Достық – Мойынты жобасы Қытай транзитін арттырады

«Burabay Express» электр пойызында «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ – «Интеграцияланған жоспарлау дирекциясы» филиалының директоры Вадим Копыловпен медиа – кездесу өтті, деп хабарлайды Rail-news.kz.
Спикер ірі инфрақұрылымдық жобаны — ұзындығы 836 км Достық – Мойынты учаскесіндегі екінші жолдарды салу туралы ақпаратты ұсынды. 2022 жылғы қарашада басталған жоба желінің өткізу қабілетін тәулігіне 12-ден 60 жұп пойызға дейін ұлғайтуға мүмкіндік береді. 2024 жылы құрылыс жұмыстарына қарамастан, Қытайдан тасымалдау рекордтық деңгейге жетті — 32 миллион тонна, бұл он жыл бұрынғы көрсеткіштен 4,5 есе көп.
Контейнерлік транзит сондай-ақ тұрақты өсуді көрсетеді: 10 жыл ішінде ҚХР – ЕО — ҚХР бағыты 12 есе, ал Транскаспий бағыты (ТМТМ) 21 есе өсті. ҚР – ҚХР арасындағы тасымалдау көлемі 2025 жылдың 8 айында 2024 жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 10% - ға өсіп, 23,2 млн тоннаны құрады.

Достық – Мойынты учаскесінде екінші жолдардың енгізілуімен ҚХР-дан тасымалдар 2025 жылы 35 млн тоннаға жетуі мүмкін, оның ішінде кен, металл және азық – түлік экспорты, сондай – ақ Шығыс-Батыс және Шығыс-Орталық Азия бағыттары бойынша транзиттік жүктер. Жобаны Каспий порттарымен және ТМТМ дәлізімен интеграциялау Қазақстанның негізгі еуразиялық көлік-логистикалық хаб ретіндегі ұстанымын нығайтады.
ҚТЖ инфрақұрылымды да белсенді дамытуда. Алматыда қуаттылығы жылына 115 мың ЖФБ болатын «Жетісу» терминалы пайдалануға берілді, ол небәрі 88 күнде салынған. Ақтау портында қуаттылығы 240 мың ЖФБ контейнерлік хабтың бірінші кезегі іске қосылды. Халықаралық желі Қытайдағы, Беларуссиядағы, Ресейдегі және Каспийдегі терминалдар есебінен кеңеюде; Әзірбайжан, Венгрия, Румыния және Грузиядағы жаңа алаңдар жоспарлануда.