ҚТЖ-да машинистің маршрутын интеграцияланған өңдеу жүйесін қолдану бойынша ақпараттық сессия өтті

Цифрландыру
24.11.2023, 11:02
Александр Жабчук
Любовь Ровба

Корреспондент газеты «Қазақстан теміржолшысы»

ҚТЖ Бизнесті трансформациялау орталығы ұйымдастырған ақпараттық сессияда ТМД-да баламасы жоқ «Машинистің маршрутын интеграцияланған өңдеу» автоматтандырылған жүйесін (ММИӨ АЖ) қолдану мүмкіндіктері көрсетілді.

Жүйенің негізгі мақсаты – жедел режимде машинистің маршрут құжаттарын дайындау және өңдеу процесін автоматтандыру (локомотив шаруашылығындағы алғашқы есепке алудың маңызды құжаттарының бірі) және құрылымдық бөлімшелерді жедел, статистикалық және талдамалық ақпаратпен қамтамасыз ету.

Күн сайын бағдарлама машинистің 5-6 мың маршруттық парағын өңдейді. Машинистің бағыты жылжымалы құрамды пайдалану, пойыздардың тартылуына электр энергиясы мен дизель отынының шығынын есепке алу, сапарға жасалған локомотив бригадасының жұмыс уақытын есепке алу жөніндегі деректерді қамтиды, сапарды орындауға және бригадаға жалақы есептеуге негіз болып табылады.

 Байланыс арналары бойынша деректер ҚТЖ Бас есептеу орталығына беріледі. Мұнда мәліметтер толығымен өңделеді, содан кейін сенімді есеп беру нысандары жасалады. Жүйе депо, бөлімше, локомотив тарту операторы және жол бөлінісінде қалыптастырылатын есептілік пен анықтаманың 145 нысанын ұсынады. Есепті пайдаланушылар ҚТЖ құрылымдық бөлімшелері мен еншілес компаниялары, сондай-ақ жеке жүк тасымалдаушылары болып табылады. Бүгінгі таңда бағдарламада 600 қолданушы жұмыс істейді.

«Бағдарлама өзінің сенімділігі мен тұрақтылығын көрсетті», - деп атап өтті ҚТЖ филиалы - Бас есептеу орталығы (БЕО) бағдарламалық-техникалық сүйемелдеу бөлімі бастығының орынбасары Баршагүл Икебаева.

Бүгінгі таңда теміржолдардың жұмысын талдаудағы ММИӨ АЖ рөлін асыра бағалау қиын. Жүйе көп қырлы, ол теміржолдың басқа жүйелеріне біріктірілген, көрші елдер теміржол әкімшіліктерімен тиімді өзара әрекеттесуге мүмкіндік береді. Бағдарлама локомотив-сағаттар, локомотив-километрлер, вагон-километрлер, учаскелік және техникалық жылдамдықтар, нетто-тонна-километрлер және теміржолдың пайдалану жұмысын сипаттайтын брутто сияқты негізгі көрсеткіштерді талдауды қамтамасыз етеді.

 

Спорт
17.12.2025
Тәуелсіздік күніне орай теміржолшылар арасында волейболдан жарыс өтті
Жүк тасымалы
17.12.2025
Каспий мен Парсы шығанағы: Қазақстан мен Иран логистикалық серіктестіктің жаңа белесінде
Жолаушылар тасымалы
17.12.2025
ҚТЖ ауа райының қолайсыздығына байланысты пойыздарда қосымша орындар ұйымдастырды
Жолаушылар тасымалы / Инфографика
16.12.2025
Осы жылы ҚТЖ пойыздарымен 12,2 млн жолаушы тасымалданды
Жаңалықтар
16.12.2025
Талғат Алдыбергенов теміржолшыларды Тәуелсіздік күнімен құттықтады
Жаңалықтар
16.12.2025
«Қазтеміржолкәсіп» ҚБ төрағасы теміржолшыларды Тәуелсіздік күнімен құттықтады
Сұхбат
16.12.2025
Сапа – қозғалыс қауіпсіздігінің басты факторы
Жүк тасымалы
16.12.2025
Семейде жүк айналымында өсім жоғары
Жаңалықтар
16.12.2025
Ақтаулық студент WorldSkills Kazakhstan 2025 чемпионатында үздік шықты
Жаңалықтар
16.12.2025
Жеке даму стратегиясынан дәріс
Жаңалықтар
16.12.2025
Үздік жобалар көрмесі: мүдде ортақ, жеңіс жалқы
Жаңалықтар
16.12.2025
Жаңа кезең көшбасшысы қандай болмақ?
Жаңалықтар
16.12.2025
Өнерге әркімнің-ақ бар таласы
ҚТЖ келбеті
16.12.2025
Аралдың ару қызы
Жаңалықтар
16.12.2025
«Теміржол білгірлері»: білім һәм ақыл-ой жарысы
Спорт
16.12.2025
Жыл садақшысы – Жаңаөзенде
Спорт
16.12.2025
Тораптық жарыста топ жарды
Жолаушылар тасымалы
16.12.2025
Астанадан «Полярлық экспресс» пойызының алғашқы рейсіне 300-ден астам жолаушы аттанды
Жаңалықтар
16.12.2025
Жастар құрылтайы шымылдығын түрді
Жаңалықтар / Мұрағат
16.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №104-105 16 желтоқсан 2025 жыл