ҚТЖ-да машинистің маршрутын интеграцияланған өңдеу жүйесін қолдану бойынша ақпараттық сессия өтті

Цифрландыру
24.11.2023, 11:02
Александр Жабчук
Любовь Ровба

Корреспондент газеты «Қазақстан теміржолшысы»

ҚТЖ Бизнесті трансформациялау орталығы ұйымдастырған ақпараттық сессияда ТМД-да баламасы жоқ «Машинистің маршрутын интеграцияланған өңдеу» автоматтандырылған жүйесін (ММИӨ АЖ) қолдану мүмкіндіктері көрсетілді.

Жүйенің негізгі мақсаты – жедел режимде машинистің маршрут құжаттарын дайындау және өңдеу процесін автоматтандыру (локомотив шаруашылығындағы алғашқы есепке алудың маңызды құжаттарының бірі) және құрылымдық бөлімшелерді жедел, статистикалық және талдамалық ақпаратпен қамтамасыз ету.

Күн сайын бағдарлама машинистің 5-6 мың маршруттық парағын өңдейді. Машинистің бағыты жылжымалы құрамды пайдалану, пойыздардың тартылуына электр энергиясы мен дизель отынының шығынын есепке алу, сапарға жасалған локомотив бригадасының жұмыс уақытын есепке алу жөніндегі деректерді қамтиды, сапарды орындауға және бригадаға жалақы есептеуге негіз болып табылады.

 Байланыс арналары бойынша деректер ҚТЖ Бас есептеу орталығына беріледі. Мұнда мәліметтер толығымен өңделеді, содан кейін сенімді есеп беру нысандары жасалады. Жүйе депо, бөлімше, локомотив тарту операторы және жол бөлінісінде қалыптастырылатын есептілік пен анықтаманың 145 нысанын ұсынады. Есепті пайдаланушылар ҚТЖ құрылымдық бөлімшелері мен еншілес компаниялары, сондай-ақ жеке жүк тасымалдаушылары болып табылады. Бүгінгі таңда бағдарламада 600 қолданушы жұмыс істейді.

«Бағдарлама өзінің сенімділігі мен тұрақтылығын көрсетті», - деп атап өтті ҚТЖ филиалы - Бас есептеу орталығы (БЕО) бағдарламалық-техникалық сүйемелдеу бөлімі бастығының орынбасары Баршагүл Икебаева.

Бүгінгі таңда теміржолдардың жұмысын талдаудағы ММИӨ АЖ рөлін асыра бағалау қиын. Жүйе көп қырлы, ол теміржолдың басқа жүйелеріне біріктірілген, көрші елдер теміржол әкімшіліктерімен тиімді өзара әрекеттесуге мүмкіндік береді. Бағдарлама локомотив-сағаттар, локомотив-километрлер, вагон-километрлер, учаскелік және техникалық жылдамдықтар, нетто-тонна-километрлер және теміржолдың пайдалану жұмысын сипаттайтын брутто сияқты негізгі көрсеткіштерді талдауды қамтамасыз етеді.

 

Әлемде
20.01.2025
Транскаспий дәлізі: Қытай Түркияның темір жолдарын дамытуға инвестиция салмақ
Аймақтар
20.01.2025
Маңғыстау теміржолында ерекше нысандар пайда болады
ҚТЖ келбеті
20.01.2025
Құндыз – машинистің қызы
Аймақтар
17.01.2025
Қарағанды – Сұрыптау станциясы теміржол объектілерінің жұмысы тексерілді
Жаңалықтар
17.01.2025
ҚТЖ жүргізушілерді теміржол өткелдерінде сақ болуға шақырады
Спорт
17.01.2025
Қарағайлы ормандағы шаңғы жарысы
Аймақтар
17.01.2025
Теміржолшы мамандығына сұраныс артпақ
Аймақтар
17.01.2025
Қазалы теміржолшылары алғысқа бөленді
Инфрақұрылым
17.01.2025
Биыл ұзындығы 1 401 шақырым темір жол жөнделеді
Жолаушылар тасымалы
17.01.2025
Өткен жылы ҚТЖ пойыздарымен 13,6 миллион жолаушы тасымалданды
Жаңалықтар / Мұрағат
17.01.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №3 17 қаңтар 2025 жыл
Жүк тасымалы
16.01.2025
2024 жылы Қазақстан мен Қытай арасында теміржол көлігімен 32 миллион тоннадан астам жүк тасымалданды
Жаңалықтар
16.01.2025
Диагностика нәтижелері 2024 жылы теміржол жағдайының жақсарғанын көрсетті
Әлеумет
16.01.2025
Теміржолшылар коммуналдық қызмет жұмысшыларына қолдау көрсетті
Жолаушылар тасымалы
16.01.2025
Жолаушы ресімделмеген 108 кг багажды алып өтпек болған
Жаңалықтар
16.01.2025
Қытай Қазақстандағы реформаларды жоғары бағалап, көлік жобаларының маңыздылығын атап өтті
Станция тынысы
16.01.2025
Енді Доссорға пойыз тоқтайды
Аймақтар
16.01.2025
Жастарға кәсіби бағдар берілді
Станция тынысы
15.01.2025
Шиелі станциясының бүгінгі тыныс-тіршілігі
Жаңалықтар
15.01.2025
Президент «Абу Дабидің орнықты даму апталығы» саммитінде көлік инфрақұрылымының маңызын сөз етті