ҚТЖ-да машинистің маршрутын интеграцияланған өңдеу жүйесін қолдану бойынша ақпараттық сессия өтті

Цифрландыру
24.11.2023, 11:02
Александр Жабчук
Любовь Ровба

Корреспондент газеты «Қазақстан теміржолшысы»

ҚТЖ Бизнесті трансформациялау орталығы ұйымдастырған ақпараттық сессияда ТМД-да баламасы жоқ «Машинистің маршрутын интеграцияланған өңдеу» автоматтандырылған жүйесін (ММИӨ АЖ) қолдану мүмкіндіктері көрсетілді.

Жүйенің негізгі мақсаты – жедел режимде машинистің маршрут құжаттарын дайындау және өңдеу процесін автоматтандыру (локомотив шаруашылығындағы алғашқы есепке алудың маңызды құжаттарының бірі) және құрылымдық бөлімшелерді жедел, статистикалық және талдамалық ақпаратпен қамтамасыз ету.

Күн сайын бағдарлама машинистің 5-6 мың маршруттық парағын өңдейді. Машинистің бағыты жылжымалы құрамды пайдалану, пойыздардың тартылуына электр энергиясы мен дизель отынының шығынын есепке алу, сапарға жасалған локомотив бригадасының жұмыс уақытын есепке алу жөніндегі деректерді қамтиды, сапарды орындауға және бригадаға жалақы есептеуге негіз болып табылады.

 Байланыс арналары бойынша деректер ҚТЖ Бас есептеу орталығына беріледі. Мұнда мәліметтер толығымен өңделеді, содан кейін сенімді есеп беру нысандары жасалады. Жүйе депо, бөлімше, локомотив тарту операторы және жол бөлінісінде қалыптастырылатын есептілік пен анықтаманың 145 нысанын ұсынады. Есепті пайдаланушылар ҚТЖ құрылымдық бөлімшелері мен еншілес компаниялары, сондай-ақ жеке жүк тасымалдаушылары болып табылады. Бүгінгі таңда бағдарламада 600 қолданушы жұмыс істейді.

«Бағдарлама өзінің сенімділігі мен тұрақтылығын көрсетті», - деп атап өтті ҚТЖ филиалы - Бас есептеу орталығы (БЕО) бағдарламалық-техникалық сүйемелдеу бөлімі бастығының орынбасары Баршагүл Икебаева.

Бүгінгі таңда теміржолдардың жұмысын талдаудағы ММИӨ АЖ рөлін асыра бағалау қиын. Жүйе көп қырлы, ол теміржолдың басқа жүйелеріне біріктірілген, көрші елдер теміржол әкімшіліктерімен тиімді өзара әрекеттесуге мүмкіндік береді. Бағдарлама локомотив-сағаттар, локомотив-километрлер, вагон-километрлер, учаскелік және техникалық жылдамдықтар, нетто-тонна-километрлер және теміржолдың пайдалану жұмысын сипаттайтын брутто сияқты негізгі көрсеткіштерді талдауды қамтамасыз етеді.

 

Жаңалықтар
03.07.2024
Си Цзиньпин: Транскаспий дәлізі үшінші трансшекаралық темір жол құрылысын жеделдетеміз
Жаңалықтар
03.07.2024
ТХКБ Еуразия құрлығындағы көлік-логистика қатынастарын дамытуға тың серпін береді – Тоқаев
Жаңалықтар
03.07.2024
Тоқаев пен Си Цзиньпин Транскаспий дәлізі бойынша теміржол контейнерлерін жөнелту телекөпіріне қатысты
Жаңалықтар
03.07.2024
ҚТЖ-ның «Жасыл істер марафоны» акциясына 1,5 мың қызметкер қатысты
Қауіпсіздік
03.07.2024
Өткелде мұқият болыңыз
Жаңалықтар
03.07.2024
Қазақстан мен Қытай арасындағы жүк тасымалы 22%-ға артты
Жаңалықтар
02.07.2024
Қазақстан-Қытай Іскерлік кеңесі аясында бірқатар стратегиялық құжатқа қол қойылды
Жаңалықтар
02.07.2024
Марат Қарабаев елордада ҚХР Көлік министрімен кездесті
Жүк тасымалы
02.07.2024
Қазақстан-Қытай теміржолы дамып келеді
Жаңалықтар
02.07.2024
ҚТЖ мен CRRC келісімі шеңберінде алғашқы маневрлік локомотивтер Алтынкөл станциясына толық жеткізілді
Спорт
02.07.2024
Маңғыстаулық теміржолшы ММА-дан Азия чемпионы атанды
Инфрақұрылым
02.07.2024
Семейде инфрақұрылым жаңаруда
Жаңалықтар
02.07.2024
Әлемде теміржол көлігі анағұрлым экологиялық таза көлік түрі
Жолаушылар тасымалы
02.07.2024
Қазақстанда инва-купелердің саны артып келеді
Әлеумет
02.07.2024
Жемқорлықты жою жолдары талқыланды
Жаңалықтар / Мұрағат
02.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №55 02 шілде 2024 жыл
Темір жол тарихы
01.07.2024
Жамбыл локомотив пайдалану депосы ғасырлық мерейтойын атап өтеді
Жаңалықтар
01.07.2024
Астана вокзалдары күшейтілген жұмыс режиміне көшті
Аймақтар
01.07.2024
Жолшыларға жайлы ғимарат берілді (Фото)
Станция тынысы
01.07.2024
Түркістанның гүлденуіне теміржолшылар үлкен үлес қосып отыр