптасады. Атап айтқанда, оның құны магистральды теміржол желісі (МЖС) мен локомотивті тарту (ЛТ), сондай-ақ жүк және коммерциялық жұмыстың (ЖК) қызметтеріне байланысты.

Жүк вагондарын жалдап, пайдалану қызметтерін ұсыну нарығында тарифтік және тарифтік емес реттеу құралдары қарастырылмағанын айта кету керек. Оны бәсекелестік ортада нарық өзі реттейді.

 

Спорт
23.09.2023
Астанада теміржолшылар марафоны өтті
Жаңалықтар
22.09.2023
«ҚТЖ» ҰК» АҚ Шэньчжэньде өткен CILF 2023 халықаралық көліктік-логистикалық көрмесіне қатысты
Әлеумет
22.09.2023
Медпойыз Батыс Қазақстан облысында жұмыс істеуде
Жаңалықтар
22.09.2023
Гендерлік тепе-теңдік – теңдік белгісіне ұмтылу
Қауіпсіздік
22.09.2023
Қараусыз мал үшін қатаң жаза
Жаңалықтар
22.09.2023
Жас теміржолшылармыз Ресейде өтіп жатқан жастар слетіне қатысуда
Әлеумет
22.09.2023
Жұмысшылар ұсынысы ескеріледі
Жаңалықтар
22.09.2023
ҚТЖ мен ЕАДБ Аягөз — Бақты темір жол желісін салу жөніндегі жобаны іске асыру мәселесін талқылады
Әлеумет
22.09.2023
«Саламатты Қазақстан»: Бір күнде екі жүз адам қаралды
Жүк тасымалы / Инфографика
22.09.2023
Қыркүйекте темір жол желісімен 1,1 млн тонна астық тасымалданады
Жүк тасымалы
22.09.2023
Әлеуметтік маңызды жүк тасымалдау қорытындысы жарияланды
Жаңалықтар / Мұрағат
22.09.2023
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №79 22 қыркүйек 2023 жыл
Жүк тасымалы
21.09.2023
Семейде контейнерлік тасымал әлеуеті артып келеді
Жаңалықтар
21.09.2023
Ақтөбеде теміржол кластері құрылады
Аймақтар
21.09.2023
Құлсары станциясына жаңа басшы тағайындалды
Станция тынысы
21.09.2023
Белкөлдіктер бағындырған белестер
Жүк тасымалы
20.09.2023
ҚТЖ: астық тасымалдау негізгі жоспар бойынша жүзеге асырылады
Әлемде
20.09.2023
Ирландия темір жолында сутегімен жүретін локомотив сынақтан өткізілмек
Жаңалықтар
19.09.2023
Мемлекет басшысы Wabtec компаниясының президенті және бас атқарушы директоры Рафаэль Сантананы қабылдады
Жаңалықтар
19.09.2023
Ұйымда – жаңа төраға