Құрықта астық терминалы іске қосылады

Жүк тасымалы
20.12.2023, 16:51
Суретті түсірген Александр Жабчук
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

ҚР Көлік вице-министрі Мақсат Қалиақпаров Ереван қаласында өткен теңізге шыға алмайтын елдердің LLDC конференциясында Құрық портында биыл астық терминалы іске қосылатынын айтты.  

Қазақстан – теңізге шыға алмайтын ірі дамушы ел болып табылады. БҰҰ-ның LLDC елдеріне арналған бағдарламасы 2003 жылғы Алматы декларациясында да, 2014-2024 жылдарға арналған Вена іс-қимыл бағдарламасында да теңізге шықпай-ақ елдердің қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін нақты шаралар қабылдауда аса маңызды рөл атқарады. Вице-министр жиналған көпшілікке соңғы он жылдықта Вена іс-қимыл бағдарламасының жүзеге асырылу барысы туралы баяндап берді.

– Бүгінгі таңда біз Орталық Азия мен Еуропа арасында тасымалдау сапасын арттыру үшін барлық жағдай жасауға мүмкіндік беретін жаңа логистиканы жолға қою мүмкіндіктерін көріп отырмыз. Қазақстан Қытай, Оңтүстік-Шығыс Азия және Еуропа сияқты экономикалық алыптар арасында орналасқан және өз кезегінде өңірдегі көлік-транзиттік әлеуетті дамыту мен көлік дәліздерін жаңғырту үшін зор күш-жігер салуда. Соңғы 15 жылда Қазақстанның көлік саласына шамамен 35 млрд АҚШ  доллары инвестицияланған. 2,5 мыңнан астам темір жол, 13 мың шақырым автомобиль жолдары салынған, Қытаймен шекарада «Қорғас – Шығыс қақпасы» құрғақ порты, сондай-ақ қуаттылығы жылына 21 млн тонна Ақтау және Құрық теңіз порттары нәтижелі жұмыс істеуде. Тиімді транзиттік трансконтинентальды дәліздер мен маршруттар желісі құрылды. Бүгінде еліміз бойынша 13 халықаралық көлік дәлізі өтеді, оның ішінде 5 темір жол және 8 автомобиль дәлізі, – деді вице-министр.

Жалпы Солтүстік дәліз бойында 2015 жылдан бастап бірыңғай көлік-логистикалық компания жұмыс істейді. Ол Қытай-Еуропа-Қытай бағыты бойынша бірыңғай оператор қызметін атқарып, бірыңғай өтпелі мөлшерлеме мен логистикалық қызметтерді ұсынады. Логистикадағы жаһандық өзгерістерге қарамастан, бұл дәліз транзиттік тасымалдарды жүзеге асырудағы өзектілігін жоғалтпайды және шығыс-батыс бағытындағы контейнерлік тасымалдардың шамамен 80 пайызын алады деп болжануда. Сонымен бірге осы бағытта Транскаспий халықаралық көлік маршрутының рөлі арта түсті. Өткен жылдың қорытындысы бойынша жүктерді тасымалдау көлемінің екі есе өсуі – осының бірден бір дәлелі.

Орта дәлізді дамыту шеңберінде Ақтау және Құрық теңіз порттары арқылы жүк тасымалын арттыру бойынша маңызды шаралар қабылданып жатқанын айта кеткен орынды. Оның ішінде 2025 жылға дейін Ақтау портында «контейнерлік хаб» салынады деп жоспарланып отыр. Бұл тасымалдау көлемін жылына қосымша 300 мың жиырма футтық эквивалентке дейін ұлғайтуға мүмкіндік береді деп күтілуде.

 

ҚТЖ келбеті
15.04.2025
ЦЖС аруы Қызылордада тұрады
Спорт
15.04.2025
Теміржолшылар қалалық спартакиадада топ жарды
Темір жол тарихы
15.04.2025
Соғыс тарихынан сыр шерткен жәдігерлер
Аймақтар
15.04.2025
Ақтөбе облысында биыл жеті вокзал жөнделеді
Аймақтар
15.04.2025
Теміржолшы болам десеңіз...
Қауіпсіздік
15.04.2025
Айыппұл мөлшері артты
Жаңалықтар / Мұрағат
15.04.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №28 15 сәуір 2025 жыл
Аймақтар
14.04.2025
Каспий теңізі тағы бір кемемен толықты
Жүк тасымалы / Апта саны
14.04.2025
Теміржол тасымалы 4,4% өсті
Аймақтар
14.04.2025
Теміржол ардагері құрметке бөленді
Аймақтар
14.04.2025
Көктемгі тексеріс басталды
Жолаушылар тасымалы
14.04.2025
Жазғы тасымалдау кезеңіне жолаушылар вагондарын дайындау жүргізілуде
Аймақтар
14.04.2025
Еңбек адамына құрмет – елге құрмет
Инфрақұрылым
11.04.2025
ҚТЖ Алтынкөл – Жетіген учаскесін жаңғыртады
Жаңалықтар
11.04.2025
Минскіде логистикалық маршруттардың дамуы талқыланды
Трансформация
11.04.2025
Ескірген құрылғылар жаңартылып жатыр
Әлеумет
11.04.2025
ҚТЖ-да донор күні өтті
Қауіпсіздік
11.04.2025
Әскери күзеттің әлеуеті зор
Станция тынысы
11.04.2025
Жылғаның жауапкершілік жүгі ауыр
Жаңалықтар / Мұрағат
11.04.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №27 11 сәуір 2025 жыл