Құлсары станциясында жүк тиеу көлемі артты

Жүк тасымалы
25.08.2023, 10:29
Суретті түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Аймақтағы ең өндірісті ауданда орналасқан бірінші класты Құлсары станциясы заман талабына сай нарық сұранысын қанағаттандырып, өлке өнеркәсібінің дамуына зор үлесін қосып келеді.

Бірнеше тарапты тоғыстырып жатқан Құлсары станциясы Мақат, Бейнеу, Атырау және Теңіз кеніші бағытында пойыздар қабылдап-жөнелтеді. Үнемі алдын алу шараларын жүргізу арқасында көп жылдар бойына пойыз және маневрлік жұмыстарда ақаусыз жұмыс жасап келе жатқан таңдаулы станцияның бірі.  

Сипаты мен жұмыс көлемі бойынша бірінші класты учаскелік болып саналатын станцияда жүк және қозғалыс цехы бар.  

Станция бастығының міндетін атқарушы Айнабек Бисалиевтің айтуынша, еңбек және технологиялық тәртіпті нығайту, жұмыс тиімділігін арттыру, техникалық сабақ пен адамдармен жеке жұмыс сапасын жақсарту, ұжымда еңбек және қозғалыс қауіпсіздігін, қауіпсіздік техникасы мен өндірістік санитария ережесін сақтауға аса мән беруде.  

– Ұжым мүшелерінің ынтымақтаса еңбек етуі арқасында станция негізгі көрсеткіштер бойынша жоғары деңгейден көрінуде. 2022 жылмен салыстырғанда 2023 жылы жүк тиеу 152%, ал жүк түсіру 102% құрады. Осы жылдың шілде айында да жүк тиеу 163%, түсіру 139% көрсетті. Әрине, станцияға жүктелген міндет өте жауапты әрі күрделі, өйткені ол мұнай өнімдерін қауіпсіз тасымалдау және құраманың қауіпсіз қозғалысын қамтамасыз етеді, сондықтан да қозғалыс қауіпсіздігіне аса мән беріледі. Былтыр және биылғы жылы станцияға келетін біраз жолдар жаңарып қалды. Атап айтқанда, Құлсары-Бейнеу-Опорная, Құлсары-Мақат-Шоқпартоғай-Құмкөл аралығында жолдар күрделі жөндеуден өтті. Нәтижесінде жолаушылар пойызының жылдамдығы 60 км/сағ – 120 км/ сағатқа, жүк пойызының жылдамдығын 50 км/сағаттан 100 км/сағатқа көтеруге ықпал етіп отыр. Станциядағы бағыттамалы бұрмалар да жаңарды, жұмыс өнімділігі анағұрлым жақсарды, – дейді станция жетекшісі.  

Құлсары станциясы өткен ғасырдың 70-жылдарында, дәлірек айтқанда 1967 жылы пайдалануға берілген, 80-жылдары «Теңіз» мұнай кенішінің дамуымен бірге станция жұмысы жандана түскен. Станция мұнай және газ тасымалдаушы маңызды арна саналып, кен орнының дамуымен өлкедегі көлік-коммуникация кешені де беки түсті. Темір жол арқылы тасымалданатын негізгі тауар өнімі – мұнай, мұнай өнімдері және химиялық жүктер. Сол себепті мұнай кәсіпшілігінің қарқынды дамуы станцияның да әрі қарай өсуі қажеттігі талабын қойды. Соған орай 8 жолдан тұратын қосымша «Б» паркі, 6 жолдан тұратын сұрыптау паркі салынып пайдалануға берілсе, «А» паркінің жолдары 1250 метрге ұзартылды.  

90 жылдарға дейін станция 20 мекемеге қызмет көрсетіп, апталық жүк түсіру-тиеу көлемі 450-480 вагонды құрады. Теңіз шикі мұнайын 18 млн тонна көлемінде тасымалдауға байланысты 2007-2008 жылдары №8 разъезд бойынша мұнай өнімдері жүгі мен бос цистерналарды қабылдап-жіберу пункті ашылды. Бүгінгі таңда 27 кірме жолға қызмет көрсетіп, 120 серіктеспен қоян-қолтық жұмыс істеуде. Тәуліктік жүк тиеу-түсіру көлемі 270-290 вагонды құрап, тәулігіне 11 жұп жолаушылар, 20-25 жұп жүк пойызы өтеді. Әрине, серіктестер ішінде негізгі жүк қабылдап-жөнелтуші мекеме станциядан 10 шақырым жерде орналасқан «Теңізшевройл» ЖШС болып табылады. Құлсары станциясы көбіне осы кәсіпорын пойыздарын қабылдап-жөнелтеді. Қазіргі кезде «Теңізшевройл» ЖШС бойынша тәулігіне орташа есеппен тиелім 275 вагонды құрайды, оның ішінде мұнай және мұнай өнімдері 164, химикат – 118 вагон, тәулігіне орташа есеппен 5-6 құрама қабылдап-жіберіледі.  

 

Аймақтар
18.09.2025
Көкшетауда Құрметті теміржолшы Мұратбек Тілеуленовпен кездесу өтті
Жаңалықтар
18.09.2025
Теміржолшылар экологиялық акцияны белсенді қолдады
Жүк тасымалы
18.09.2025
Қазақстаннан Қытайға өсімдік майының пилоттық партиясы жеткізілді
Цифрландыру
18.09.2025
Германия теміржолға 5G желісін енгізуде
Жаңалықтар
18.09.2025
Қарағандыда жүк пойызынан дизель ұрлаған қылмыстық топ ұсталды
Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл