Қазақстан-Беларусь: транзиттік тасымалды дамытуға мүдделі

Жүк тасымалы
05.10.2023, 14:11
Суретті түсірген Александр Жабчук
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Астанада Беларусь Республикасы мен Қазақстан арасында жүк тасымалдау процесінде теміржол саласының көліктік-логистикалық әлеуетін дамытуға арналған халықаралық дөңгелек үстел өтті.  

Қазақстандық және беларусьтік бизнес өкілдері, экспорттаушылар, ірі жүк жөнелтушілер, көлік қауымдастығы мен одақтарының өкілдері қатысқан жиында жүк тасымалдауды ұйымдастырудағы өзара іс-қимылдың, Қытай-Еуропа-Қытай дәлізі бойынша, сондай- ақ Каспий теңізінің теңіз порттары арқылы өтіп, Түркия және Еуропа елдеріне бағытталған тасымалдаудың негізгі мәселелері талқыланды. Екі елдің теміржол әкімшіліктерінің негізгі міндеті жүк жөнелтушілердің мүддесі үшін инфрақұрылымдық әлеуетті дамыту, жылжымалы құрамдар сатып алу және қауіпсіз темір жол қозғалысын қамтамасыз ету болып табылатыны атап өтілді.

– ҚТЖ экспортты белсенді түрде арттыруды және контейнерлік тасымалдау географиясын әртараптандыруды жалғастыруда. Қытай, ТМД елдері және Орталық Азия бағытында контейнерлердегі қазақстандық жүктерді жеткізудің логистикалық желілері құрылды. ҚТЖ транзиттік және экспорттық тасымалдауды одан әрі дамыту үшін Достық – Мойынты учаскесінде екінші жол салуда. «Дарбаза – Мақтаарал» теміржол желісін, Алматы торабын айналып өтетін айналма темір жол салу жобалары жоспарлануда, бұл транзиттік жүк ағынын жаңа қысқа бағытқа ауыстыруға және Алматы торабын орта есеппен 30-40%-ке жеңілдетуге мүмкіндік береді. Қытаймен үшінші шекара өткелін және Бақты – Аягөз темір жол учаскесін салу мәселесі қарастырылуда. Тартымды жылжымалы құрамды жаңарту мәселесі шешілуде, – деп атап өтті өз сөзінде «ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС бас директоры Владимир Петров.

«ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС маркетинг жөніндегі атқарушы директоры Вадим Копылов алға тартқан мәліметке сүйенсек, ағымдағы жылдың сегіз айында Беларусь пен Қазақстан арасындағы теміржол көлігімен тасымалданған жүк көлемі   4,7 млн тоннаны құраған, бұл көрсеткіш өткен жылдың есепті мерзімімен салыстырғанда 622  мың тоннаға немесе 15,3% артық болып отыр.  Соның ішінде Қазақстаннан экспорт – 30%, Беларусь Республикасынан импорт – 21% және де екі елдің темір жолдарының қатысуымен транзит 8% өскен.

Атап өтерлігі, Қазақстаннан көмір экспорты 950 мың тоннаны құраған, былтыр бұл жүк түрі мүлдем экспортталмапты, сондай-ақ химиялық және минералдық тыңайтқыштардың Беларусь еліне жөнелтілуі өткен жылға қарағанда 30 есе өскен. Ал елімізге аталған елден орман материалдары импортталған және өткен жылға қарағанда екі есеге артқан.

– Қазақстанның экономикалық саясатының басымдыққа ие бағыттарының бірі транзиттік көлік әлеуетін іске асыру болмақ. Бұл бағытта ҚТЖ белсенді жұмыс жүргізуде. Контейнерлік сегмент пен мультимодальды сервис тоқтаусыз дамуда. Негізгі транзиттік дәліз Қытай – Еуропа – Қытай, бұл бағдарда Қазақстан, Ресей, Беларусь үш темір жол әкімшіліктері арасында құрылған ОТЛК ЕРА бірлескен кәсіпорны табысты жұмыс істеп жатыр, – деді Вадим Копылов.

Халықаралық дөңгелек үстелдің өтуіне мүдделілік танытқан беларусьтік теміржол компаниясы өкілдері жүк тасымалы, контейнерлік жүк тиелімінің дамуы хақында  деректермен бөлісіп, екі ел арасында транзиттік көліктік тасымалды әрмен қарай дамытуға дайын екендіктерін жеткізді. Жүк жөнелтушілер де сөз алып, өздерін  толғандырған сұрақтарын қойып, ұсыныстарын айтты.

 

Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды