ҚТЖ-да машинистің маршрутын интеграцияланған өңдеу жүйесін қолдану бойынша ақпараттық сессия өтті

Цифрландыру
24.11.2023, 11:02
Александр Жабчук
Любовь Ровба

Корреспондент газеты «Қазақстан теміржолшысы»

ҚТЖ Бизнесті трансформациялау орталығы ұйымдастырған ақпараттық сессияда ТМД-да баламасы жоқ «Машинистің маршрутын интеграцияланған өңдеу» автоматтандырылған жүйесін (ММИӨ АЖ) қолдану мүмкіндіктері көрсетілді.

Жүйенің негізгі мақсаты – жедел режимде машинистің маршрут құжаттарын дайындау және өңдеу процесін автоматтандыру (локомотив шаруашылығындағы алғашқы есепке алудың маңызды құжаттарының бірі) және құрылымдық бөлімшелерді жедел, статистикалық және талдамалық ақпаратпен қамтамасыз ету.

Күн сайын бағдарлама машинистің 5-6 мың маршруттық парағын өңдейді. Машинистің бағыты жылжымалы құрамды пайдалану, пойыздардың тартылуына электр энергиясы мен дизель отынының шығынын есепке алу, сапарға жасалған локомотив бригадасының жұмыс уақытын есепке алу жөніндегі деректерді қамтиды, сапарды орындауға және бригадаға жалақы есептеуге негіз болып табылады.

 Байланыс арналары бойынша деректер ҚТЖ Бас есептеу орталығына беріледі. Мұнда мәліметтер толығымен өңделеді, содан кейін сенімді есеп беру нысандары жасалады. Жүйе депо, бөлімше, локомотив тарту операторы және жол бөлінісінде қалыптастырылатын есептілік пен анықтаманың 145 нысанын ұсынады. Есепті пайдаланушылар ҚТЖ құрылымдық бөлімшелері мен еншілес компаниялары, сондай-ақ жеке жүк тасымалдаушылары болып табылады. Бүгінгі таңда бағдарламада 600 қолданушы жұмыс істейді.

«Бағдарлама өзінің сенімділігі мен тұрақтылығын көрсетті», - деп атап өтті ҚТЖ филиалы - Бас есептеу орталығы (БЕО) бағдарламалық-техникалық сүйемелдеу бөлімі бастығының орынбасары Баршагүл Икебаева.

Бүгінгі таңда теміржолдардың жұмысын талдаудағы ММИӨ АЖ рөлін асыра бағалау қиын. Жүйе көп қырлы, ол теміржолдың басқа жүйелеріне біріктірілген, көрші елдер теміржол әкімшіліктерімен тиімді өзара әрекеттесуге мүмкіндік береді. Бағдарлама локомотив-сағаттар, локомотив-километрлер, вагон-километрлер, учаскелік және техникалық жылдамдықтар, нетто-тонна-километрлер және теміржолдың пайдалану жұмысын сипаттайтын брутто сияқты негізгі көрсеткіштерді талдауды қамтамасыз етеді.

 

Аймақтар
06.03.2025
О профилактической работе по предотвращению наездов на людей рассказали в Павлодарском регионе
Цифрландыру
06.03.2025
Еңбек қауіпсіздігі – жаңа форматта
Аймақтар
06.03.2025
Тобыл станциясында қосымша қабылдау-жөнелту жолдары салынады
ҚТЖ келбеті
06.03.2025
Өткел кезекшісі Дина
Жаңалықтар
06.03.2025
ҚТЖ басшылығы ТХКБ халықаралық қауымдастығының отырысына қатысты
ҚТЖ келбеті
06.03.2025
Жанкешті еңбек иелері
Жүк тасымалы
06.03.2025
Сиандағы қазақстандық хаб: алғашқы жылдың қорытындысы
Аймақтар
06.03.2025
Машинист Атырау облысында үйір жылқының пойызбен соғылуына жол бермеді
Аймақтар
06.03.2025
Жұмыста әріптес, отбасында жарым...
Жаңалықтар
06.03.2025
ҚТЖ-да тасымалданатын жүктердің сақталуын қамтамасыз ету қорытындысы шығарылды
Аймақтар
06.03.2025
Теміржолшылар «Қазақша Quiz» жүлдегері
Қауіпсіздік
06.03.2025
Жол қауіпсіздігі – бүкіл қоғамның ортақ міндеті
Аймақтар
06.03.2025
Өрт сөндіру пойызы көмекке келді
Аймақтар
06.03.2025
Бурылдың станция кезекшісі
Жүк тасымалы
05.03.2025
Жаңа егіннің 7,4 млн тоннадан астам астығы теміржол көлігімен тасымалданды
Жүк тасымалы
05.03.2025
ТХКБ бойынша ауыл шаруашылығы өнімдерін тасымалдау өсті
Жүк тасымалы
05.03.2025
Қазақстан Қытайға өсімдік майы мен жемшөп экспортын ұлғайтты
Инфрақұрылым
05.03.2025
Елімізде 5 теміржол вокзалы жөндеуден өтті
Инфрақұрылым
04.03.2025
ҚТЖ және PTC Holding Грузияда терминалдық инфрақұрылымды бірлесіп дамыту туралы уағдаласты
Инфрақұрылым
04.03.2025
Олжас Бектенов теміржол вокзалдарын жөндеу және реконструкциялау жұмыстарын биыл аяқтауды тапсырды